به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 17
کد خبر: ۳۲۶۶
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۳

مکوندی: غیبت کارلوس با پول جبران نمی‌شود

یوسف خدامرادی
مکوندی: غیبت کارلوس با پول جبران نمی‌شود

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان اعتقاد دارد که غیبت کارلوس دوس سانتوس مهاجم برزیلی این تیم با پول جبران نمی شود.
به گزارش خوزستان اسپورت، بهروز مکوندی در کنفرانس خبری پیش بازی نفت مسجدسلیمان و راه اهن تهران در خصوص آخرین وضعیت تیم نفت، شرایط بازی فردا و غیبت کارلوس دوس سانتوس صحبت کرد.
صحبت های بهروز مکوندی در کنفرانس خبری را مرور کنید.

بازی شش امتیازی است
هر دو تیم وضعیت خوبی ندارند. این بازی حکم بازی شش امتیازی را دارد و یکی از شش فینال باقی مانده تا پایان لیگ برای تیم نفت مسجدسلیمان است. تلاش داریم حداکثر امتیاز را از این بازی بگیریم. اگر از بازی با راه آهن و سایر دیدارهای باقی مانده نتایج لازم را کسب کنیم، می توانیم در لیگ بمانیم و با برنامه ریزی بهتری در مسابقات فصل آینده لیگ برتر شرکت داشته باشیم.

همه بازیکنان را داریم
به جز کارلوس دوس سانتوس تمامی بازیکنان را در اختیار داریم. خوشبختانه بازیکن مصدوم یا محروم در فهرست تیم نفت برای این بازی وجود ندارد. مشکل خاصی را احساس نمی کنیم و امیدوار هستیم تا با یک بازی خوب سه امتیاز را بگیریم.

از کارلوس و مدیربرنامه اش شکایت کردیم
متأسفانه کارلوس دوس سانتوس بعد از بازی با استقلال تهران از کشور خارج شد و اعلام کرد دیگر به ایران برنمی گردد. برای سومین مسابقه متوالی بدون حضور این بازیکن به مصاف حریفان می رویم و این در حالیست که به وجود کارلوس نیاز مبرم داریم. باشگاه نفت علیه کارلوس و مدیربرنامه هایش شکایتی تنظیم کرده و به فدراسیون فوتبال و فیفا ارائه داده است. البته برای من به عنوان یک مربی، حضور بازیکن و استفاده از توانایی های فنی او مهم است و خسارت مالی جبران غیبت کارلوس را نمی کند.

تمام پول دنیا را به ما بدهند فایده ندارد
اگر تیم نفت از ناحیه غیبت بهترین مهاجمش ضربه بخورد، تمامی پول های دنیا را هم که به عنوان خسارات به تیم ما پرداخت کنند، دردی را درمان نمی کند. کارلوس را در آستانه مسابقات مهم به دلیل مشکلاتی که مدیربرنامه هایش ایجاد کرده از دست داده ایم و ضربه بزرگی به تیم نفت وارد شده است. امیدوارم هر طور شده این بازیکن را به تیم نفت برگردانند تا در ادامه مسابقات بتوانیم از وجودش استفاده کنیم.

راه آهن تیم بهتری شده است
راه آهن تهران تیم خوبی است. احتمالاً واگذاری باشگاه راه آهن به وزارت نفت باعث کاهش مشکلات مالی این تیم شده است. حضور فرهاد کاظمی به عنوان سرمربی و استخدام چند بازیکن جدید باعث تقویت تیم راه آهن شده و به همین جهت احساس می کنم بازی سختی برابر راه آهن داشته باشیم. این بازی حکم مرگ و زندگی را برای ما دارد، گرچه با پیروز شدن هم ابقای تیم ما در لیگ برتر تضمین نمی شود و باید منتظر هفته های آینده هم بمانیم.

عده اندکی باعث محرومیت هواداران شدند
تماشاگران خوبی داریم که همیشه از تیم نفت حمایت کرده اند. در بازی فردا کمبود تماشاگران را قطعاً احساس خواهیم کرد. امیدوارم تعداد اندکی از تماشاگران که باعث برخی اتفاقات و محروم شدن عده زیادی از تماشاگران از دیدن مسابقات تیم نفت می شوند، رفتارشان را اصلاح کنند و دست از این کارها بردارند تا دیگر شاهد محرومشدن تیمنفت از حضور هواداران نباشیم.

تیم نفت متعلق به همه اقوام است
از دست اندرکاران برنامه تلویزیونی شب های کارون سپاسگزارم که با حضور در تمرین تیم نفت باعث بالا رفتن روحیه بازیکنان تیم نفت شدند. این عزیزان صحبتی را مطرح کردند که من آن را تأیید و البته کامل می کنم. من بختیاری هستم و به بختیاری بودنم و اینکه اهل مسجدسلیمان هستم افتخار می کنم اما این توضیح را لازم است بدهم که در تیم نفت بازیکنانی از اقوام و شهرهای مختلف حضور دارند که همگی برای حفظ این تیم در لیگ برتر تلاش می کنند. تیم نفت در واقع متعلق به همه اقوام خوزستانی و بازیکنان متعصب این تیم از همه جای کشور است و امیدوارم با همت این بازیکنان وحمایت مردم مسجدسلیمان این تیم در لیگ برتر حفظ شود.


پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها