به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 14
کد خبر: ۳۲۷۳۰
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۲
تعداد نظرات: ۲ نظر

نقش مربیان خوزستانی در تغییر سرنوشت لیگ

نقش مربیان خوزستانی در تغییر سرنوشت لیگ

خوزستان اسپورت- صدرنشینی جدول رده‌بندی لیگ دسته اول ایران نسبت به سه هفته قبل کاملا تغییر یافت و دو تیم تهرانی در بالای جدول قرار گرفته‌اند.

به گزارش خوزستان اسپورت، در حالی که تا سه هفته قبل تیم‌های مس کرمان و استقلال خوزستان بالاتر از همه رقیبان در صدر جدول رده‌بندی لیگ دسته اول قرار گرفته بودند، اکنون همه چیز تغییر کرده است و دو تیم تهرانی به صدر جدول رفته‌اند.

تیم قشقایی شیراز که هفته قبل در شهر کرمان شگفتی آفرین شد و با زدن سه گل به مس کرمان این تیم متمول را از صدر جدول پایین کشید، شب گذشته هم بر استقلال خوزستان غلبه کرد تا سرنوشت جدول لیگ دسته اول را کاملا تغییر دهد.

داریوش هرمزی سرمربی خوزستانی تیم قشقایی شیراز با استفاده از شش بازیکن خوزستانی و چندین بازیکن جوان و جویای نام در ترکیب تیمی‌اش طی هفته‌های اخیر عملکرد بسیار خوبی داشته و علیرغم بودجه بسیار پایین امتیازات مهمی را کسب کرده است.

همزمان تیم خیبر خرم‌آباد نیز با هدایت عبدالله ویسی تا رده چهارم جدول بالا رفته است تا نقش ویژه مربیان خوزستانی در لیگ دسته اول کاملا نمایان شود.

در این فصل که عملکرد اکثر مربیان خوزستانی در تیم‌های داخل استان چه در لیگ برتر، چه در لیگ دسته اول، با انتقادات گسترده‌ای از سوی هواداران مواجه شده است، عبدالله ویسی و داریوش هرمزی توانسته‌اند در خارج از استان نتایج خوبی را با تیم‌هایشان رقم بزنند و برای جامعه مربیان فوتبال دیار کارون آبروداری کنند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۸
0
2
این دو مربی خوزستانی در سایر استانها موفق بوده اند چون مسئولین اون استانها و باشگاهاشون قدرشونو بخوبی میدونن و البته مسئولین اون استانها بجای دشمنی و سنگ اندازی همه تلاششونو برای موفقیت آنها و تیمهای تحت هدایتشون بکار میگیرن . خوزستان یعنی فقط حرف و فقط سنگ اندازی و فقط باندبازی و فقط دشمنی بسیاری از مسئولین با مربیان توانای استان و تیمهای تحت هدایتشون و البته بیخیالی نمایندگان و هوادارای تیمهای خوزستانی .
bahman
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۸
0
2
پورموسوی هم سرنوشت لیگ برتر رو عوض کرد. تیم صنعت رو از صدر جدول برد ته جدول
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها