به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 08
کد خبر: ۳۲۴۷۶
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۰
تعداد نظرات: ۴ نظر

آذری: فرق فولاد با النصر یک اشتباه بچگانه بود

آذری: فرق فولاد با النصر یک اشتباه بچگانه بود

خوزستان اسپورت- مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان گفت: کار صعود از این گروه دست خودمان است و می‌توانیم با شکست السد راهی دور بعد شویم.

به گزارش خوزستان اسپورت، سعید آذری در گفت‌وگو با میزان درباره افزایش تعداد کرونایی‌های تیم فوتبال فولاد خوزستان اظهار داشت: اخیراً تست آنالیزور و یک مربی دیگر ما نیز مثبت شده است، اما خوشبختانه بازيکنان مشکلی ندارند. قرار است امروز یک مربی و صالح حردانی با توجه به اینکه علائم بالینی ندارند، تست جدید بدهند تا تکلیف آنها روشن شود.

وی در خصوص شکست مقابل النصر عربستان گفت: این باخت کمی ما را تکان داد و کادرفنی نیز در این‌خصوص با بازیکنان صحبت کرده است. همچنان کار صعود دست خودمان است و باید مقابل السد با پیروزی از زمین خارج شویم و امیدوار باشیم. کسب این سه امتیاز می‌تواند برای صعودمان به مرحله بعد خیلی مفید باشد.

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان افزود: مقابل النصر واقعاً برتر بودیم فرق ما یک اشتباه بچگانه بود بازیکنان باید از اشتباه درس بگیرند. در مسابقات بعدی برای پیروزی انرژی می‌گذاریم. درست است خوب بودیم اما شایستگی بازیکنانمان بیشتر است ولی خودمان را محدود نمی‌کنیم و تیمی جاه طلب هستیم. توان صعود را داریم، نکونام سرمربی ماست و نباید اکنون که همه ما را باور کردند، خودمان را به این جایگاه قانع کنیم. ما باید سطح آرزوها و تلاشمان را بیشتر کنیم و اشتباهاتمان را کمتر.

آذری خاطرنشان کرد: امیدمان این است که مقابل السد بازی خوبی انجام دهیم به بازیکنان‌مان ایمان دارم و امیدواریم با موفقیت زمین را ترک کنیم. تفاوت ما با سایر تیم‌ها این است که ستاره‌های حال حاضر فوتبال ایران در استقلال، پرسپولیس و تراکتور هستند، اما فولاد نتیجه 18 ماه تلاشش را می‌چیند. شاید هر مربی نمی‌توانست این موفقیت نسبی را به دست آورد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۴
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۵
0
0
انشاالله که فولاد السعد و الوحدات اردن را شکست میدهد و با قدرت به مرحله دوم میرسد . آقای آذری عزیز مدیر عامل محترم ضمن تشکر بابت همه تلاشهای شما ، دو نکته در مصاحبه شما وجود دارد که اینجانب بهش میپردازم اول اینکه ما تیم خودمان فولاد را برتر از سه تیم دیگر ( تراکتور ، پرسپولیس ، استقلال ) میدانیم چرا که سخترین گروه بنا بر اعتقاد اکثر کارشناسان گروه فولاد است . دوم اینکه ایشان در تمام این دو سالی که مدیر عامل فولاد بوده مرتبا از سرمریی تیم حمایت کرده آیا آقای نکونام در این دوسال حتی یک مورد انتقاد هم بهش وارد نبوده که مدیر عامل ایشان را مورد باز خواست قرار بده و از او جهت رفع اشکال انتقاد کند . آقای آذری عزیز یکی از مهمترین راههای موفقیت انتقاد بجا و سازنده است نه همواره تعریف و تمجید .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۵
0
0
مسخره شو دراوردن این سعودیا بازیا رو گذاشتن تو عربستان چون گفتن ایران از لحاظ کرونا ایمن نیست ۱۰ نفر از تیم النصر کرونا گرفت به فولاد هم سرایت کرد هیچکی هم عین خیالش نیست!!!!!!
بچه اهواز ساکن قزوین فولادی
|
Italy
|
۲۳:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۵
0
0
فولاد وسه بازی فردا نیمه اول با پرسینگ در نیمه خودی و با ضد حمله مثل بازیهای قبلی روش ۴۲۳۱ بازی کنه و گل نخوره و نیمه دوم هجومی برای برد بازی کنه و از جناحین ارسال فقط زمینی وسه پاتوسی و شیمبا انجام بده بازی میبره
Reza
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۶
0
0
نه برادر من، اقای اذری، فرق فولاد یه بازیکنی مثل میری هست با السد، این تحفه رو از کجا اوردین، و به چکاری میاد، فقط نکونام میدونه، خرید های نکونام و تایید شما باعث بانی این فرقها، و این سبک فوتبالی ضعیفه
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها