به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 26
کد خبر: ۳۲۸۲۴
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۱

نتایج تیم‌های خوزستانی در لیگ دسته سوم

نتایج تیم‌های خوزستانی در لیگ دسته سوم

خوزستان اسپورت- رقابت‌های لیگ دسته سوم فوتبال کشور از ایستگاه نهم عبور کرد.

به گزارش خوزستان اسپورت، هفته نهم از مرحله نهایی مسابقات لیگ دسته سوم فوتبال ایران دوشنبه شب به پایان رسید که در بازی‌های امشب نمایندگان خوزستان با 2 برد، یک مساوی و یک باخت از میادین خارج شدند.

تیم فرهنگ رامهرمز در مصاف با صنعت ابریشم اصفهان با نتیجه 2 بر یک پیروز شد و نوار ناکامی هفته‌های اخیر را قطع کرد. مهدی تازیک و میلاد صداقت برای فرهنگ گلزنی کردند تا این تیم ریشه‌دار فوتبال رامهرمز صاحب سه امتیاز شود.

خلیج‌فارس ماهشهر در تقابل با تیم خلیج‌فارس میناب به تساوی بدون گل رضایت داد و با یک امتیاز به خانه برگشت. ماهشهری‌ها با این تساوی صدر جدول گروه ج را حفظ کردند.

آبی‌پوشان استقلال شوش در بازی سخت خارج از خانه برابر تیم یزدلوله یزد با نتیجه 2 بر صفر شکست خوردند و موفق به کسب امتیاز در این بازی نشدند.

دیدار تیم‌های سپاهان نوین ایذه و سپاهان نوین اصفهان نیز با نتیجه یک بر صفر به‌نفع نماینده خوزستان خاتمه یافت و تیم اصفهانی با شکست از ایذه بدرقه شد.

گزارش خبرنگار خوزستان اسپورت حاکیست که مرحله نهایی لیگ دسته سوم با شرکت 30 تیم در سه گروه 10 تیمی انجام می‌شود و در پایان این مرحله جمعا 4 تیم (تیم‌های اول هر گروه بعلاوه تیم برنده پلی‌اف) به لیگ دسته دوم صعود خواهند کرد.

با کلیک روی لینک زیر می‌توانید جداول رده‌بندی این مسابقات را مرور کنید.


پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها