به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 11
کد خبر: ۳۲۴۷۵
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۴
تعداد نظرات: ۱۰ نظر

فولاد خوزستان در چه حالتی صدرنشین می‌شود؟

فولاد خوزستان در چه حالتی صدرنشین می‌شود؟

خوزستان اسپورت- تیم فوتبال فولاد خوزستان تنها در یک حالت می‌تواند صدرنشین جدول گروه D لیگ قهرمانان آسیا شود.

به گزارش خوزستان اسپورت، با آغاز دور برگشت مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا رقابت در گروه‌های مختلف برای کسب جواز صعود به دور بعدی جذاب‌تر شده است و تیم فولاد خوزستان نیز همراه با سایر مدعیان برای صدرنشینی گروه D تلاش می‌کند.

همانطور که پیش‌بینی می‌شد تیم الوحدات اردن در اولین تجربه آسیایی‌اش ناکام ماند و خیلی زود از گردونه رقابت خارج شد و هم‌اکنون رقابت برای صعود بین سه تیم فولاد خوزستان، النصر سعودی و السد قطر است.

فولاد چگونه صدرنشین می‌شود؟
تیم فولاد خوزستان تنها در یک حالت عنوان صدرنشینی این گروه را کسب خواهد کرد و آن حالت اینست که فولادمردان در دو بازی آینده مقابل السد قطر و الوحدات اردن پیروز شوند و تیم النصر سعودی در هیچکدام از دو بازی بعدی‌اش پیروز نشود.

در چنین حالتی، فولاد خوزستان می‌تواند با 11 امتیاز بعنوان تیم اول گروه D صعود کند و کارش به اما و اگر کشیده نخواهد شد.

اما چنانچه النصر سعودی در یکی از دو بازی آینده مقابل الوحدات اردن یا السد قطر به پیروزی دست پیدا کند و 11 امتیازی شود، شاگردان نکونام از صدرنشینی محروم خواهند شد، چرا که النصر در بازی رودررو موفق به غلبه بر فولاد شده و ملاک صدرنشینی بین دو تیمی که هم‌امتیاز شوند، نتیجه بازی رودررو بین آن دو تیم است.

دومین حالت صعود فولاد خوزستان چیست؟
دومین حالتی که می‌تواند حکم صعود فولادمردان جنوبی به دور بعدی را امضا کند، قرار گرفتن این تیم در جایگاه دوم جدول گروه D با تعداد امتیازات بیشتر نسبت به تیم‌های دوم سایر گروه‌ها است.

طبق قوانین لیگ قهرمانان آسیا 5 تیم اول در 5 گروه منطقه غرب مستقیماً راهی دور بعدی خواهند شد و از بین 5 تیم دوم نیز 3 تیم که امتیازات بیشتری گرفته باشند به مرحله حذفی صعود می‌کنند.

بنابراین سرخ‌پوشان فولاد خوزستان در صورت صدرنشینی گروه D مستقیماً به مرحله یک‌هشتم نهایی راه پیدا می‌کنند و در صورت قرار گرفتن در جایگاه دوم جدول باید منتظر مشخص شدن وضعیت امتیازات تیم‌های دوم سایر گروه‌ها بمانند.

فولاد خوزستان در چه حالتی صدرنشین می‌شود؟

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱۰
مرتضی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۵
0
0
فولاد اگه میخاد صعود کنه باید مقابل السد تهاجمی بازی کنه و 3 امتیاز بگیریم. اگه دفاعی بازی کنیم و مساوی بشه حذف میشیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۵
0
0
یا حق .
یا حق .
یا حق .
خدایا این هفته تمام خوزستان خصوصا هواداران پرشور فولاد رو غرق شادی کن .
یک پیروزی برای فولاد و یک شکست برای النصر .‌
علی
|
United States of America
|
۱۴:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۵
0
0
چهار سال پیش استقلال خوزستان با اون همه مشکلات و نداری صعود کرد مرحله یک هشتم آقای آذری ما آسیا ندیده نیستیم
عارف
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۵
0
0
میفتیم صدر نشین یا دوم نمیشم این بازی که دفاع الکی داد به اونا بازی خراب کرد رفت
وحید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۵
0
0
سلام داداش ضمن تشکر از تحلیلتون تا همینجای کار با این هزینه ی که نسبت خیلی گمتر نسبت به دو تیم بالای جدولش انجام داده میشه گفت فولاد شاه ماهی تیمهای ایرانی در این دوره از مسابقات تا اینجای کار هستش حال اگر صعود کردیم چه بهتر ولی قدر زحمات و تلاششون دور از چشم من هوادار نیست‌ ما در خاک خودشون ازشون میزبانی کردیم!!!!!اینو منی که فوتبال بازی کردم استرس اونو و خستگی و سنگینی ساق پاهاو .. رو درک میکنم متوجه این عملکرد قابل قبول میشم یا حق
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۵
0
0
انشالاه فولاد صعود میکنه بعدش تقویت میکنیم برا قهرمانی میجنگیم باید ثابت کنیم از تیمای تهرانی کمتر نیستیم
علی فولادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۵
0
0
بنظرم خبری از صدرنشینی نیس فردا النصر تیم ضعیف اردن رو شکست میده .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۵
0
0
پرسپولیس 6 ماه پیش همین تیمای النصر عربستان و السد قطر رو توی زمین قطر شکست داد و فینالیست آسیا شد عیسی آلکثیر هم روبرو النصر محروم بود اونموقع النصر تیمش نایب قهرمان عربستان بود نه مثل الان که تو لیگ خودشون هفتم جدوله.
نمیدونم چرابعضیا مدام اصرار دارن که تیمای مقابل رو گنده نشون بدن و تیم بزرگ فولاد رو کوچیک جلوه بدن؟ اینا همون تیمایی هستن که پرسپولیس درهم کوبیدشون.
یادتون باشه فولاد بزرگ تیمیه که با حسین فرکی 8 بازی بدون باخت توی آسیا داشتیم تا یک هشتم نهایی هم صعود کرد با قانون تفاضل گل تو خونه و شاهکار اقای سوشا مکانی حذف شد.
فولاد تنها تیم ایرانه که 3 تا بازیکن خارجی داره و 2 تا مربی اسپانیایی داره و بهترین امکانات و ورزشگاه اختصاصی و اکادمی و خوش حسابترین باشگاه ایران که پول بازیکنهاشو بموقع میده باشگاه فولاد چرا بعضیها سعی دارن فولاد رو کوچیک نشون بدن؟
بقول دوستمون یعنی ما از استقلال خوزستان که کمتر نیستیم که تیمهای اماراتی و قطری و عربستانی رو شکست داد و صعود کرد.
ناشناس
|
Switzerland
|
۱۵:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۵
0
0
من خلاصه بازی السد - الوحدات را دیدم گل اول السد داور بی مورد پنالتی گرفت خطای عمدی نبود بلکه خطای دو ضرب بود اگر الوحدات شانس داشت و یا کمی دقت می کردند حداقل سه گل به السد می زدند منظور اینکه اگر دفاع فولاد دچار اشتباه نشه و بازیکنان کلیدی السد را از کار بندازیم و مهاجمین قدر فرصت ها را بدانند میشه براحتی السد را شکست داد ، بازی بعدی با الوحدات خواهد بود که حذف شده و انگیزه ای هم برای جنگیدن ندارد و میشه در آن بازی هم پیروز شد ، معتقدم در بازی فردا چون نتیجه مساوی یعنی حذف شدن از آسیا بنابر این بازیکنان باید با تمام توان و با دقت بالا در تمام نقاط زمین و تا لحظه آخر بجنگند تا پیروز شود که هم صعود کنند و هم جبران شکست بازی قبل را کرده باشند ان شا الله
اهوازی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۶
0
0
فولادیای عزیز انشالله فردا تمام خوزستان شاد کنید با برد شما تمام خوزستان غرق شادی میشه و با باخت تمام خوزستان غمگین میکنید امیدوارم فردا شب تمام خوزستان شاد کنید
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها