به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 20
کد خبر: ۳۲۸۶
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۲
تعداد نظرات: ۱ نظر

مکوندی: تساوی برای دو تیم مثل شکست بود

مکوندی: تساوی برای دو تیم همانند باخت بود

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان گفت: تساوی ما مقابل راه‌آهن به منزله شکست برای هر دو تیم بود.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از فارس، بهروز مکوندی پس از تساوی یک بر یک نفت مسجد سلیمان مقابل راه‌آهن اظهار داشت: نیمه اول نتوانستیم از موقعیت‌هایی که به دست آوردیم به خوبی استفاده کنیم، غیبت کارلوس در عملکرد تیم ما بسیار تأثیرگذار بود و مدافعان حریف زمانی که او نیست وقتی را برای تمرکز روی خط دفاعی تیمشان نمی‌گذارند. ما در مجموع برتر میدان بودیم اما نتوانستیم گل برتری را به ثمر برسانیم.

وی که مورد انتقاد خبرنگاران حاضر در سالن کنفرانس مطبوعاتی شده بود و آنها از تعویض‌هایش انتقاد می‌کردند گفت: به خاطر اینکه به خط حمله تیم سرعت بدهم برخی تعویض‌ها را انجام دادم من از آماده‌ترین بازیکنانم استفاده می‌کنم نه کسانی که شما فکر می‌کنید همیشه باید بازی کنند.

سرمربی نفت مسجد سلیمان تأکید کرد: درویشی در بازی گذشته موقعیت‌های زیادی از دست داد و باید بازیکن بداند زمانی که فرصت‌ها را از دست می‌دهد دیگر در ترکیب تیم جایی ندارد. این نیست که یک بازیکن همیشه در ترکیب قرار داشته باشد.

مکوندی در مورد اینکه چرا در نیمه دوم تیمش نتوانسته هجومی بازی کند تصریح کرد: ما سعی کردیم همان کار نیمه اول را انجام بدهیم اما راه‌آهن روی ضد حملات چشم دوخته بود و در نهایت هم توانست به گل برسد. برای هر دو تیم این تساوی شکست بود و برای بقا در لیگ برتر فایده‌ای نداشت اما امیدمان را از دست نداده‌ایم و در دیدارهای آینده تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم تا در لیگ برتر باقی بمانیم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
داود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۱
0
0
حالا هفته بعد می اد فولاد می بره، مرده شور ببره این تیم، اونایی رو که باید ببره نمی بره، رفت و برگشت شش امتیاز داد به تراکتور و استقلال.
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها