به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 08
کد خبر: ۳۲۶۹۹
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۰
تعداد نظرات: ۶ نظر

آذری: فعلا زمان انتقاد از عزیزی خادم نیست

آذری: فعلا زمان انتقاد از عزیزی خادم نیست

خوزستان اسپورت- مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان گفت: در حال حاضر نباید از عزیزی خادم انتقاد کنیم و اجازه دهیم وی به مشکلات رسیدگی کند.

به گزارش خوزستان اسپورت، سعید آذری در گفت‌وگو با میزان درباره شرایط فولاد خوزستان پیش از دیدار مقابل تراکتور اظهار داشت: اوضاع فولاد خوب است و بازی خوبی با قشقایی داشتیم و با پیروزی که در جام حذفی حاصل شد خدا را شکر شرایط روحی خوبی بر تیم حاکم شد. بعد از جام حذفی تمرینات خوبی را برای دیدار با تراکتور برگزار کردیم تا برای دیدار با آمادگی مطلوب به مصاف این تیم برویم.

وی درباره مشکلات چمن ورزشگاه شهدای فولاد که پیش از این دچار مشکلاتی شده بود، ادامه داد: وضعیت چمن ورزشگاه هم مطلوب شده است و مشکلی نیست و به حالت اولیه برگشته است.

مدیرعامل فولاد خوزستان درباره بازیکنان محروم و مصدوم این تیم عنوان کرد: دو مصدوم داریم که حضورشان در این دیدار در هاله‌ای از ابهام است و باید ببینیم تا فردا شرایط به چه صورتی پیش می‌رود و نظر پزشکان و کادرفنی برای حضور این نفرات در دیدار مقابل تراکتور چیست. البته یک محروم هم داریم و در ان بازی وی حضور ندارد.

آذری درباره دیدار با تراکتور در روزهایی که این تیم شرایط خوبی ندارد، گفت: تراکتور تیم بزرگی است و تحت تأثیر شرایط این تیم قرار نمی‌گیریم. دیدار با تراکتور همواره سخت بوده، چون تیم منسجم و بازیکنان خوبی دارد. باشگاه تراکتور و زنوزی سرمایه‌گذاری خوبی در فوتبال داشته‌اند و بازیکنان بزرگی جذب کرده است. تراکتور علیرغم اینکه در چند بازی آخر نتایج خوبی نگرفته است، اما تیم بزرگ، مردمی و باتجربه‌ای است که بازیکنان زیادی از این تیم در عضویت تیم ملی بوده و هستند.

وی درخصوص قانون منع جذب بازیکنان و مربیان خارجی و لغو احتمالی این قانون در آینده، عنوان کرد: در این زمینه مطالعه‌ای نداشته‌ام این اتفاقات در چند دهه اخیر کم و زیاد شده است و درمورد ساختار و عملکرد فدراسیون حرفی ندارم و باید فرصت داد تا در این شرایط عزیزی خادم به مشکلات رسیدگی کند و در صورتی که وی موفق نبود، انتقاد کرد.

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان درباره باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی این تیم گفت: آخرین مدارک را بار دیگر به وکلای ایتالیایی دادیم و تا اواسط هفته آینده به احتمال فراوان رای صادر خواهد شد و ما نیز دنبال باز شدن پنجره هستیم، اما یک درصد تنها شانس داریم و پیش از این نیز به این موضوع اشاره کرده بودم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۶
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۳
0
0
آقای آذری عزیز این درسته که انسان به امید زنده است ، لطفا
بفرمایید ۹۹ درصد پنجره باز نمیشود چرا که تا به امروز ۹۹ نوبت در مصاحبه هایتان فرمودین (۱ درصد) پنجره فولاد باز میشود. انشاالله امروز فولاد بدون میری پیروز میدان است.
اهواز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۳
0
0
در قضیه بسته شدن پنجره فولاد دو نفر مقصر اصلی هستند رضایی مدیر عامل وقت فولاد که ثابت کرد هیچ شایستگی برای این پست ندارد دوم جواد نکونام که به خواست خودش مامور مذاکره مستقیم با بازیکنان بود و بدون مطمئن شدن از فسخ قرارداد ،اقدام به بستن قرارداد کرد ،معاونت حقوقی وقت فولاد نیز سهل انگاری کرد و نظارتی بر قراردادها نداشت.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۳
0
0
لیگ تموم شد این بابا بازهم منتظرن شیره سر ما بماله... اقای آذری رفاقت ماباشما اجباری است نه حسینی... همه حرفات هم دروغه...درحد شعاری.. عملکرد صفر... ضمنا روزی که آمدی کامنت گذاشتم مدیریت شمارا قبول ندارم اماچون انتخاب شدی حمایت کنیم بخاطر نام خوزستان..
حمایت کردیم دیدیم چیزی تو چنته ندارید... وسلام
آرش امیدیه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۳
0
0
سلام من نمیدونم فاز بعضی از هوادارا چیه آذری بده نکونام بده اینا برن کی بیاریم نکنه اژدری با پور موسوی یا سعداوی آقا یکم فکر کنید شا غلام نمیزارن بیاد میمونه گرشاسبی که مدیر توانمندی هست که محال مرکز ول کنه بیاد رضاییان هم بازنشته هست. مربی هم بومی غیر از ویسی گزینه دیگه ای نممونه البت مربی های کار بلد مثل داریوش هرمزی هست ولی با این حاشیه گمون نکنم بتونه نتیجه بگیره غیر بومی هم فرکی خوبه. ولی کسایی که فوتبال بازی کردن میدونن با یه گل بهار نمیشه به عقیده من با همین کادر و مدیریت درست که نتونستیم تو آسیا صعود کنیم ولی بد هم نبودیم اگر مدیریت قبلی خراب کاری نمیکردن پنجره ما بسته نمیشد الان هم توسیه میکنم حمایت کنیم هنوز هیچ چیز مشخص نیست آیه یس نخوانیم رمز موفقیت اتحاده هوادارای تیم های تراکتور استقلال ذوب نساجی آرزو دارن آقای آذری مدیر تیمشون بشه نکنید بخدا بد این خیلی بده که فکر میکنید بهترین مربی مدیر میتونن بیان با کدوم امکانات آب هوا میخوان بیان الان که بهاره ادم تو گرما تب میکنه تو خوزستان همه مثل ما که پوست کلفت نیستن
خوزستان قهرمان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۳
0
0
آقای آذری اینقدر که در مورد فدراسیون -پرسپولیس -استقلال حرف می زنی معلوم است دنبال پست مقام دراین سه جا هستی لطفا در مورد فولادخوزستان حرف نزن که دروغ می گویی -در تمام مصاحبه هایت از آبی و قرمز و فدراسیون حرف می زنی و خیلی چابلوسی می کنی-نگاهی به مدیریتت در فولاد بکن وببین تمام رده های فولاد نزول کرده و دوره شما دوره فاجعه باری برای فولاد بوده است لطفا خودت و نکونام و دارو دسته اش از فولاد برید .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۳
0
0
اقای ارش امیدیه. ممنون از راهنمابی جنابعالی.. اما ما میدانیم درباره چی حرف میزنیم..
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها