به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 08
کد خبر: ۳۲۷۱۳
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۴

حدادی: بازی مقابل آمریکا را باید به فال نیک بگیریم

حدادی: بازی با آمریکا را باید به فال نیک بگیریم

خوزستان اسپورت- ستاره اهوازی بسکتبال آسیا گفت: بازی با آمریکا شاید 10 سال یک بار اتفاق بیفتد و باید آن را به فال نیک بگیریم.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از فارس، حامد حدادی در خصوص مصدومیتش اظهار داشت: آسیب دیدگی من از لیگ چین شروع شد و متاسفانه آنجا هم بازی کردم و مینیسک پایم صدمه دید. وقتی MRI دادم گفتند غضروف بین استخوان از بین رفته است و فقط با استراحت خوب می‌‌شود.

وی ادامه: به احتمال 90 درصد در پنجره آخر انتخابی کاپ آسیا نیستم، اما برای حضور در ژاپن باید دید شرایطم چگونه می‌شود.

ستاره تیم ملی بسکتبال در خصوص شرایط اردو عنوان‌ کرد: یکی دو بازیکن جدید آمده‌اند و انگیزه زیادی دارند، اما خیلی کار دارند و باید میدان ببینند تا پخته شوند.

حدادی در خصوص فرایند آماده سازی تا المپیک گفت: در شرایط کرونا بهتر از این نمی‌شود. انتظار شرایط بهتر داشتیم، اما متاسفانه کرونا اجازه نداد.

وی در مورد اینکه تفاوت آماده سازی برای این المپیک بین با دوره قبلی چیست، اظهار داشت:
در آن دوره 22 سالم بود و من و صمد خیلی جوان بودیم و انگیزه بیشتر داشتیم، البته الان هم زیاد است. در سال 2008 در چهار قاره مسابقه تدارکاتی داشتیم و 30 بازی انجام دادیم. شاید 25 تا باخت هم آوردیم اما تیم برای 10 سال بیمه شد.

حدادی عنوان‌ کرد: برای این دوره کمتر تمرین کرده‌ام، اما سعی می‌کنم به بچه های جوانتر روحیه و انگیزه بدهم و کمک شان کنم.

حامد حدادی در مورد گروه ایران در المپیک عنوان کرد: همه چیز مشخص است و گروه سختی داریم. آمریکا در جام جهانی بد نتیجه گرفت و حالا انگیزه دارد که با ترکیب کامل بیاید. فقط این را باید به فال نیک بگیریم که با یک تیم خوب بازی می کنیم. شاید 10 سال یک بار این اتفاق بیفتد که با آمریکا بازی کنیم. شرایط بسکتبال با رشته‌های دیگر فرق دارد. آنهایی که می گویند حتما نتیجه می گیریم بسکتبال را متوجه نمی‌شوند.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها