به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 19
کد خبر: ۳۲۸۰۱
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۰
تعداد نظرات: ۲ نظر

باشگاه استقلال ملاثانی جریمه نقدی شد

باشگاه استقلال ملاثانی جریمه نقدی شد

خوزستان اسپورت- باشگاه استقلال ملاثانی از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال جریمه نقدی شد.

به گزارش خوزستان اسپورت، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ایران آرای جدیدی در خصوص تعدادی از تیم‌های لیگ دسته اول کشور صادر کرد و باشگاه استقلال ملاثانی به‌دلیل اتفاقات بازی مقابل خوشه طلایی ساوه با جریمه نقدی و محرومیت چند تن از اعضای این باشگاه مواجه شد.

در رای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال آمده است:

«مسابقه دو تیم استقلال ملاثانی و خوشه طلایی 5 خرداد در ورزشگاه تختی اهواز برگزار شد و از سوی هر دو تیم تخلفاتی صورت گرفت. اسد عبادی، بازیکن استقلال ملاثانی علیرغم محرومیت اعتراض به داور با ورود به زمین مسابقه که منجر به صدور قرار دستور موقت جهت نامبرده گردید به دو جلسه محرومیت از همراهی تیم با احتساب محرومیت تحمل شده ناشی از دستور موقت و پرداخت 10 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. (قابل تجدیدنظر)

تیم استقلال ملاثانی به دلیل سوءرفتار تیمی، رفتار غیرورزشی کادر فنی با داور چهارم به پرداخت 50 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. (قطعی)

هادی فرجی‌زاده، از عوامل فنی تیم استقلال ملاثانی با وجود محرومیت رفتار غیرورزشی و اهانت به داور که منجر به صدور قرار دستور موقت گردید به یک جلسه محرومیت با احتساب محرومیت ناشی از دستور موقت و 20 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. (قطعی)

پورافشار، نماینده هیئت فوتبال استان خوزستان به دلیل اهمال در انجام وظیفه که سبب ورود بازیکن محروم به زمین در پوشش متصدی برانکارد گردید به توبیخ کتبی محکوم شد. (قطعی)

محمدرضا مولایی، مربی تیم خوشه طلایی به دلیل رفتار غیرورشی به توبیخ کتبی محکوم گردید.  (قطعی)

ابراهیم اشکش، سرمربی تیم استقلال ملاثانی به دلیل رفتار غیرورزشی و تشویق عوامل به اعتراض به توبیخ کتبی محکوم شد. (قطعی)»

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۲
0
0
این تیم از نظر بی انضباتی و حاشیه حرف اول میزنه
داخل لیگ دسته دو هم بود همش داخل حاشیه بدون
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۲
0
0
ماشاالله استقلال ملاثانی در تمام جلسات کمیته انضباطی یک پای ثابت جلسات و رای های صادره است و این برای تیمی که از نظر فنی در سال اول حضور نتایج نسبتا خوبی گرفته از نظر انضباط تیمی بار منفی دارد و برای رفع این نقیصه لازم است که از افراد با تجربه و میدان دیده بهتری جهت سرپرستی و مدیریت تیم استفاده شود. که نهایتا در پایان فصل کارنامه و نتایج بهتر و موفق تری کسب شود انشاالله
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها