به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 10
کد خبر: ۳۲۵۸۹
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۰
تعداد نظرات: ۵ نظر

ساعت بازی استقلال خوستان تغییر کرد

ساعت بازی استقلال خوستان در شمال تغییر کرد

خوزستان اسپورت- ساعت بازی تیم‌های رایکا بابل و استقلال خوزستان به‌دلیل همزمانی با دربی تهران تغییر کرد.

به گزارش خوزستان اسپورت، روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران اعلام کرد با توجه به برگزاری مسابقات هفته بیست‌وچهارم لیگ یک کشور و اعلام همزمان شهرآورد تهران در روز جمعه 24 اردیبهشت، ساعت مسابقات لیگ دسته اول فوتبال به شرح زیر اعلام می‌شود:

جمعه 24 اردیبهشت 1400
رایکای بابل - استقلال خوزستان – ساعت 18:15- ورزشگاه هفتم تیر بابل
قشقایی شیراز - فجر شهید سپاسی – ساعت 18:15- ورزشگاه پارس شیراز
خوشه طلایی ساوه – شهرداری آستارا– ساعت 18:15- ورزشگاه شهید چمران ساوه
بادران تهران - گل ریحان البرز – ساعت 18:15- ورزشگاه کارگران تهران

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۵
مسعود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۰
0
3
بازیها که بدون تماشاگر انجام میشه چکار به دربی تهران داره لیگ دسته یک!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۰
0
4
اخه نمیدونم مگه حتما باید داربی تهران همه نگاه کنن چرا این بازی را به زور تحمیل میکنین بخدا خیلی ها هستن که اصلا این بازی را نگاه نمیکنن خود من هیچوقت نگاهش نمیکنم و هیجانی واسم نداره فقط تقسیم امتیازش واسه قهرمانی تیمهای دیگه به جز این دو تیم واسم مهمه.
متاسفانه رسانه ها واسه جمع کردن مخاطب به این دو تیم میپردازن. و دولت هم حمایتشون میکنه تا هر روز به هوادارای این دو تیم افزوده بشه . اگر به تیمهای دیگه هم اینچنین نگاه بشه قطعا اونها هم .....
خوزستانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۰
0
3
خیلی ها از مردم استان ها که تیم فوتبال در لیگ برتر دارند شاید سالها طول بکشه تابه فرهنگی برسند که طرفدار تیم شهرشون بشند..مثل تیم‌های انگلیسی
ناشناس
|
Switzerland
|
۱۳:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
0
4
تمام اهداف صدا و سیما و مجلات ورزشی و روزنامه ها این بوده و خواهد بود که برای این دو تیم سوگلی هوادار جمع کنند بودجه و پارتی وزیر و وزرا و نمایندگان هم که هوادارشونند، به محض اینکه یک بازیکنی در گوشه و کنار مملکت خوش درخشید هم فوری جذبش می کنند این تبعیض ها از زمان قبل از انقلاب به ارث رسیده ، خوب همه اینها اگر تبعیض در حق تیم های شهرستانی نیست پس اسمش چیه ؟ و همانطور که دوستمون هم نوشته عده ای هم با وجود اینکه شهرستان خودشون در لیگ برتر تیم داره متاسفانه گول تبلیغات را می خورن و میشن هوادار این دو تیم ، حالا سوال اینجاست که این دو تیم طی تقریبا نیم قرن گذشته چه افتخاری و چه تاجی به سر فوتبال ایران زده اند ؟ جواب : هیچی حتی اگر در آینده هم یک قهرمانی بیارن بعد از نیم قرن کار شاقی نکرده اند . ضمنا سال های طولانی میشه که نه من و نه دوستامون در خارج اصلا بازیهای این دو تیم را نگاه نمی کنیم حتی بازیکنان این دو تیم را هم نمی شناسیم و اسم ها شون را هم نمی دانیم . و شاید تعجب کنید که بنده به شخصه حتی ۹۹٪ هنرپیشه های ایرانی را نمی شناسم . ما اینجا فقط عشقمون تیم های خوزستانی هست و بس .
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
0
1
دربی ای که نتیجه ش از قبل مهندسی شده، چه ربطی به لیگ یک داره؟ قراره بازیکنان لیگ پایین از دیدنش فوتبال یاد بگیرن؟
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها