به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 27
کد خبر: ۳۲۴۳۹
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۹
تعداد نظرات: ۷ نظر
دبیر هیئت فوتبال خوزستان عنوان کرد:

احتمال بروز حوادث برق در ورزشگاه تختی اهواز

احتمال بروز حوادث برق در ورزشگاه تختی اهواز

خوزستان اسپورت- دبیر هیئت فوتبال استان خوزستان گفت: احتمال بروز حوادث برق در ورزشگاه تختی اهواز را می‌دهیم و بایستی اداره کل ورزش خوزستان به صورت اساسی مشکل برق ورزشگاه را برطرف کند.

به گزارش خوزستان اسپورت، علی قاسمی در خصوص مشکل برق و نورافکن‌های ورزشگاه تختی اهواز که باعث تأخیر 90 دقیقه‌ای در شروع بازی بین تیم‌های استقلال خوزستان و استقلال ملاثانی شد، اظهار داشت: ما از حدود 10 تا 15 روز قبل این موضوع را پیش‌بینی کرده بودیم و می‌دانستیم که تأسیسات ورزشگاه تختی توان لازم برای تأمین برق نورافکن‌های این ورزشگاه را ندارد.

وی ادامه داد: مسئول مسابقات کشوری هیئت فوتبال استان از چند روز قبل پیگیر حل این مشکل بود و من نیز مرتبا متذکر می‌شدم که زیرساخت‌های برق ورزشگاه تختی مشکل دارد. متأسفانه قبل از آغاز بازی بین استقلال خوزستان و استقلال ملاثانی، کابل‌های برق یکی از نورافکن‌های ورزشگاه تختی قطع شد و عوامل فنی ورزشگاه که از قبل آماده بودند، با کمک پیمانکار برق اقدام به تعمیر فیوزهای سوخته و رفع نقص کردند و خوشبختانه با هماهنگی نماینده فدراسیون این بازی انجام شد.

قاسمی با اشاره به مشکل زیرساخت‌های ورزشگاه تختی اهواز گفت: مطالبی هست که لازم می‌دانم گفته شود. زیرساخت‌های ورزشگاه تختی مشکل دارد. غیرایمنی است و نیاز فوری دارد که تعمیرات اساسی روی آن انجام شود. چون از این به بعد باید بازی‌ها زیر نور برگزار شود، تأسیسات برق این ورزشگاه باید از ایمنی لازم برخوردار گردد. ما این موضوع را مرتبا به اداره کل ورزش خوزستان منعکس می‌کردیم. مرتبا می‌گفتیم که ممکن است حادثه‌ای به وجود بیاید. آن‌ها هم در حد امکاناتی که داشتند، برخی تعمیرات سطحی را انجام دادند. اما هنوز هم این موضوع لاینحل باقی مانده است و ما احتمال بروز حوادث مجدد را می‌دهیم که بایستی اداره کل ورزش روی این موضوع زوم کند و به صورت اساسی این مشکل را برطرف کند.
    
دبیر هیئت فوتبال خوزستان افزود: تعداد زیادی از باشگاه‌ها در شهر اهواز باید مسابقات خود را در ورزشگاه تختی انجام دهند. خیلی از ورزشگاه‌های این شهر نور کافی ندارند و تیم‌ها ناچارند بازی‌های خود را در ورزشگاه تختی برگزار کنند، اما متأسفانه این ورزشگاه چنین توانی ندارد و باید در زمینه برق تعمیرات اساسی صورت گیرد.

علی قاسمی عنوان کرد: اگر ما به‌عنوان استان میزبان نتوانیم بازی‌های خانگی را زیر نور انجام بدهیم و استادیوم‌های ما مجهز به نور کافی نباشند، قطعاً میزبانی از استان خوزستان گرفته خواهد شد. آن‌وقت خیلی از تیم‌های خوزستانی که در لیگ‌های مختلف کشوری بازی می‌کنند، مجبورند به شهرهای همجوار یا استان‌های همجوار عزیمت کنند و به فوتبال استان ضربه خواهد خورد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۷
بهنام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۲
0
0
سر مسئولین ورزش استان به سلامت باشه! تیمهای استان که مهم نیستن فقط صندلیهای مدیریت مهمن!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۲
0
0
آقای قاسمی دبیر محترم هیئت فوتبال مانند هر شهروند دیگری در مطلب بالا فقط مشکلات ورزشگاه پیر تختی اهواز را تکرار میکردند که زیر ساختها و نور ورزشگاه مشکل دارد، بنده از ایشان سئوال میکنم متولی ورزش هر استان و پی گیر کم و کاستیهای امکانات ورزشی هر استان اداره کل تربیت بدنی و هیئت های ورزشی است و گرفتن تخصیص بودجه کافی جهت رفع نواقص مانند تمام استانها کشور میباشد . اینکه شما فقط مصاحبه کنید و کمبودها را در مصاحبه ها تکرا ر کنید مشکل حل نمیشود بلکه با پی گیری دلسوزانه از قبل که شما میدانید در ماه مبارک رمضان نیاز به نور و روشنایی جهت مسابقات دارید مهم و کار ساز است . موفق و پیروز باشید
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۲
0
0
اصلا همه بحث های مربوط به ورزشکاه نخنی به کنار،چرا از ورزشگاه غدیر برای این تیم های خوزستانی استفاده نمی کنیم!؟ الان بازی های استقلال خوزستان خیلی مهمتر و حساس تر از تیم های دیگر خوزستان است، این تیم در چند قدمی صعود به لیگ برتر است. ورزشگاه غدیر رو می خواهید تبدیل یه زیر خاکی کنید؟
این دفعه باید بگیم حیف از این امکانات که افتاده دست یک مشت آدم شیرین عقل.
مصطفی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۲
0
0
اداره کل ورزش و جوانان خوزستان متولی ورزشگاهه چرا به این مشکلات رسیدگی نمیکنه؟
مصطفی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۲
0
0
اقا رضا سلام. ورزشگاه الغدیر 2 ساله متروکه شده نورافکن و زمین چمن و رختکن و همه چی خراب شده وضعیت اونجا از تختی بدتره.
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۲
0
0
آقا مصطفی سلام. دقیقا منظور من از گفتن زیر خاکی همین بود، خب همین متروکه شدن اون ورزشگاه خوب دلیل بر بی عرضگی مدیران بی کفایت و بی عرضه است که هیچ وقت هم پاسخگو نیستند.
اگر قدرتی می داشتم روزی صد بار این مدیران را به صف می کردم و از استادیوم تختی کلاغ پر و سینه خیز می بردم استادیوم غدیر.
نوید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۲
0
0
استادیوم تختی قلب فوتبال اهوازه چه خاطراتی داشتیم از قبل انقلاب تا زمان جنگ و تا دهه هشتاد و اوایل نود همه بازیهای بزرگ میزبانی میکرد. اگه هر استان دیگه ای غیراز خوزستان چنین استادیومی داشت بخوبی مثل یک گنج ازش نگهداری میکرد ولی حیف که توی خوزستان همه چیز محکوم به فناست با وجود مسوولانی که دلسوز نیستن
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها