به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 13
کد خبر: ۳۲۴۹۲
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۱:۱۵
تعداد نظرات: ۱۴ نظر

سسما: داور پنالتی فولاد خوزستان را نگرفت

سسما: داور پنالتی فولاد خوزستان را نگرفت

خوزستان اسپورت- مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: همه بازیکنان با تمام وجود در زمین حاضر شدند و از این بابت از آنها ممنونم.

به گزارش خوزستان اسپورت، یوسو سسما در نشست خبری بعد از بازی فولاد خوزستان مقابل السد قطر که با شکست یک بر صفر تیمش همراه بود، اظهار داشت: در ابتدا برد را به تیم السد تبریک می‌گویم و برای آنها در فینال جام حذفی قطر آرزوی موفقیت می‌کنم. می‌دانستیم که بازی سختی داریم. تیم السد بازیکنان باکیفیتی دارد و طبیعتاً مالکیت توپ برای آنهاست. با این حال هیچ موقعیت خطرناکی را در نیمه اول خلق نکردند و این ما بودیم که شانس بیشتری برای گلزنی داشتیم.

مربی تیم فوتبال فولاد در ادامه افزود: در نیمه دوم تیم السد در یک کار ترکیبی موفق شد گلزنی کند و یک دقیقه بعد از گل حریف، ما موقعیت طلایی داشتیم که متأسفانه به ثمر نرسید. در ادامه تمام سعی خودمان را انجام دادیم و در یک موقعیت هم با بدشانسی توپ ما به تیرک دروازه خورد. همه بازیکنان با تمام وجود در زمین حاضر شدند و از این بابت از آنها ممنونم.

وی همچنین خاطر نشان کرد: در دو بازی قبل اشتباهات داوری به ضرر ما تمام شد و این بازی نیز همین گونه بود. فکر می‌کنم باید داور بازیکن شماره دو السد را اخراج می‌کرد و نباید 11 نفره به بازی ادامه می‌دادند. یک پنالتی نیز به سود ما اتفاق افتاد که متأسفانه داور چشمانش را روی آن بست. اگر دقت کرده باشید متوجه خواهید شد که در این مسابقات داوری به ضرر تیم‌های ایرانی است و نمی‌دانیم که باید با این موضوع چگونه بجنگیم. ما برابر تیم فوق‌العاده السد مقاومت کردیم و به بازیکنانم افتخار می‌کنم. بازیکنان فولاد می‌توانند سرشان را بالا بگیرند، چون هرچه را در توان داشتند در زمین پیاده کردند. هنوز مسابقات تمام نشده است و یک دیدار دیگر داریم. به هیچ وجه تسلیم نخواهیم شد. هدف ما این است که با سربلندی کامل مسابقات را ترک کنیم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱۴
بهنام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۷
0
0
خجالت بکش بابا نیمه اول 2 پنالتی صددرصد موسی کولیبالی رو داور نگرفت بقول گزارشگر شبکه ورزش شانس اوردیم که var نبود اگر نیمه اول 2 پنالتی واسه السد میگرفت 2 گل عقب میفتادیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۷
0
0
اینم ادبیاتش مثل هاشمی نسب و حمید رجبیه واقعا این خارجیه؟!
amin
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۷
0
0
با احترام به مربی فولاد اقای مربی عزیز لطفا بگید چرا بجا نکات فنی و پیدا کردن نقاط ضعف فولاد دنبال بهانه و گول زدن ما هستین؟!
اقای مربی لطفا راجب افتضاح فنی ساسان انصاری و تعویضهای فاجعه بار کادرفنی صحبت کن .
تعویض وحید حیدریه که اومد دفاع چپ و از همون نقطه توپ ارسال شد و گل خوردیم!
ناشناس
|
Switzerland
|
۰۱:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۷
0
0
فقط یک فکری بکنید که مقابل الوحدات با سه الی چهار گل شکست نخوریم ، نکونام یک اشتباه بزرگ در دوران مربیگریش در فولاد داشته اینکه فکر می کند که روش دفاعی و استفاده از ضد حمله تیم ملی را میشه در تیم کنونی فولاد پیاده کرد غافل از اینکه در تیم ملی با وجود دفاع اتوبوسی حداقل مهاجمین زهردار و گلزن هستند که نتیجه لازم گرفته بشه ولی متاسفانه آمار گلزنی مهاجمین فولاد در لیگ برتر نشان دهنده واقعیت تلخ عقیم بودن آنها در زدن گل است که حتی دروازه خالی در فاصله نزدیک را هم قادر به گل زدن نیستند البته به استثنای شیمبا که او نیز در بند مدافعین حریف گرفتار بود ، بنده از آقای آذری خواهش دارم اگر سیاست مغرضانه ای در کار نیست جهت فصل بعد لیگ برتر از هم اکنون بفکر جذب بازیکنان کلیدی و مخصوصا بومی بجای اکثر بازیکنان درجه سه کنونی باشند و به تیم های پایه فولاد اهمیت بیشتر داده شود که بتوانند در آینده تیم بزرگسالان فولاد را تغذیه کنند .
خوزستانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۷
0
0
آخه آدم نادون تا کی میخای با پنالتی گل بزنی هااااا؟؟؟
اینم از کاراشونه که یک مربی بدنساز رو میفرستن برای کنفرانس!!!
پس خودت نکونام کجاست که نمیاد....
البته همیشه همینحوریه..حالا اگه برده بود که با سر میومد ترسووووووووو...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۷
0
0
بهونه های نکونامی به این خارجی بنده خدا هم سرایت کرده ما به این بهانه ها سال هاست آشناییم شما و همکاراتون اولین نیستین
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۷
0
0
اگر عرضه داشتید لااقل مساوی میکردید حالا بهانه میاری که پنالتی نگرفتن برید جمع کنید فقط باشگاه فولاد پول مفت به شما و امثال شماها مثل انصاری و نکونام میده
بختیاری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۷
0
0
تعویض محمد میری و قاسمی نژاد فلسفش چی بود؟ تیمی که میخواد گل مساوی رو بزنه چرا هافبکهای دفاعی میاره؟ صابر حردانی چرا نیمکت نشین شده؟ حسین ابراهیمی چه کار مثبتی تو زمین انجام میده؟ ساسان انصاری داخل زمین دقیقا چه کاری غیراز خراب کردن فرصتها انجام میده چرا همیشه در ترکیب اصلیه؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۷
0
0
بعضی ها فقط میخوان غر بزنن و یه چیزی نوشته باشن اولا فولاد تا الان شاهکار کرده با پنجره بسته محدودیت بازیکن و کرنایی شدن بازیکن اصلی با یک بازی بیشتر تا اینجا خیلی خوب کار کرده و شایسته احترامه دوما از بازی کثیف النصر و حتی السد که بعد از گلزنی به فولاد شروع به جنگ روانی و وقت تلف کردن بودن هم نباید گذشت اوردن برخی بازیکنان به دلیل خستگی و جایگزین کردن اونها کاری کاملا طبیعی و درسته چون خیلی بازی ها سنگین و نزدیک به هم بودن پس الکی ایراد نگیرید شما جای مربی نیستید و از بازیکنا خبر ندارید تمام مربی های داخلی و حتی ژاوی هم از فولاد تمجید کردند
دادا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۷
0
0
صعود تقریبا بعید است پس برای دفاع از حیثیت فوتبال خوزستان ( و ایران) بازی آخر را ببرید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۷
0
0
تیم بدبخت اردن عرضه اش بیشتز از فولاد بود که 4 امتیاز رفت و برگشت از النصر عربستان گرفت ولی نکونام با این امکانات و بازیکنان خارجی و دستیاران اسپانیایی افتضاح بود
پولاد فولاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۷
0
0
دقیقا
ناشناس
|
Switzerland
|
۱۵:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۷
0
0
در جواب ناشناس که نوشته بعضی ها فقط غر می زنند ، دوست عزیز اگر انتقاد هواداران را قبول نداری و آنها را غر می نامی و یا فکر می کنی ما فقط دوست داریم چیزی نوشته باشیم قسمتی از صحبت های آقای عبدالله ویسی را می نویسم : فولاد در آسیا عملکرد خوبی داشت اما وقتی تیمی حذف شود دیگر نمی توان گفت خوب بوده است زیرا در تورنمنت هایی به این شکل ، باید آنقدر خوب باشی که تنها صعود کنی در غیر این صورت یعنی کار در یک جایی ایراد داشته است . در جای دیگر می گوید : در لیگ قهرمانان آسیا ، تنها خوب بازی کردن کافی نیست و رفتار حرفه ای یک تیم می تواند منجر به برنده شدن آن تیم شود . دوست عزیز ایراد کار فولاد بر می گردد به جذب بازیکن از طرف مربی و قبل از شروع لیگ برتر ، عده ای از بازیکنان جذب شده کار آئی لازم را ندارند و تا جائی که توانسته اند بازیکنان غیر بومی گرفته شده و هزینه بی مورد کرده اند در صورتیکه ما در استان بازیکنان با کیفیت تر هم داریم در ثانی از همان ابتدای فصل هواداران گفتن که ما مهاجم گلزن نداریم ولی گوش کسی بدهکار نبود آمار فولاد در لیگ برتر این را نشان می دهد در همین بازیهای آسیائی بیشترین ضربه را فولاد از خراب کردن موقعیت های گل توسط مهاجمین خورد و حتی در بازی با النصر بعد از آن گل بچه گانه که خوردیم حداقل باید دو گل می زدیم ولی امان از بازیکنانی که نتوانند دروازه خالی را گل کنند ، حتی پنجره باز هم نمی توانست کمکی به فولاد کند زیرا فورواردهای خوب را سرخابی ها جذب کرده اند و اینکه مربی بیاید در حین مسابقات از خستگی بازیکنان و خودش بگوید قابل قبول نیست چون نکونام بایستی از بازیکنان جوان خوزستانی بیشتری در تیم استفاده می کرد تیمی که به آسیا می رود باید از همه نظر خودش را آماده کند فولاد خوب بود ولی نبود مهاجم شش دانگ باعث حذف فولاد شد شیمبا هم که در ابتدا خوش درخشید بعدا توسط مدافعین کنترل شد .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۷
0
0
آقای ناشناس با تشکر از جواب با متانت و مودبانه شما ولی بنده برخی گفته های شما رو قبول ندارم عرض بنده چیز دیگری بود فولاد با بضاعت فعلی نتایج بدی نگرفته اگر پنجره نقل وانتقالات باز بود قطعا نتایج بهتری رقم میخورد مثل فصل گذشته که فولاد بعد از جذب پاتوسی و احمد زاده آسیایی شدضمن اینکه متاسفانه همه فقط از بازکن بومی صحبت میکنند نمونه اش رو دیدیم حردانی چقدر خوب کار کرد مگر او بومی نبود؟ همین بازیکن رو نکونام احیا کرد و به اسیا معرفی کرد پس اگر از هم با کیفیت این بازیکن پیدا میکرد استفاده میشد .
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها