به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 08
کد خبر: ۳۲۸۸۸
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۶
تعداد نظرات: ۲ نظر

وضعیت نمایندگان خوزستان در لیگ دسته دوم فوتبال

وضعیت نمایندگان خوزستان در لیگ دسته دوم فوتبال

خوزستان اسپورت- برنامه چهار نماینده خوزستان شرایط متفاوتی در جداول رده‌بندی لیگ 2 دارند.

به گزارش خوزستان اسپورت، مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال ایران به روزهای سرنوشت ساز نزدیک شده است و طی دو هفته باقی مانده از این بازی‌ها تکلیف تیم‌های صعودکننده به لیگ دسته اول و تیم‌های سقوط کننده به لیگ دسته سوم مشخص خواهد شد.

تاکنون صعود مس شهربابک کرمان به لیگ یک قطعی شده است و چند تیم دیگر در حال رقابت برای کسب سایر سهمیه‌های صعود هستند. در پایان فصل جمعا 3 تیم شامل تیم‌های اول هر گروه بعلاوه تیم برنده بازی پلی‌اف راهی لیگ یک می‌شوند.

اما در منطقه پایین جدول سقوط نفت‌وگاز گچساران از گروه الف قطعی شده و در گروه ب نیز تیم نفت امیدیه با کسر 30 امتیاز به‌دلیل استفاده از یک بازیکن مشمول خدمت سربازی، فعلا به انتهای جدول این گروه تنزل یافته است. در صورتی که حکم صادره از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در کمیته استیناف هم تأیید شود، نفت امیدیه رسما به لیگ سه سقوط خواهد کرد. طبق آیین‌نامه بازی‌ها جمعا 4 تیم (از هر گروه 2 تیم) به لیگ دسته سوم نزول پیدا می‌کنند.

در بین چهار تیم خوزستانی، شهرداری ماهشهر بعد از شکایت علیه نفت امیدیه و کسب شش امتیاز در دو بازی رفت‌وبرگشت با حکم کمیته انضباطی، به رده سوم جدول گروه ب صعود کرده و شانس رسیدن به بازی پلی‌اف را دارد.

تیم‌های فولادنوین و ملی‌حفاری اهواز در گروه الف برای ماندن در جدول و حفظ سهمیه تلاش می‌کنند. تیم نفت امیدیه نیز فعلا به انتهای جدول گروه ب نزول کرده و طبق رای کمیته انضباطی به مدت یک هفته فرصت خواهد داشت تا درخواست تجدیدنظرخواهی از کمیته استیناف را ارائه کند و منتظر رای نهایی از سوی این کمیته بماند.

گزارش خبرنگار خوزستان اسپورت حاکیست که این فصل از رقابت‌های لیگ دسته دوم ایران از تاریخ 29 آذرماه 99 با شرکت 28 تیم در دو گروه آغاز شد و دو هفته تا خاتمه آن باقی مانده است.

برنامه دیدارهای هفته بیست‌وپنجم لیگ دسته دوم بدین ترتیب است:
 
سه شنبه 8 تیر 1400 – ساعت 20:30
* شهرداری ماهشهر – مس شهربابک – ورزشگاه شهداء ماهشهر
* میلاد مهر تهران – نفت امیدیه  – ورزشگاه شهداء اسلامشهر
* عقاب تهران – شهدا بابلسر – ورزشگاه  غدیر تهران
* شهرداری بم – شهیدقندی یزد – ورزشگاه  فجر بم
* سردار بوکان – شاهین بندرعامری تنگستان – ورزشگاه  باکری ارومیه
* شمس آذر قزوین – پاس همدان – ورزشگاه سردارآزادگان قزوین
* اترک بجنورد – نیروی زمینی تهران – ورزشگاه  نوزده مهر بجنورد

چهارشنبه 9 تیر 1400 – ساعت 20:30
* فولادنوین اهواز – مس نوین کرمان – ورزشگاه صنایع فولاد اهواز
* ویستا توربین تهران – ملی حفاری اهواز – ورزشگاه  غدیر تهران
* ایرانجوان بوشهر – اسپاد تهران – ورزشگاه شهیدمهدوی بوشهر
* اتحاد کامیاران – شهرداری بندرعباس – ورزشگاه ملک نیا سنندج
* سپیدرود رشت – علم و ادب تبریز – ورزشگاه سردارجنگل رشت
* شهرداری همدان – امید گناوه – ورزشگاه حاجی بابایی همدان
* محتشم تبریز – نفت و گاز گچساران – ورزشگاه شهرداری تبریز

با کلیک کردن روی لینک زیر جداول رده‌بندی این فصل از مسابقات را مشاهده کنید:

جداول رده بندی لیگ دسته دوم فوتبال کشور فصل 1399-1400

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
خوزستانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۵
1
1
شهرداری ماهشهر با این 6 امتیاز ناجوانمردانه هم صعود نمیکنه. تیمی که بودجش چند برابر نفت امیدیه هست توی زمین نتونست مقابل نفت حرفی برا گفتن داشته باشه دست به شکایت زد بازیکنی که مشمول بوده چرا باید یک تیم خوزستانی که داشت میرفت دسته یک یهویی سقوط کنه دسته 3 واقعا متاسفم برای شهرداری ماهشهر تیمش پراز بازیکنای غیربومی و شمالی که برا سرپوش گذاشتن رو ضعف فنی خودشون اینکار ناجوانمردانه رو کردن یک سهمیه خوزستان رو نابود کردن اقایون مربی و مدیریت تیم شهرداری شما که مطمئنم صعود نمیکنید فقط خودتون رو منفور فوتبال خوزستان کردید حیف از اسم خوزستان که روی تیم شما باشه
آرش امیدیه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۵
1
1
متاسفم به این عدالت متاسفم واسه شهرداری ماهشهر که این چنین ناجوان مردانه امتیاز کسب کرد 30 امتیاز از نفت امیدیه تیم ریشه دار که بازیکنانی امثال محمد طیبی رو به فوتبال معرفی کرد این حقش نیست بازیکنی که خودش جعل کرده و باشگاه خبر نداشت محروم کنید 10 امتیاز کسر کنید مثل همیشه در حق این شهر ظلم شد تیم وزنه برداری نفت امیدیه گذاشتن مناطق نفت خیز بسکتبال لیگ برتری شد تو اون مقطع 3 تیم لیگ برتری بود گفتن نفت امیدیه لیگ برتری بشه 4 تیم خوزستانی جالب نیست واترپلو قهرمان آسیا بودیم چیکار کردن شنا مون هم که اینقدر بودجه ندادن معلوم نیست چه بسرش اومده. کار هم نیست خب بگید برید یا معتاد بشین یا بمیرید
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها