به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
چهارشنبه ۰۲ خرداد ۱۴۰۳ May 2024 22
کد خبر: ۳۲۴۶۹
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۲
تعداد نظرات: ۹ نظر

فیروزی: مشکلی با تیم گل‌گهر سیرجان ندارم

فیروزی: مشکلی با تیم گل‌گهر سیرجان ندارم

خوزستان اسپورت- سرپرست تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان گفت: هیچ مشکلی با تیم گل‌گهر سیرجان نداشتم.

به گزارش خوزستان اسپورت، علی فیروزی در گفت و گو با خبرگزاری میزان در مورد درگیری با یکی از عوامل باشگاه گل‌گهر سیرجان اظهار داشت: در جلسه هماهنگی تعداد کارت هایی که اجازه حضور در ورزشگاه دارند مشخص می‌شوند و فقط افرادی که کارت دارند می‌توانند با توجه به میزبانی در ورزشگاه حضور پیدا کنند. در بازی با گل‌گهر اما متاسفانه تعداد زیادی از افراد نامشخص در ورزشگاه حضور داشتند. من در این خصوص از نماینده فدراسیون فوتبال خواستم بازی را متوقف کند ولی او گفت من نمی‌توانم بازی را متوقف کنم.

وی ادامه داد: وقتی در ورزشگاه ما چنین اتفاقی رخ می‌دهد به نیروی انتظامی تذکر داده می‌شود و نیروی انتظامی با علاقمندانی که از دیوارها و خانه‌های اطراف بازی را تماشا می‌کنند برخورد می‌کند اما در ورزشگاه های دیگر برخورد با افرادی که بدون مسئولیت در استادیوم حاضر شده و فقط نقش تماشاگر را دارند برخورد نمی‌شود. در جریان بازی به این موضوع اعتراض داشتم که فردی از کنار من رد شد، توهین کرد و به سرعت فرار کرد. من کلا آدمی نیستم که بخواهم درگیر شوم اما از این نوع برخورد ناراحت شدم.

مدیر تیم صنعت نفت با اشاره به اینکه با تیم گل‌گهر مشکلی ندارد تصريح کرد: البته ناراحتی من از باشگاه گل گهر، مسئولان این باشگاه و یا امیر قلعه‌نویی نیست. حتی قلعه‌نویی با من تماس گرفت و به خاطر اتفاقی که افتاد از من عذرخواهی کرد. حرف من این است اگر قرار است تماشاگر وارد ورزشگاه شود باید به تماشاگران همه تیم‌ها چنین اجازه ای دهند.

فیروزی به صحنه پنالتی مشکوک اشاره و تاکید کرد: من مشکلی با این تیم نداشتم. خطاب به داور مسابقه با وجود صحنه مشکوک پنالتی خسته نباشید گفتم. اگر قرار است در آبادان فقط به تعداد افرادی که کارت دارند در استادیوم حضور پیدا کنند چرا در ورزشگاهی مثل سیرجان یا در بازی پرسپولیس و شهرخودرو آن همه تماشاگر حضور پیدا می‌کند. آیا قانون برای تیم‌های مختلف متفاوت است؟ اگر قانون است باید برای همه یکی باشد ما مشکلی نداریم اما اگر قرار است در ورزشگاهی تماشاگر بیاید حداقل اجازه دهند تماشاگران از بیرون از ورزشگاه و از روی ساختمان‌ها بازی ما را تماشا کنند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۹
علی ابادانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
0
0
اقای فیروزی عزیز شما اسطوره فوتبال ایران هستید اگه کسی بی حرمتی کرده به خودش کرده اما با اینکه خیلی از عزیزان هواداران خود شما که جوانیتان را برا فوتبال ابادان گذاشتید میدانید چرا اقایون هیج وقت نمیخواهند و نمی گذارن فوتبال ابادان احیا بشه وترس دارن ازاینکه فوتبال ابادان زنده بشه وبنظرم اجحاف در حق امثال شماهاست که رودرو مردم ابادان هستید ومردم ازشماها توقع دارن
آرین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
0
0
سلام ب یکی از عزیزترین اسطوره های تیم صنعت نفت آقای علیرضا فیروزی خدا میداند چقدر دوستان داریم اما انتظار داریم دراین شرایط به احترام هواداران صنعت نفت و مردم آبادان ازاین مجموعه جدا شوید و با مردم آبادان باشید نه با اونهایی که تاریخ و حال و گذشته صنعت را به تمسخر گرفتن، آقا شما باید پیشتر از اینا از باشگاه در پست سرپرستی استعفا میدادی مادیات از آبادان بزرگتر نیست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
0
0
با نظر دوستان موافقم. آقای فیروزی بعنوان اسطوره بزرگ فوتبال آبادان باید در اعتراض به عملکرد ضعیف کادرفنی از سرپرستی تیم صنعت استعفا بده.
آقای فیروزی از نظر فنی و مربیگری صدها درجه بهتر از مربیان فعلی صنعته و یادمون نمیره زمانی که ایشون سرمربی بود صنعت نفت بهترین تیم شهرستانی لیگ شد اولین مربی خوزستان که مدرک بین المللی مربیگری گرفت از کشور انگلستان و هنوز که هنوزه هیچکدوم از مربیان خوزستانی چنین مدرک مربیگری معتبری ندارن.
بنظر بنده هیات مدیره صنعت نفت از اسم و سابقه آقای فیروزی سواستفاده کرد برای ساکت کرن هواداران در ابتدای فصل که یه سرمربی ضعیف رو منصوب کردن بعدش رفتند سراغ آقای فیروزی بعنوان سرپرست که مثلا ببینید ما از پیشکسوت باشگاه صنعت دعوت کردیم سرپرست تیم شود.
اگر قرار باشه از نفرات فعلی نیمکت صنعت یک نفر سرمربی باشد اون یکنفر آقای فیروزی است و امثال پورموسوی حتی در حد دستیار سوم این تیم نیستند.
با درود به تمام آبادانیهای عاشق صنعت نفت از پیشکسوتان هم نسل خودم گرفته تا هواداران جوان و باغیرت نسل جدید که پشتوانه اصلی این باشگاه ریشه دار هستند.
reza
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۵
0
0
اخه مدیر عاملی که نمیتونه بودجه اختصاص یافته برای باشگاه را بگیره ومربی را تغییر بده به چه دردی میخوره چرا مسجد سلیمانی ها میتونند به موقع بودجه بگیرن عیسی زاده نمیخاد چون دست همشون تو یک کاسه است
ناشناس
|
Netherlands
|
۱۲:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۵
0
0
کاملاً مشخصه که پورموسوی و پیروانی حتی حاضر نیستن از تجربیات فنی و تاکتیکی استاد فیروزی استفاده کنند، وگرنه خیلی از مشکلات فنی تیم لااقل در خط حمله کاهش پیدا میکرد و فوتبال تهاجمی از صنعت میدیدیم. معلوم نیست چه فاجعه دیگری باید رقم بخورد تا این کادر فنی برکنار شوند؟ آیا حتماً باید کاندید سقوط بشویم تا شاهد این تغییرات باشیم؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۵
0
0
آقای فیروزی عزیز بخاطر اعتبار و حرمت خودت و به احترام هوادار بهتره استعفا بدی . مدیرعامل ناتوان تیم و کادر فنی ناکارآمد صنعت پشت شما قایم شدن . حال که نه مدیرعامل و نه کادر فنی بخاطر رقم زدن این فاجعه برای صنعت نفت حاضر به استعفا نیستن پس شما شرافتمندانه استعفا بده تا احساس کنیم به هرحال یکی هست که درد مارو احساس میکنه . بهتره در کنار ما باشی تا در کنار اون به میز چسبیده و کادر فنی و بازیکنای پولکی . تا دیرتر نشده راه خودته از اونها جدا کن چون میخواهند تورا بعنوان یک پیشکسوت توانا و با شرف بسوزانن . پس بگذار اونها در تنهایی خود بسوزن .
reza
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۵
0
0
با احترام به بعضی دوستان اتفاقا علی فیروزی باید در تیم بمونه وکمک کنه ونظم بده لااقل میدونیم دلش برای صنعت میتپه وفقط به فکر مادیات نیست به یکی امید داشته باشیم همین علی فیروزیه
آرین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۵
0
0
دوستان گرامی حتی با تزریق پول هم این تیم دیگر قادر نیست هیچ هیچ هیچ تیمی را شکست دهد آقای فیروزی شما فرمودی جایگاه تیم صنعت نفت بالای جدول نیست الان دهم هستیم میشه بفرمائی تیم صنعت نفت تا کجای جدول باید سقوط بکنه که شماها راضی شوید استاد علیرضا فیروزی ب مردم شهرت پشت نکن زودتر استعفا بده ازاینها اعلام برائت کن فردا دیر است
بهنام طاهری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۵
0
0
باسلام هرچی نتایج را میبینم و هدف تیمها برای کسب سهمیه داغ میکنم اقای فیروزی شما کیو میپرستی میدونم پورموسوی به هیچی اعتقاد نداره به هرچی اعتقاد داری به پورموسوی بگو برو ازابادان برو و هرگز برنگرد ادم به هرکی دروغ بگه به خودش نمیگه وجدانا پورموسوی از مربیگری چه دانشی داری هرچی قسمش میدیم بره نمیره توروخدا برو.
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها