به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 04
کد خبر: ۳۲۵۰۰
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۰
تعداد نظرات: ۵ نظر

لیگ امید؛ شکست نفت امیدیه و فولاد خوزستان

لیگ امید؛ شکست نفت امیدیه و فولاد خوزستان

خوزستان اسپورت- دو نماینده فوتبال استان شانس صعود به مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر امیدهای کشور را از دست دادند.

به گزارش خوزستان اسپورت، مسابقات لیگ برتر فوتبال امیدهای ایران سه‌شنبه شب در گروه ب پیگیری شد و تیم‌های نفت امیدیه و فولاد خوزستان با پذیرش شکست مقابل حریفان رسماً از جمع تیم‌های مدعی صعود خارج شدند.

تیم امیدهای نفت امیدیه با نتیجه 3 بر یک مغلوب سام کیان بابل شد. سید اسماعیل موسوی تک گل نفت را به ثمر رساند، ضمن اینکه علی محمدی (دو گل) و علی خدادادی برای تیم شمالی گلزنی کردند. تیم نفت امیدیه با این نتیجه بصورت قطعی شانس صعود را از دست داد و از گردونه رقابت حذف شد.

تیم امیدهای فولاد خوزستان نیز در مصاف با تیم صدرنشین نساجی مازندران با نتیجه یک بر صفر شکست خورد. گل برتری نساجی را محمد عباسی ثبت کرد. امیدهای فولاد خوزستان هم با قبول این باخت در فاصله 2 هفته مانده به پایان مرحله گروهی از جمع مدعیان خارج شد.

اما تیم امیدهای نفت اهواز که در گروه الف حاضر است، در تاریخ 17 اردیبهشت میزبان شاهین شهرداری بوشهر خواهد بود و اگر در آن بازی پیروز شود به مرحله نیمه‌نهایی صعود می‌کند.

شایان ذکر است، فصل جاری لیگ برتر فوتبال امیدهای ایران با شرکت 17 تیم در دو گروه پیگیری می‌شود و از هر گروه 2 تیم راهی دور نیمه‌نهایی خواهند شد.


پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۵
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۸
0
0
قابل توجه مدیریت محترم باشگاه فولاد خوزستان ، پس از حذف در دور اول باشگاههای آسیا . تیم امید هم با شکست امروز پس از سالها از جمع مدعیان کسب مقام خارج شد و تیم فولاد نوین هم در لیگ دو باختن برایش امر عادی شده به این صورت که تیم مدعی سالهای قبل هم اکنون در انتهای جدول لیگ ۲ دست و پا میزند و تنها ارمغان بدست آمده مقام سومی سال قبل باشگاه فولاد خوزستان است ک تمام این شکستها و ناکامی های تیمهای باشگاهی پشت این مقام سومی پنهان شده است. یادش بخیر دهکردی بزرگ ، یادش بخیر فرکی بزرگ ، یادش بخیر فولاد بزرگ که تبدیل به یک برند شده بود و نامش لرزه بر اندام همه حریفان می انداخت. .
ناشناس
|
United States of America
|
۰۶:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۸
0
0
فکر کنم اگه سال آینده آذری مدیرعامل باشه از بزرگسالان بگیر تا فولادنوین و آکادمی همه تیم هامون سقوط کنن.
چی به سر آکادمی آوردن که اینقدر ضعیف شده به یاد ندارم سالیان گذشته امید فولاد در این حد ضعیف عمل کرده باشه وتاسف بارتر این که به این موضوع رسیدگی نمیشه.
علی
|
United States of America
|
۱۳:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۸
0
0
تبریک به آقای آذری به خاطر این موفقیت ها تیم امید فولاد هر سال اگه قهرمان هم نمیشد دوم میشد حداقل امسال از گروه خودش هم نرفت بالا ناکامی فولاد تو رده های پایه و حتی بزرگسالان پس کو هییت مدیره باشگاه فولاد!!!
فولادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۸
0
0
وقتی تو خوزستان یا استقلالین یا پرسپولیسی دیگه چه انتظاری دارید
سجاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۸
0
0
اقا علی با نظرت موافقم متاسفانه مشکل فوتبال خوزستان وجود مربیان بیسوادی امثال پورموسوی هست که تیمامون موفق نمیشن. کاش مربیان خوب خارجی مثل استراماچونی به خوزستان بیاریم.
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها