به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 27
کد خبر: ۳۲۶
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۲

سیدصالحی: بعد از 13 سال پیراهنم را عوض کردم

سیدمهدی سیدصالحی گفت: پس از 13 سال پیراهنم را عوض کردم و با پیراهن دیگری به میدان خواهم رفت.
سیدمهدی سیدصالحی اولین تمرین خود با تیم استقلال صنعتی خوزستان را امروز انجام داد.

مهاجم باتجربه فوتبال ایران پس از خاتمه اولین جلسه تمرین با آبی پوشان در گفت و گو با سایت ورزش خوزستان گفت: «تمرین خیلی خوبی بود. همه اعضای تیم، از مربیان گرفته تا بازیکنان و اعضای تدارکات باشگاه از من استقبال خوبی داشتند و خوشحالم که قدم به چنین تیمی گذاشتم.»

سیدصالحی در خصوص عقد قرارداد با استقلال خوزستان گفت: «به احترام عبدالله ویسی تصمیم گرفتم به استقلال خوزستان بیایم. ویسی مربی جوان و باانگیزه ای است که اطلاعات بالایی از فوتبال دارد و مطمئنم که در کنار ایشان می توانم شرایط فنی خوبی در نیم فصل دوم داشته باشم.»

مهاجم اسبق تیم های استقلال و پرسپولیس که سالیان زیادی با پیراهن شماره 23 بازی می کرد، درباره دلیل انتخاب پیراهن شماره 99 در استقلال خوزستان توضیح داد: «اشاره خوبی کردید. من 13 سال با پیراهن شماره 23 بازی کرده بودم و در تیم های استقلال، پرسپولیس، سپاهان و تراکتورسازی با شماره 23 به میدان می رفتم اما این شماره در استقلال خوزستان متعلق به بازیکن دیگری است و به همین دلیل قرار شد که من با شماره 99 در نیم فصل دوم بازی کنم.»

سیدمهدی سیدصالحی در پایان از انگیزه های بالایش برای نیم فصل دوم خبر داد و افزود: «با هدف کمک به استقلال خوزستان به اهواز امده ام و امیدوارم که بتوانم انتظارات این باشگاه و هوادارانش را برآورده کنم.»


پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها