به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 20
کد خبر: ۳۲۶۲۰
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۱
تعداد نظرات: ۶ نظر

برنامه فولاد خوزستان برای جام حذفی

برنامه فولاد خوزستان برای جام حذفی

خوزستان اسپورت- تمینات تیم فوتبال فولاد خوزستان قبل از دیدار مقابل قشقایی شیراز در اهواز پیگیری خواهد شد.

به گزارش خوزستان اسپورت، اعضای تیم فولاد خوزستان شب گذشته بعد از خاتمه دیدار با نساجی مازندران با پرواز مستقیم به اهواز بازگشتند تا برای دیدار جام حذفی آماده شوند.

شاگردان جواد نکونام تمرینات خود را در ورزشگاه اختصاصی فولاد خوزستان پیگیری خواهند کرد و سپس برای دیدار با قشقایی عازم شهرستان شیراز می‌شوند.

دیدار تیم‌های فولاد خوزستان و قشقایی شیراز چهارشنبه 29 اردیبهشت در استادیوم پارس شیراز به انجام خواهد رسید.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۶
ناشناس
|
United States of America
|
۱۳:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
1
2
به احتمال فراوان نکونام قشقایی رو هم از بحران خارج می‌کنه وبهش انگیزه میده برای ادامه لیگ.
نمیدونم چرا تیم های خوزستانی جام حذفی رو جدی نمیگیرن اگه هم کمی جدی تر بهش نگاه کردن و به نیمه نهایی رسیدن همیشه توی حذف و نرسیدنشون به فینال یا پای داوری در میان بوده یا مشکلاتی که برای تیم ایجاد کردن.
مثل بازی فولاد و تیم وزیر که در اون گردوخاک شدید خوزستان برگزار شد و داور حمودی رو اخراج و پنالتی فولاد رو نادیده گرفت، چند فصل پیش هم که فغانی ناجوانمردانه نفت آبادان رو یک تنه حذف تا استقلال تهران قهرمان شه، پارسال هم که مشکلات مالی نفت مسجدسلیمان رو حل نکردن تا مقابل تراکتور بدون انگیزه باشن و حذف شن
سجاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
0
2
انشالاه فولاد امسال قهرمان میشه
Reza
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
0
2
با ایشالا ماشالله نمیشه، نکونام مال این حرفا نیست، اگر بود، اون بنجلایی که گرفت رو همه رو جمع نمیکرد یه مهاجم خوب میگرفت، مشکل مدبریت و مربی هستن که همچین باصطلاح بازیکن ها رو میگیرن متاسفانه، وقت نزارید برا حذفی، هیچکاری نمیکنه
ناشناس
|
Switzerland
|
۱۷:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
0
1
در جواب دوست عزیز ۱۳:۳۲ درست می فرمائید متاسفانه فساد در فوتبال ایران رخنه کرده ، چند سال پیش اگر اشتباه نکنم به همین مناسبت پرونده ای در کمیسیون مجلس تشکیل شد که تا کنون مسکون باقی مانده ، علاوه بر این ، سیاست هم با فوتبال ادغام شده که برای مثال به تیم های پر طرفدار بیشتر توجه و بها داده میشه و داوریهای ضعیف و یا احیانا بودار هم که دیگه همه دارن می بینند و احتیاج به گفتن نداره ، ولی از همه اینها که بگذریم ضعف تیم فولاد در گل نزدن و خراب کردن موقعیت هاست که گهگاهی اشتباهات بچه گانه دفاع و یا دروازه بان مثل دیروز که جاگیری درستی نداشت قوز بالا قوز تیم میشه و باعث میشه اگر تیم گل خورد جبرانش سخت بشه و یا نهایتا مثل دیروز کمک داور گل صحیح را آفساید اعلام کند . معتقدم مهاجمین فولاد بایستی در تمرینات حداقل نیم ساعت فقط شوت به دروازه را تمرین کنند .
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
0
1
مشکل فولاد فنی نیست .مساله روحی روانی که مربیان فولاد به آن کم توجهی میکنند.دربازی باالعین والسد این مسأله ازطرف کادر فنی به بازیکنان القاء شد وفولاد خیلی راحت بازی خودش را انجام داد ولی درباری با نساجی انگار تیم توجیه نشده یا تیم حریف دستکم گرفته شده. خلاصه بچه ها رمق نداشتند چون فعل خواستن وپیروز شدن در ذهنشن نبود. استخدام روانشناس در تیم الزامی است.
ناشناس
|
United States of America
|
۲۲:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
0
0
در جواب دوست عزیزی که فرمودید فساد در فوتبال رخنه کرده کلام شما کاملاً درست هست و نمایندگان مجلس در واپسین روزهای دوره ای که در مجلس میگذروندن برای اینکه بخوان سر ملت رو شیره بمالن وبگن ما در دوره ای که در مجلس بودیم بیکار نبودیم وخیلی نمایندگان مفیدی بودیم با فساد مقابله کردیم این بحث رو باز اما هرگز به سرانجامی نرسید که اگر رسیده بود شاهد قرارداد ویلتموس که به کمک وزیر ورزش و پسرش ودلالان بسته شد نبودیم که الان فدراسیون بخواد این غرامت سنگین رو پرداخت کنه یا پرونده بازیکنی مثل بلبلی که باعث بسته شدن نقل وانتقالات فولاد شده و خیلی از ماجراهای این چنینی .
بله دقیقاً فولاد باید اینقدر مهاجمینش گل زن باشن وخط حمله اش قوی که اگه داور عمدی یاسهوی گل سالم اون ها رو قبول نکرد باز هم قادر به گلزنی باشن نه به کمک شانس واشتباه حریف و پنالتی تک گلی به ثمر برسونن و دفاع مطلق برای تک گل که این با فلسفه فوتبال هجومی وناب خوزستان در تضاد هست.
یادمه سالی که رضا نوروزی مهاجم فولاد با ۲۴گل زده آقای گل لیگ اون فصل شد و منجر به ثبت یک رکورد در لیگ برتر شد توی یک مصاحبه گفته بود من بعد از اینکه تمرین تیم تموم میشه خودم اضافه بر اون تمرین میکنم واین باعث شده بود در اوج آمادگی باشه و خیلی کم پیش میومد که برای فولاد قادر به گلزنی نباشه.
فولاد کم ضربه نخورده از خط حمله های ضعیفش در سالیان گذشته واخیر
فصلی که در پلی آف به راه آهن باخت وفصل بعد که مقابل تیم مشهدی بازی مساوی شد عاملش مهاجمانی بودن که قدر موقعیت ها رو ندونستن یا فصلی که مقابل السد در اهواز حذف شدیم چقدر بازیکنان موقعیت هدر دادن یا همین اواخر در لیگ قهرمانان.
خط حمله ضعیف،ناتوان وکم خطر فولاد مشکل اساسی تیم در ۸-۷سال اخیر هست
اما دریغ از اینکه مربیانی که به تیم اومدن برای اون چاره ای اندیشیده باشن
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها