به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 13
کد خبر: ۳۲۸۵
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۰
تعداد نظرات: ۲ نظر

فوتبال خوزستان در آستانه اولین قهرمانی سال 94

خوزستان در آستانه اولین قهرمانی سال 94

خوزستان اسپورت- قهرمان لیگ برتر فوتبال نوجوانان باشگاه های ایران، بعد از ظهر فردا در استادیوم صنایع فولاد اهواز مشخص خواهد شد.

به گزارش خوزستان اسپورت، با نتایجی که در مرحله نهایی مسابقات لیگ برتر نوجوانان ایران رقم خورده، تیم های نوجوانان فولاد خوزستان و سپاهان اصفهان در شرایطی کاملاً برابر قرار گرفته اند.

تعداد امتیازات، گل های زده و گل های خورده دو تیم فولاد و سپاهان کاملاً برابر شده و به همین دلیل دیدار این دو تیم در روز پایانی لیگ برتر نوجوانان که ساعت 17 فردا (شنبه) در استادیوم صنایع فولاد اهواز برگزار خواهد شد، حکم یک بازی فینال را خواهد داشت.

تیم نوجوانان فولاد که سال گذشته به عنوان قهرمانی این مسابقات دست یافته، تنها تیم خوزستانی حاضر در لیگ های کشوری است که طی مدت زمانی بیش از یک سال هیچ شکستی را متحمل نشده است.

شاگردان موسی سواری در صورت تداوم شکست ناپذیری می توانند اولین جام قهرمانی سال 94 را در کمتر از 24 ساعت دیگر به فوتبالدوستان خوزستانی هدیه کنند تا پس از آن نوبت به قهرمانی خوزستانی ها در سایر رده های سنی برسد.

پسران سرخ پوش خوزستان بعد از ظهر فردا منتظر حضور هواداران پرشور فوتبال این خطه هستند تا برای دومین سال متوالی بالاتر از سپاهان اصفهان بر جام قهرمانی بوسه بزنند.

خوزستان در آستانه اولین قهرمانی سال 94

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
فولادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۱
0
8
خدا پشت این بچها باشه خدا کمکشون کنه تا قهرمان بشن باتمرکز اخرین بازیرو با سر بلندی اینشالاه به پایان برسانن.
سجاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۲
0
1
به امید قهرمانی انشالا امروز میریم واسه حمایت هوادارا ساعت 5 زمین فولاد یادتون نره
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها