به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 08
کد خبر: ۳۲۸۸۰
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۰
تعداد نظرات: ۲ نظر

نتایج امشب لیگ دسته دوم فوتبال کشور

نتایج امشب لیگ دسته دوم فوتبال کشور

خوزستان اسپورت- پرونده هفته بیست و چهارم رقابت‌های لیگ 2 کشور بسته شد.

به گزارش خوزستان اسپورت، مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های ایران چهارشنبه شب ادامه یافت که ‌ملی‌حفاری اهواز در خانه متوقف شد و فولادنوین اهواز در بیرون از خانه شکست خورد.

تیم ملی‌حفاری اهواز در یک مسابقه خانگی به مصاف اسپاد تهران رفت که تلاش بازیکنان دو تیم در طول 90 دقیقه ثمری نداشت و بازی با تساوی بدون گل خاتمه یافت. حفاری با این تساوی 26 امتیازی شد و در رده یازدهم جدول گروه الف قرار گرفت.

فولادنوین اهواز هم در بازی خارج از خانه مقابل شهرداری بندرعباس صف‌آرایی کرد که این دیدار با نتیجه یک بر صفر به‌نفع نماینده هرمزگان تمام شد. ابراهیم بزرگی گل برتری میزبان را به ثمر رساند. فولادنوین با پذیرش این شکست 26 امتیازی باقی ماند.

در بازی‌های گروه ب نیز که شب گذشته برگزار شد، دیدار نفت امیدیه با نیروی زمینی به تساوی انجامید و شهرداری ماهشهر با یک گل از سد تیم شهداء بابلسر گذشت.

گزارش خبرنگار خوزستان اسپورت حاکیست که در پایان فصل جمعا 3 تیم (تیم‌های اول هر گروه و برنده بازی پلی‌اف) جواز صعود را دریافت می‌کنند. ضمن اینکه از هر گروه 2 تیم سقوط خواهند کرد.

تاکنون صعود تیم مس شهربابک کرمان به لیگ یک و سقوط تیم نفت‌وگاز گچساران به لیگ سه قطعی شده است و تکلیف سایر تیم‌ها به زودی مشخص خواهد شد.

نتایج دیدارهای هفته بیست و چهارم مسابقات لیگ دسته دوم بدین ترتیب است:

گروه الف
* ملی حفاری اهواز 0 – اسپاد تهران 0
* شهرداری بندرعباس 1 – فولادنوین اهواز 0
* مس نوین کرمان 3 – محتشم تبریز 0
* ویستاتوربین تهران 2 – شهرداری همدان 1
* علم و ادب تبریز 2 – اتحاد کامیاران 0
* امید گناوه 0 – سپیدرود رشت 1
* نفت و گاز گچساران 1 – ایرانجوان بوشهر 1

گروه ب
* نفت امیدیه 1 – نیروی زمینی تهران 1
* شهداء بابلسر 0 – شهرداری ماهشهر 1
* میلادمهر تهران 2 – سردار بوکان 2
* شهید قندی یزد 1 – عقاب تهران 1
* مس شهربابک 0 – شمس آذر قزوین 0
* شاهین بندرعامری 3 – شهرداری بم 0
* پاس همدان 2 – اترک بجنورد 1

جداول رده بندی لیگ دسته دوم فوتبال کشور فصل 1399-1400

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
0
0
آقای آذری باختی دیگر در کارنامه شما و تیمهای زیر مجموعه شما ثبت شد فولاد نوین هر روز به لیگ دسته سه نزدیکتر میشود . به برد مقابل نفت مسجد سلیمان که بعد از ۴ باخت و تساوی و حذف از باشگاهای آسیا بدست آمد دلخوش نباش . انشاالله فولاد بزرگ بدون شما و نکونام و هاشمی نسب و شروین و میری در فصل آینده ساخته میشود . سپاهان و ساکت از مدیر عامل یک باشگاه معتبر روسیه ( زنیت) استقبال میکنند ما هنوز با شما روز به روز به سمت نابودی و حذف در تمام رده های باشگاهی و تبدیل شدن به یک تیم معمولی پیش میریم . شماخودت غصه نداری سپاهان عزیزت صدر نشینه لیگ برتره و در جام حذفی هم مدعی حالا برای شما فرقی نداره فولاد پنجم بشه یا دهم .
علی امیدیه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۴
0
0
واقعا متاسف هستم واسه فدراسیونی که واسه یک اشتباه بازیکون تیم ریشه دار نفت امیدیه رو که چند سال تو لیگ دو داره تلاش میکنه با این احکام داره به لیگ 3 می‌فرسته
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها