به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 20
کد خبر: ۳۲۷۰۶
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۸
تعداد نظرات: ۳۱ نظر

نفت 0 – استقلال 1؛ اشتباه مهلک در لحظات پایانی

نفت 0 – استقلال 1؛ اشتباه مهلک در لحظات پایانی

خوزستان اسپورت
هفته بیستم لیگ برتر – استادیوم تختی آبادان
دوشنبه 3 خرداد 1400 – ساعت 21:30
صنعت نفت آبادان 0 – استقلال تهران 1
گل: آرمان رمضانی (4+90)
داور: حمید حاج ملک
کمک داوران: سعید علی‌نژادیان و حمید نادری
اخراج: حسین بغلانی (53- صنعت نفت)
اخطار: مهدی قائدی (استقلال)
بدون تماشاگر

صنعت نفت آبادان: فرزین گروسیان، عبدالله ناصری، محمد طیبی، محمد اهل‌شاخه (10- حسین بغلانی)، امید خالدی، محمود مطلق‌زاده، مهدی حنفی (71- محمدحسین زواری)، حکیم نصاری (56- حکیم نصاری)، طالب ریکانی، امیرحسین فرهادی (71- سیدفاخر تهامی) و رضا خالقی‌فر (71- احمد شریعت‌زاده)
سرمربی: اکبر پورموسوی

استقلال تهران: سید حسین حسینی، وریا غفوری، محمدحسین مرادمند، عارف غلامی، سیاوش یزدانی (73- داریوش شجاعیان)، محمد نادری (73- هرویه میلیچ)، مسعود ریگی، آرش رضاوند، فرشید اسماعیلی، مهدی قائدی و ارسلان مطهری (82- آرمان رمضانی)
سرمربی: فرهاد مجیدی

خلاصه بازی
تیم صنعت‌نفت آبادان در آخرین بازی از هفته بیستم لیگ برتر فوتبال برابر استقلال تهران با نتیجه یک بر صفر شکست خورد.

بازیکنان دو تیم در نیمه اول ارائه‌گر یک بازی نزدیک بودند و جنگ اصلی در میانه میدان بین هافبک‌های استقلال و صنعت‌نفت برای مالکیت توپ جریان اشت. آبی‌پوشان استقلال در همان لحظات ابتدایی نیمه اول تا آستانه گلزنی پیش رفتند که ضربه سر محمد نادری به شکل خطرناکی از کنار دروازه نفت آبادان به بیرون رفت و در دقیقه 19 هم فرزین گروسیان با خروج مناسب مانع از گلزنی وریا غفوری شد. استقلالی‌ها در دقیقه 35 هم اعتقاد به خطای پنالتی داشتند که داور چنین نظری نداشت. در دقایق پایانی این نیمه زردپوشان صنعت‌نفت دوبار به سمت دروازه استقلال ضربه زدند، شوت محکم مطلق‌زاده در دقیقه 41 با واکنش تماشایی حسینی برگشت داده شد و در دقیقه 42 شوت عبدالله ناصری هم توسط حسینی دفع شد. آخرین فرصت نیمه نخست را مهدی قائدی از یک ضربه ایستگاهی رقم زد که فرزین گروسیان با واکنش دیدنی دروازه نفت آبادان را بسته نگه داشت و متعاقب این صحنه سوت پایان نیمه اول با تساوی بدون گل به صدا در آمد.

در نیمه دوم، استقلال تهاجمی‌تر ظاهر شد و حملات این تیم در همان دقایق ابتدایی منجر به اخراج حسین بغلانی مدافع صنعت‌نفت شد. بغلانی به‌دلیل ممانعت از موقعیت تک‌به‌تک مهدی قائدی در دقیقه 53 کارت قرمز گرفت تا زردپوشان 10 نفره شوند. استقلالی‌ها در ادامه برای زدن گل فشار بیشتری به میزبان وارد کردند و نفتی‌ها هم ضمن مقابله با حملات تیم میهمان چشم به ضدحملات داشتند تا از این طریق به گل برسند.

در دقایق 61 و 63 شوت‌های فرشید اسماعیلی و وریا غفوری با جاگیری فرزین گروسیان دفع شدند. فرزین گروسیان در دقیقه 73 هم گروسیان شوت سنگین اسماعیلی را دفع کرد و در برگشت گل مهدی قائدی از سوی کمک‌داور آفساید اعلام شد. شوت دقیقه 90 ریکانی هم در دست حسینی جای گرفت و متعاقب این صحنه فرزین گروسیان یک فرصت گلزنی دیگر را با کف دست دفع کرد. نمایش بسیار خوب فرزین گروسیان در دقایق وقت تلف شده مسابقه با اشتباه فاحش محمد طیبی بی‌ثمر ماند و آرمان رمضانی مهاجم تعویضی استقلال گل برتری تیمش را به ثمر رساند تا یک شکست تلخ دیگر در کارنامه نفت آبادان ثبت شود.

استقلال تهران با کسب این برد به رده سوم جدول صعود کرد و تیم نفت آبادان در رده دوازدهم جدول باقی ماند.

شرح گل
0-1 (استقلال): در پی اشتباه فاحش محمد طیبی مدافع باتجربه تیم صنعت‌نفت آبادان پاس رو به عقب این بازیکن نصیب آرمان رمضانی مهاجم استقلال شد و این مهاجم بلندقامت با ضربه فنی گل برتری تیمش را به ثمر رساند.

در حاشیه
* صدای ضبط شده هواداران صنعت‌نفت از بلندگوهای ورزشگاه پخش می‌شد.
* تعدادی از هواداران صنعت‌نفت آبادان از ساختمان‌های اطراف ورزشگاه به تشویق تیم‌شان پرداختند.
* حسن بیت‌سعید، مهید زبیدی، رحیم زهیوی و حسین ساکی غایبین تیم نفت آبادان در این مسابقه بودند.
* شیخ دیاباته، محمدرشید مظاهری، سیداحمد موسوی و مهدی مهدی‌پور از استقلال تهران به‌دلیل مصدومیت در این بازی غیبت داشتند.
* محمد اهل‌شاخه مدافع نفت آبادان در دقایق ابتدایی مصدوم شد و حسین بغلانی مدافع باتجربه زردپوشان در دقیقه 10 جایگزین وی شد.
* بعد از ورود حسین بغلانی به میدان بازوبند کاپیتانی به این مدافع باتجربه رسید.
* داور مسابقه طبق قانون در دقیقه 30 هر نیمه اقدام به اجرای قانون وقفه خنک کردن بازیکنان نمود.
* در اواسط نیمه اول توپ پس از برخورد به پاس مرادمند به حسینی رسید و دروازه‌بان استقلال توپ را با دست جمع کرد که اعضای تیم صنعت نفت اعتقاد داشتند در این صحنه مدافع استقلال پاس رو به عقب داده است.
* بازیکنان و نیمکت نشینان استقلال در دقیقه 35 اعتقاد به خطای پنالتی روی مهدی قائدی داشتند اما داور چنین نظری نداشت و به قائدی به‌دلیل تمارض اخطار داد.
* فرهاد مجیدی در جریان نیمه اول به سمت نماینده فدراسیون رفت و نسبت به شعارهای هواداران نفت آبادان اعتراض کرد.
* بعد از اینکه حسین بغلانی کارت قرمز گرفت، امید حامدی‌فر جایگزین حکیم نصاری شد تا جای خالی بغلانی را پر کند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۳۱
میلاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۳
0
0
لعنت به این شانس حداقل مساوی بهتر از باخت بود صنعت با این وضع سقوط میکنه بازی سایپا و پیکان هم 3-0 دادن بنفع سایپا
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۳
0
0
صنعت نیمه دوم با اینکه ده نفره شد چند دقیقه خوب جنگید ولی اقای پورموسوی یهویی 3 تا تعویض همزمان کرد بعداز اون 3 تعویض اشتباه بازی یکطرفه افتاد دست استقلالیا و پنج شیش موقعیت گلزنی درست کردن اقای عیسی زاده تا کی میخای شریک جرم این کادرفنی باشی نکنه تعمدی میخای تیمو ببری دسته یک؟
فرهاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۳
0
0
نفت خوب بازی کرد اگه ده نفره نمیشد شاید حتی میبرد به نظرم باید تغییر سرمربی بده شوک به تیم وارد شه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۳
0
0
واقعا تو این کشور اجبارا بایستی طرفدار همون استقلال و پرسپولیس بود .تیمهاییکه در هر شرایطی فقط برای برد میجنگن و این یعنی بزرگی این تیمها .
والسلام
اون از افتضاح فولاد و این از فوق افتضاح نفت .
هوادار هم که فقط فضای مجازی نظر میده . دریغ از یک اعتراض و تجمع ولی پرسپولیس حتی جریمه میشه هوادارش دم درب فدراسیون جمعند. و این نشان از بزرگی این تیم و البته تعصب طرفداراش رو نشون میده.
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۴
بنظرم نفت مسجدسلیمان با وجود مشکلات متعدد مالی هنوز باغیرت بازی میکنه. خوزستان تیم زیاد داره.
آرین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۳
0
1
سوای نتیجه که با عیدی مدافع پیر و خسته به بار اومد بابا خجالت بکشید اگر اسم بازی تیم فعلی صنعت فوتبال است پس تیمهایی که فوتبال بازی میکنند چی بگن حیف یک ریال که به تک تک شما به اصطلاح بازیکنان داده شد بابا همتون تعطیل هستید فقط آبروی فوتبال آبادان رو ب لحن کشیدید آقای پورموسوی شما همین امشب برو بیرون اگر شخصیت داری برو حیا کن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۳
0
0
اقای بغلانی اگرهدفت اخراج بود حداقل میزاشتی گل میخوردیم اما ده نفره نمیشدیم،اخه این چ وضعیه،نفت موقع اخراج ول شد،استقلال مالی نبود واااااقعا برید بمیرید
bahman
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۳
0
0
طیبی پیرمرد یه پاس بلد نیستی بدی اخه این چه پاس گل بود به فوروارد استقلال دادی حیف از لباس صنعت نفت که تن یه همچین بازیکناییه. اقای پورموسوی باندباز نیم فصل علی عبداله زاده دفاع ابادانی رو رد کردی رفت اگه علی بود امروز دفاع وسط کمک میکرد . مربیای بی سواد حیا کنید استعفا بدید بدبختمون کردید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۳
0
0
پور موسوی دسته یک مبارکه هر چه سریعتر استعفا بده . پارسال پارس جنوبی امسال صنعت و سال دیکه..‌‌‌..
سید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۳
0
0
اقای پور موسوی برو بیرون با این تیم و بازیکنانتون.
من به این نتیجه رسیدم که چرا نیم فصل دوم صنعت افت میکنه دلیلش اینه که وقتی بازیکنهای صنعت کاملا به توقعات کم مردم ابادان نگاه میکنن دقیقا مثل شهر ویران ابادان که ما کامِلا باهاش کنار اومدیم وراضی هستیم به یک تیم ضعیف هم راضی هستیم خواسته ما همینه که واسمون هست بیشتر از این لیاقتمون نیست چون اعتراض نمیکنیم ما فرهنگش نداریم فرهنگ توقع پایین فقط دنبال مسائل شرعی تعصب و چهل پنج هزار تومن یارانه ایم
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۳
0
0
خسته نباشید بغلانی قرمز اخراج یه نیمه تیم ده نفره کرد طیبی یه سه امتیاز داد به حریف اهل شاخه ده دقیقه بازی عجب تیمی صنعت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۳
0
0
شانس آوردیم 10 تا نخوردیم
آرین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۳
0
0
کاشکی همان نیم فصل آقای محمد طیبی به آث میلان رفته بود واقعان حیف شدی بهتر نیست خداحافظی بکنی
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۳
0
1
اگه درخشش فرزین گروسیان نبود امروز 5 تا میخوردیم این چه بازی بدون تاکتیک و بی هدفی بود صنعت داشت.
محمدرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۳
0
0
آقای پورموسوی! حمایت تیم داوری از "شما" هم نتونست نجاتت بده! پنالتی بر روی قائدی در نیمه اول و گل صحیح قائدی در نیمه دوم و ندادن آوانتاژ به بازیکنان استقلال در هنگام اخراج بغلانی از جمله کمکهای داوری به شما بود. خدا میدونه پشتت به کی گرمه!!
میشه لطفا تشریفت رو ببری از تیم و با اعصاب هواداران بازی نکنی.
تیم شوک لازم داره اینو بفهم. چرا نمی فهمی؟! چرا خودت رو به نفهمی زدی؟!
برو بیرون از آبادان! بری که دیگه برنگردی. تپش قلب گرفتیم. خدایا خودت به این تیم و هواداران رحم کن. بخدا راست میگن صنعت و شهر آبادان صاحب نداره. برید گم شید از این شهر.
علی فولادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۳
0
0
واقعا متاسفم برای گزارشگر دروغگوی شبکه آبادان اقای علی عرب زاده که میگفت پورموسوی زمانیکه سرمربی فولاد بود استقلال رو شکست داد !!!
اقای گزارشگر دروغگو در جریان باش زمانیکه پورموسوی سرمربی فولاد بود توی اهواز 4 تا از استقلال خوردیم بدترین باخت تاریخ فولاد روبرو استقلال تهران با همین پورموسوی بود این اقا فولادو بدبخت کرد .
ما فولادیها مثل هواداران فهیم ابادان از حضور پورموسوی خاطرات بسیار تلخی داریم نتایجش افتضاح بود واقعا متاسفم برای صدوسیما که شده محل دروغگویی و تبلیغات غلط
پاسخ ها
میلاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۴
دوست عزیز این گزارشگره کارمند باشگاه صنعته بدبخت مجبوره بخاطر نونی که بش میدن یه مشت حرفای دروغ تحویل ملت بده
عاشق
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۳
0
0
سلام علیکم
وجدانن تیم صنعت نفت چه به سرش اوردن تیمی که چقدر روان بازی میکرد و توی هر بازی چه تو خونه چه خارج از خانه گل های زیبایی میزد واقعاً در حسرت آن روزها ماندیم
به امید موفقیت تیم محبوب صنعت نفت آبادان
بهرام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۳
0
0
تیم صنعت نفت اکثراً بریده بودند. تعجب اینجاست که تیم های خوزستانی در برابر تیم های دیگر که هواشان خوب است، کم میآورند. اما در عوض تیم های دیگر تازه در گرما انگار سر حال میآیند. به نظر من نفت این بازی را از بقیه بازیها بهتر بازی کرد. اما آقای طیبی تیم را به باخت داد. چه حیف!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۳
0
0
اقاحسین درست میفرمایید دیشب فرمودید استقلال نصف ونیمه میاد وصنعت میبره.. گفتیم همانطور که اراک بی بازیکن رو بردیم استقلال را هم میبریم.. ممنون از کارشناسی شما
پاسخ ها
حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۴
اقای عزیز من که نمیدونستم باز هم قراره مربیان بیسواد صنعت با تعویضهای افتضاح تیم رانابود کنن
امین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۳
0
0
صنعت دقیقه 93 گل نخورد ما دقیقه 70 گل سالم خوردیم کمک داور خدا پدرش رو بیامرزه افساید گرفت لحظه ای که فرید اسماعیلی شوت زد مهدی قایدی تو افساید نبود و صحنه اهسته کاملا واضح بود . خدا به ما رحم کرد کمک داور افساید گرفت ولی استاد ممد طیبی رفیق جینگ پورموسوی به صنعت نفت رحم نکرد و با اشتباه عجیب و غریب تیم رو به فنا داد
.
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۴
0
0
انگار بازیکنان صنعت نفت سو تغذیه دارند
Rama
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۴
0
1
از اونا که میگن صنعت خوب بازی کرد تعجب میکنم.البته من فقط نیمه دوم رو دیدم و چیزی که دیدم این بود که صنعت جمع شده بود تو زمین خودش و فقط زیر توپ میزد. آقای بغلانی واقعا تو اون صحنه نتونستی با بدن تو رو از قایدی بگیری که خطا کردی؟ این خطا خیلی مبتدیانه بود و در کل تو این بازی حق صنعت باخت بود. هیچ وت فوتبالی که با زدن زیر توپ خلاصه بشه نتیجه نخواهد داد.
ناشناس
|
Switzerland
|
۰۰:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۴
0
1
من نیمه دوم این بازی را دیدم ، یعنی افتضاح تر از این نمیشه که تیم در موقع ده نفره شدن تا ثانیه آخر بخواهد دفع توپ و بزن زیرش را انجام بده ، یعنی هیچ تاکتیک و برنامه ای در صورت ده نفره شدن در کار این تیم نیست ؟ ! آبرو فوتبال آبادان را بردید ، توی گرمای آبادان تو شهر خودتون باید به شکل بزن زیرش دفع توپ کنید ؟ خواهشن از بلندگو استادیوم شعار آبادان برزیلته را برای این تیم ضعیف و ناتوان و بیچاره پخش نکنید و آبروی برزیل را نبرید مایه خنده مرکز نشینان و بقیه استان ها خواهید شد ، آخر فصل که شد این مربی باید از آبادان بره و پشت سرش را هم نگاه نکنه که اصلا بدرد فوتبال آبادان نمی خوره ، خدا شاهده از این بازی بسیار ضعیف مخصوصا در برابر آبی مرکز خیلی ناراحت شدم زمانی هر تیمی که به آبادان میومد آرزوشون این بود که ی مساوی بگیرن حالا حال و روز فوتبال آبادان شده مثل شهر آبادان که بعد از ۳۲ سال باز هم یک شهر جنگ زده است .
حمید آبادانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۴
0
0
پورموسوی حیا کن ابادان رها کن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۴
0
0
صنعت نفت، سه پله تا سقوط به لیگ یک.
پورموسوی هفت هفته تا تکرار افتخار سال گذشته.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۴
0
0
دیگه تیم داغون شد باید فاتحشو خواند، اصلا قدرت گل زدن نداره، اون بازی با تراکتور شانص آوردن پنالتی شد گل شد، دیگه تیم از هم پاشید، اگه مسئولان نجنبن صد در صد از گزینهای سقوط محسوب میشه، خدا عاقبتمون خیر کنه، حیف بخدا قسم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۴
0
0
پور موسوی برو دیگه بابا تا صبح بیدار بودیم آخه این چه وضعیتیه هیچ انسانی تو آبادان نیست به داد ما برسه چقدر زجر بکشیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۴
0
0
خدارحمت‌ کند آقا سالیا خوب شد نیست و ندید یک عده هیولا ب جان صنعت نفت افتادن و تمام آبرو و اعتبار باشگاه صنعت نفت را ابزار مطامع خود کردند از روح سالیا خجالت بکشید و حیا کنید
mehdi
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۴
0
0
پور موسوی خو میگه بازی را برا استقلال در آوردن !!! کدوم بازی را میگه همین که یه پنالتی برا استقلال نگرفتن و یه گلشون را مردود کردن؟ نکونام هم مبگه 3تا باید میزدیم !! آقایون مردم خوزستان میفهمن فوتبالو.
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها