به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 20
کد خبر: ۳۲۶۰۵
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۷
تعداد نظرات: ۲ نظر

نتایج تیم‌های خوزستانی در لیگ دسته سوم فوتبال

نتایج تیم‌های خوزستانی در لیگ دسته سوم فوتبال

خوزستان اسپورت- یک برد و یک تساوی در بازی‌های امشب لیگ دسته سوم برای تیم‌های خوزستانی رقم خورد.

به گزارش خوزستان اسپورت، هفته چهارم از مرحله نهایی مسابقات لیگ دسته سوم فوتبال ایران پنجشنبه شب آغاز شد که با یک پیروزی و یک تساوی برای نمایندگان فوتبال این استان همراه بود.

تیم فرهنگ رامهرمز در ورزشگاه تختی این شهرستان پذیرای تیم یزدلوله یزد شد و در حالی که با گل محمد ابوالعباسی از حریف پیش افتاده بود، گل تساوی تیم یزدی توسط شهاب لباف به ثمر رسید و این بازی با نتیجه مساوی یک بر یک خاتمه یافت.

اما تیم سپاهان نوین ایذه امشب صاحب نخستین پیروزی در مرحله نهایی لیگ سه شد و با نتیجه 2 بر یک تیم خلیج‌فارس میناب را مغلوب کرد. صدرالله آشنا گل‌های تیم سپاهان نوین ایذه را در این بازی به ثبت رساند تا سه امتیاز نصیب نماینده خوزستان شود.

در همین چارچوب، جمعه شب تیم استقلال شوش میهمان سپاهان نوین اصفهان خواهد بود و تیم خلیج‌فارس ماهشهر در زمین تیم ایمان سبز شیراز به میدان می‌رود.

مرحله نهایی لیگ دسته سوم با شرکت 30 تیم در سه گروه 10 تیمی آغاز شده است و در پایان این مرحله جمعا 4 تیم به لیگ دسته سوم صعود خواهند کرد. چهار نماینده خوزستان در گروه ج مرحله نهایی لیگ سه با حریفان رقابت می‌کننند.

جداول رده بندی لیگ دسته سوم فوتبال کشور فصل 1399-1400
 
پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
مصطفی هرمزگان
|
Netherlands
|
۱۲:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۴
0
0
بعدازفولادخوزستان طرفدارتیم شهرم خلیج فارس میناب هستم عشقه فولادشهراهواز
غلامحسین حیدری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۴
0
0
جای افتخار داره برا خوزستان که مصطفی هرمزگانی طرفدار فولاد هستن. همیشه هم درنظرات کاربران شرکت کرده. با برد فولاد خوشحال وباختش غمگین شده. مرحبا به مصطفی و زنده باد هرمزگان
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها