به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 19
کد خبر: ۳۲۶۷۵
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۰

نتایج تیم‌های خوزستانی در بازی‌های امشب لیگ سه

نتایج تیم‌های خوزستانی در بازی‌های امشب لیگ سه

خوزستان اسپورت- نمایندگان فوتبال خوزستان در بازی‌های امشب لیگ 3 به میدان رفتند.

به گزارش خوزستان اسپورت، هفته پنجم از مرحله نهایی مسابقات لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه‌های ایران پنجشنبه شب ادامه یافت که با 2 پیروزی داخل خانه و 2 شکست خارج از خانه برای نمایندگان فوتبال خوزستان همراه شد.

فرهنگ رامهرمز در اصفهان با نتیجه 5 بر 2 مقابل تیم صدرنشین ون پارس نقش جهان اصفهان شکست خورد. محمد محمدی و احمدرضا ابوالعباسی برای فرهنگ گل زدند. در سمت مقابل نیز سعادت براتی 3 گل و سهیل رفیعی‌زاده 2 گل برای میزبان به ثمر رساندند تا این تیم اصفهانی صدر جدول گروه ج را حفظ کند.

سپاهان نوین ایذه نیز در یک بازی سخت بیرون از خانه با حساب 2 بر یک مقابل یزدلوله یزد مغلوب شد. ایذه‌ای‌ها علیرغم بازی خوبی که به نمایش گذاشتند، نتیجه را به حریف واگذار کردند.

در سایر بازی‌های امشبف تیم خلیج‌فارس ماهشهر با نتیجه 3 بر یک برابر سپاهان نوین اصفهان به برتری دست یافت. ماهشهری‌ها با این برد 10 امتیازی شدند و رده دوم جدول گروه ج را حفظ کردند.

 آبی‌پوشان استقلال شوش در آخرین بازی امشب عملکرد موفقی برابر تیم صنعت ابریشم اصفهان داشتند و حریف را با 3 گل مغلوب کردند. یعقوب حیدری آل‌کثیر، ولید محوحی و کریم چنانه گل‌های استقلال شوش را به تور دروازه حریف اصفهانی دوختند.

گزارش خبرنگار خوزستان اسپورت حاکیست که مرحله نهایی لیگ دسته سوم با شرکت 30 تیم در سه گروه 10 تیمی انجام می‌شود و در پایان این مرحله جمعا 4 تیم (تیم‌های اول هر گروه بعلاوه تیم برنده پلی‌اف) به لیگ دسته دوم صعود خواهند کرد.

چهار نماینده فوتبال خوزستان در گروه ج مرحله نهایی لیگ سه با حریفان رقابت می‌کنند. با کلیک روی لینک زیر می‌توانید جداول رده‌بندی این مسابقات را مرور کنید.


پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها