به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 20
کد خبر: ۳۲۵۴۸
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۷
تعداد نظرات: ۳ نظر

زمان برگزاری فینال جام حذفی فوتبال مشخص شد

زمان برگزاری فینال جام حذفی فوتبال مشخص شد

خوزستان اسپورت- فینال جام حذفی فوتبال ایران اواخر مردادماه 1400 در استان کرمان برگزار خواهد شد.

به گزارش خوزستان اسپورت، سایت فدراسیون فوتبال اعلام کرد که طبق تصمیم هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال استان کرمان به عنوان میزبان فینال جام حذفی انتخاب شده و یکی از شهرهای سیرجان یا کرمان محل برگزاری مسابقه خواهد بود.

از آنجایی که گل‌گهر در مسابقات جام حذفی حضور دارد، اگر آنها فینالیست نشوند به احتمال بسیار زیاد ورزشگاه تازه تاسیس سردار شهید قاسم سلیمانی محل برگزاری فینال خواهد بود. منتهی در صورت صعود این تیم به فینال احتمالاً میزبانی به شهر کرمان داده خواهد شد.

طبق برنامه‌ریزی اولیه سازمان لیگ، اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، فینال حذفی این فصل از رقابت‌های باشگاهی فوتبال ایران در اواخر مرداد برگزار می‌شود. تاریخ دقیق به زودی از سوی سازمان لیگ تعیین خواهد شد.

شایان ذکر است، از بین تیم‌های خوزستانی شرکت کننده در این فصل از مسابقات جام حذفی، فقط تیم فولاد خوزستان در جدول باقی مانده است و در مرحله یک‌هشتم نهایی به دیدار قشقایی شیراز خواهد رفت.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۳
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۶
0
0
وقتی مسئولین و نمایندگان استان هیچ عکس العملی در قبال دزدیدن محل فینال جام حذفی که اصولا از روز اول بنام خرمشهر زده شده بود سکوت کرده اند باید هم در روز روشن حق این استان و شهر خرمشهر را بخورن و فینال حذفی را مصادره و به کرمان ببرن . همیشه بهانشون هوای نامطلوب در ماه منتهی به برگزاری فینال بوده حالا نه اینکه هوای کرمان در ماه منتهی به فینال مطلوب و یا بهتر از خرمشهره . فدراسیون نشینان و مافیای فوتبال همیشه در فکر مصادره این فینال بودن که امسال به لطف مسئولین و نمایندگان خاموش استان اینکارو کردن . این جام بنام خرمشهر بود ولی بکام دیگران شد .
اردشیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۷
0
0
دوست عزیز اولا که کلا. سه بار فینال در خرمشهر برگزار کردن .
دوم فکر کردین بخاطر شهر خرمشهر بود که نام این شهر روی جام حذفی گذاشتن ؟ نه دوست عزیز نه. فقط به خاطر اینکه خرمشهر به عنوان یک شهر جنگ زده محروم با مردم مظلوم و فقیر در ذهن مردم یاد اوری کنن و برای تداوم خودشون دلتمردان و مسولین این اسم گذاشتن جنگی که هیچ ارمغانی جز خرابی و اوارگی ویرانی برای خوزستان و شهرهای مرزی نداشت . بنابراین خودت ناراحت نکن همه چیزمون که بردن ویران کردن اینم روش ما مردم هم که جز سکوت هیچ عکسل عملی نشون نمیدیم.
بهنام طاهری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
0
0
کاربر ۲۰:۲۹ محترم کاملا حق باشماست ولی عزیزم وقتی مسولین خرمشهر یه اب نمیدن به این چمن اون از جایگاهش اون از رختکن و سرویس حال بماند کرونا همه چیزو نابود کرده ولی یه ایتم مثبت بگو بابا خرمشهر و ابادان نابود شدن اصفهان وکرمان وتهران.تبریز اباد وابادتر میشن بذار تو دردخودمون بمیریم
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها