به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 19
کد خبر: ۳۲۴۳۶
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۲

قوانین بازیکن کرونایی در لیگ آسیایی چگونه است؟

قوانین بازیکن کرونایی در لیگ آسیایی چگونه است؟

خوزستان اسپورت- بازیکنانی که تست کرونای آن‌ها برای دوبار پیاپی منفی شود، می‌توانند برای تیم‌هایشان بازی کنند.

به گزارش خوزستان اسپورت، مرحله گروهی مسابقات لیگ قهرمانان اسیا در سال 2021 میلادی در حال برگزاری است و چند بازیکن از تیم‌های مختلف به‌دلیل اینکه تست کرونا آن‌ها مثبت شد، مجبور به ترک اردوهای تیم‌هایشان شدند و به قرنطینه رفتند.

اما قوانین برگزاری مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در خصوص بازیکنان، مربیان و اعضای کادر اجرایی تیم‌های شرکت کننده در این رقابت‌ها که تست کرونای مرحله اول آن‌ها مثبت شود، چه تصمیماتی اعمال می‌کند؟

قانون می‌گوید: هرکدام از اعضای تیم‌ها که تست کرونای او مثبت شود، بلافاصله باید اردوی تیمش را ترک کند و در قرنطینه قرار بگیرد. بعد از 72 ساعت دوباره از این شخص تست کرونا گرفته می‌شود و در صورت منفی شدن تست کرونایش، مجدداً بعد از 24 ساعت تست کرونا می‌دهد.

اگر دومین و سومین تست کرونای بازیکن منفی باشد، می‌تواند به اردو برگردد و برای تیمش در این مسابقات بازی کند، اما اگر پاسخ تست کرونای او باز هم مثبت شود، امکان برگشت به اردوی تیمش را نخواهد داشت.

به گزارش خوزستان اسپورت، این قانون از سال 2020 که ویروس کرونا در سطح جهان شیوع یافت، در لیگ قهرمانان آسیا به اجرا گذاشته شد و امسال هم تمامی تیم‌های شرکت کننده ملزم به رعایت این قانون می‌باشند.

شایان ذکر است، تیم‌های فولاد خوزستان، استقلال تهران، تراکتور تبریز و پرسپولیس تهران چهار نماینده ایران در این دوره از مسابقات لیگ قهرمانان آسیا هستند.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها