به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 10
کد خبر: ۳۲۶۷
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۰
تعداد نظرات: ۲ نظر

فولاد خوزستان برنده دربی نوجوانان شد

فولاد خوزستان برنده دربی نوجوانان شد

خوزستان اسپورت- تیم نوجوانان فولاد خوزستان با پیروزی در دربی خوزستان به صورت مشترک با سپاهان صدرنشین فوتبال لیگ برتر نوجوانان ایران شد.

به گزارش خوزستان اسپورت، در دومین روز از مرحله نهایی فوتبال لیگ برتر نوجوانان کشور، دو بازی در استادیوم صنایع فولاد اهواز به انجام رسید و با نتایجی که در بازی های امروز رقم خورد، تکلیف قهرمانی به روز آخر کشیده شد.

در بازی نخست، تیم های سپاهان اصفهان و مقاومت تهران در پایان مسابقه به تساوی یک بر یک رضایت دادند. محمد نجفی بازیکن مقاومت گل اول این بازی را زد ولی سپاهان با گل دقیقه 3+90 مهدی غلامی از شکست گریخت.

اما در بازی دوم امروز، تیم های فولاد خوزستان و صنعت نفت آبادان به مصاف هم رفتند که بازی تماشایی این دو تیم خوزستانی با برتری سه بر یک فولاد به پایان رسید.

صنعت نفت در همان 10 دقیقه ابتدایی با ضربه شعبانی که در پی ارسال ضربه کرنر به دست آمد، دروازه فولاد را گشود تا زنگ خطر را برای مدافع عنوان قهرمانی به صدا در بیاورد.

فولاد پس از دریافت گل به دروازه زردپوشان فشار آورد و در دقیقه 35 در پی ارسال بهزاد دودانگه توسط یوسف کی شمس به گل رسید تا این نیمه یک بر یک تمام شود.

نیمه دوم با حوادث زیادی همراه بود. در دقیقه 73 تیم نوجوانان نفت آبادان در پی خطای علی غلامزاده دروازه بان ملی پوش فولاد به یک ضربه پنالتی دست یافت اما غلامزاده که مرتکب خطای پنالتی شده بود، این ضربه را مهار کرد تا سرخ پوشان امیدوار باقی بمانند.

فشار شاگردان موسی سواری روی دروازه صنعت نفت بالاخره در دقایق پایانی به ثمر نشست و فولاد خوزستان به دو گل رسید. در دقیقه 85 بهزاد دودانگه روی پاس عبدالله بهمئی از سنگربان نفت گذشت وگل دوم فولاد را زد و در سومین دقیقه از وقت های تلف شده، علیرضا سواری با استفاده از ارسال یوسف کی شمس، زیباترین گل مسابقه را وارد دروازه تیم شایسته آبادانی کرد تا این دیدار با نتیجه سه بر یک به سود فولاد تمام شود.

در پایان روز دوم مسابقات، تیم های فولاد خوزستان و سپاهان اصفهان در همه چیز برابر شدند تا بازی رودرروی این دو تیم در روز شنبه 22 فروردین 94 حکم فینال را داشته باشد.

ترکیب فولاد خوزستان:
علی غلامزاده، عبدالله شبانی، میثم داودپور، علی حسین ایزدی، مهرداد توفیقیان، امید صیدالی، میثم ناصری (32- علیرضا سواری)، دانیال مؤمنی (62- عبدالله بهمئی)، بهزاد دودانگه، علی عالی نژاد (65- وحید نامداری) و یوسف کی شمس.
سرمربی: موسی سواری
سرپرست: محمود صالحی

فولاد خوزستان برنده دربی نوجوانان شد

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
فولادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۰
0
2
په چرا اینطوری کاش یه اطلاع رسانی میشود تاهوادارا حمایت می کردن تو خونه خودمون باید قهرمان بشیم.
مصطفی
|
Kazakhstan
|
۲۰:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۰
0
2
تبریک به تیم نوجوانان فولاد که واقعا شایسته قهرمانی هستن
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها