به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 09
کد خبر: ۳۲۵۳۱
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۹

برنامه مسابقات لیگ برای تیم ملی تغییر می‌کند

برنامه مسابقات لیگ برای تیم ملی تغییر می‌کند

خوزستان اسپورت- برنامه بازی‌های لیگ برتر فوتبال به‌دلیل برپایی اردوی تیم ملی ایرن تغییراتی خواهد داشت.

به گزارش خوزستان اسپورت، سهیل مهدی مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال ایران صبح امروز در گفت‌وگوی رادیویی اعلام کرد: ممکن است تغییری در برگزاری مسابقات لیگ داشته باشیم، چون تغییر ناگهانی برای برنامه‌های تیم ملی پیش آمده و سعی می‌کنیم تا آخر وقت امروز برنامه جدید را اعلام کنیم.

وی درباره احتمال برگزاری اردوی تیم ملی زودتر از تاریخ قبلی گفت: با توجه به حساسیت مسابقات و پذیرفته نشدن میزبانی ایران برای مسابقات انتخابی جام جهانی، مسئولان تیم ملی تصمیم گرفتند برنامه اردوی خود را زودتر شروع کنند. به همین دلیل احتمال دارد برنامه بازی‌های لیگ از لحاظ ساعت و روز دچار جابجایی شود.

 مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ ادامه داد: احتمال دارد اردوی تیم ملی جابجا شود و همین موضوع مسابقات ما را فشرده خواهد کرد. تنظیم کننده نهایی هستیم و باید روزها و تاریخ‌ها را برای برگزاری لیگ به هم نزدیک کنیم.

مهدی درباره زمان دقیق پایان رقابت‌های لیگ برتر توضیح داد: از مدت‌ها قبل تاریخ‌مان را داشتیم اما متمرکز بودن برگزاری مسابقات AFC و فیفا پیش آمد و برنامه ما را دچار تغییراتی کرد. تا روز گذشته قرار بود حداکثر تا اول یا دوم مرداد لیگ برتر را به پایان برسانیم و جام حذفی هم در نیمه مرداد تمام شود. با تغییراتی که در اردوی تیم ملی رخ داده، امکان دارد این تاریخ‌ها یکی دو هفته به تأخیر بیفتد.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها