به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
سه‌شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 07
کد خبر: ۳۲۴۲۲
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۰:۲۴
تعداد نظرات: ۲۹ نظر

فولاد 1 – النصر 1؛ تقسیم امتیازات بین صدرنشینان

فولاد 1 – النصر 1؛ تقسیم امتیازات بین صدرنشینان

خوزستان اسپورت
هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا – استادیوم مرسول پارک ریاض
سه شنبه 31 فروردین 1400 – ساعت 22:30
فولاد خوزستان 1 – النصر سعودی 1
گل: عبدالاله علی العمری (52- گل به خودی) برای فولاد – پتروس آراوخو (69) برای النصر
داور: ریوجی ساتو (ژاپن)
کمک داوران: هیروشی بامائوچی و جون میهارا (ژاپن)
اخطار: صالح حردانی (فولاد) – عبدالله مادو، سامی النجعی و عبدالرزاق حمدالله (النصر)
بدون تماشاگر

فولاد خوزستان: محسن فروزان، صالح حردانی، مهران موسوی، عارف آقاسی، وحید حیدریه، محمد آبشک، محمدزبیر نیک‌نفس (46- محمد میری)، آیاندا پاتوسی (72- احمد عبدالله‌زاده)، فرشاد احمدزاده (77- محمدرضا عباسی)، ساسان انصاری و لوسیانو پریرا (2+90- صابر حردانی)
سرمربی: جواد نکونام

النصر سعودی: ولید عبدالله، سلطان الغنام، عبدالله مادو، عبدالاله علی العمری، علی لاجامی (64- خالد الغنام)، سامی النجعی، علی الحسن، پتروس آراوخو، عبدالفتاح عسیری (87- عبدالعزیز الدوسری)، نورالدین امرابط (79- محمد مران) و عبدالرزاق حمدالله (79- رائد الغمدی)
سرمربی: مانو منزس

خلاصه بازی
تیم فوتبال فولاد خوزستان در سومین بازی از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا مقابل تیم النصر عربستان سعودی به تساوی یک بر یک رسید.

سرخ‌پوشان فولاد خوزستان در بیست دقیقه ابتدایی با پرس در نیمه زمین تیم النصر سعودی اجازه بازیسازی را به یاران حریف نمی‌دادند و ضمن اینکه مانع از طراحی هرگونه حمله از سوی تیم النصر می‌شدند، در دقیقه 6 فرصت گشودن دروازه النصر را داشتند که ضربه سر فرشاد احمدزاده در دستان ولید عبدالله علی دروازه‌بان حریف جای گرفت.

با سپری شدن بیست دقیقه ابتدایی، تیم النصر توانست از زیر فشار بازیکنان فولاد خارج شود و چند موقعیت گلزنی را ایجاد کند که مقاومت خط دفاعی فولاد خوزستان مانع از دستیابی میزبان به گل شد. در دقیقه 23 عبدالرزاق حمدالله روی خروج ناقص فروزان یک فرصت گلزنی را از دست داد و لحظاتی بعد صابر حردانی توپ را از جلوی مهاجم النصر دور کرد. در دقیقه 30 شوت سنگین عبدالفتاح عسیری با واکنش تماشایی فروزان به کرنر رفت و در دقیقه 43 مهران موسوی با تکل بلند مانع از گلزنی نورالدین امرابط شد تا 45 دقیقه نخست این دیدار با تساوی بدون گل خاتمه یابد.

در نیمه دوم، فولادمردان خوزستان خیلی زود به گل رسیدند و عبدالاله علی العمری مدافع النصر در دقیقه 52 به اشتباه دروازه تیم خودی را گشود. بعد از این گل شاهد حملات النصر برای زدن گل مساوی بودیم و سرخ‌پوشان فولاد روی ضدحملات خطرناک ظاهر می‌شدند.

محسن فروزان در دقیقه 57 با یک واکنش دیدنی ضربه سر عبدالله مادو را به کرنر فرستاد و دو دقیقه بعد آیاندا پاتوسی روی یک ضدحمله سریع فرصت زدن گل را داشت که قدر این موقعیت را ندانست و پاس وی به ساسان انصاری با دخالت مدافعان حریف قطع شد. زردپوشان النصر در دقیقه 69 با ضربه پتروس آراوخو به گل تساوی رسیدند تا بیست دقیقه پایانی مسابقه با حساسیت بیشتری دنبال شود.

در بیست دقیقه پایانی، مربیان دو تیم دست به تغییراتی در ترکیب تیم‌هایشان زدند. زردپوشان النصر در دقیقه 80 روی نفوذ عبدالفتاح عسیری صاحب یک موقعیت گلزنی دیگر شدند که ضربه نهایی این بازیکن توسط محسن فروزان ستاره این بازی مهار شد. تلاش بازیکنان دو تیم در سایر صحنه‌ها نیز ثمری نداشت و این بازی در نهایت با تساوی یک بر یک خاتمه یافت.

شرح گل‌ها
1-0 (فولاد): محمد میری توپ را به مقابل دروازه فرستاد، ولید عبدالله دروازه‌بان النصر توپ را ناقص دفع کرد و توپ بعد از برخورد به بدن عبدالاله علی العمری به درون دروازه غلطید تا فولادمردان از حریف پیش بیفتند.

1-1 (النصر): در پی حرکت تیمی هماهنگ بازیکنان النصر توپ در محوطه جریمه به پتروس آراوخو هافبک برزیلی رسید و این بازیکن بعد از یک چرخش از مقابل مهران موسوی با ضربه زمینی گل تساوی را زد.

در حاشیه
* دو تیم بدون بازیکن محروم در این مسابقه برابر هم به میدان رفتند.
* عبدالمجید الصلیهم ستاره تیم النصر که در بازی قبلب برابر السد قطر موفق به گلزنی شده بود، به‌دلیل مسدومیت از ناحیه زانو این بازی را از دست داد.
* پنج بازیکن تیم النصر به اسامی برادلی جونز، عبدالعزیز العلاوی، اسامه الخلف، فرس البریکان و عبدالرحمان العبید به‌دلیل مثبت شدن تست کرونا از لیست تیم النصر کنار گذاشته شدند و اردوی این تیم را ترک کردند.
* احسان مرادیان، موسی کولیبالی، مجتبی نجاریان، مهران درخشان‌مهر، محمد میری، احمد عبدالله‌زاده، محمد قاسمی‌نژاد، حسین ابراهیمی، محمدرضا عباسی و صابر حردانی 10 بازیکن ذخیره تیم فولاد خوزستان در این مسابقه بودند.
* مانو منزس سرمربی برزیلی تیم النصر در جریان نیمه اول چند بار به قضاوت داور معترض شد.
* سه داور از کشور ژاپن وظیفه قضاوت این مسابقه را بر عهده داشتند.
* شبکه ورزش سیما این مسابقه را بصورت زنده پوشش داد. برخلاف بازی‌های قبلی هنگام پخش بازی از طریق ماهواره نیز پخش زنده بازی امشب قطع نشد و بینندگان تلویزیونی توانستند از طریق این شبکه سراسری به تماشای مسابقه بپردازند.
* عبدالرزاق حمدالله مهاجم النصر سعودی بعد از تعویض به تصمیم کادر فنی این تیم اعتراض کرد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲۹
amin
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۱
0
0
خسته نباشید به بچه های فولاد انشالا بازی برگشت النصر رو ببریم
مصطفی هرمزگان
|
United States of America
|
۰۰:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۱
0
0
عشقم فولادالکی نیست بنده ازمیناب طرفدار فولاد هستم
بوغنیمه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۱
0
0
غرش شیران جنوب
تیمور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۱
0
0
خسته نباشید شانس اوردیم نباختیم بازی بدی انجام دادیم ولی یک امتیاز هم غنیمته .
توصیه من به کادر فنی اینه که وقتی تیم مقابلت از لحاظ توانایی بدنی و قدرت سر زدن دارن و دآئما تحت فشاریم دفاع وارد زمین یکنه کولی بالی واسه چی بیرون گزاشنی چرا زودتر تعویض نمیکنی که حداقل بازیکنهایی مثل شیمبا استراحت بیشتری واسه بازی بعدی داشته باشه
خوزستانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۱
0
0
خوب نبودیم واقعا...بازیکنان با ترس اومدن توی بازی ولی تلاششون قابل تقدیره..
ان شاء الله ک جمعه میبریمشون...
فولاد قهرمان..
مرتضی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۱
0
0
15 دقیقه اول خیلی خوب بازی کردیم بعدش عقب کشیدیم خداروشکر محسن فروزان چندتا توپ عالی دراورد مساوی هم بد نیست
احمد
|
Germany
|
۰۰:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۱
0
0
فووووووق افتضاح
فقط حرص میخوریم اینجور بازی رو ببینیم اخه این چه بازیه چرا یه ذره تاکتیک داخل تیم دیده نمیشه چرا همه تو دروازه دفاع میکنن در کل بازی بدی دیدیم و مقصر اصلی کسی نیست جز نکونام
امین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۱
0
0
باسلام
فولاد در این بازی افت محسوسی داشت که البته با توجه به فرسایشی شدن بازی ها معلوم بود بازیکنان به مرور کم میارن و دست کادر فنی بسته است. خدارو شکر دوباره روز خوب فروزان بود و تیم یک امتیاز گرفت. نباید فراموش کرد که تیم مقابل یک تیم پر مهره و در کشور خودش بازی میکنه، امیدوارم ریکاوری بازیکنان برای بازی های بعدی آماده کنه.
بهنام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۱
0
0
امشب که النصر نیمی از بازیکنهاش کرونایی شده بودند فرصت خوبی بود که 3 امتیاز بگیریم حیف شد دفاعی بازی کردیم امیدوارم بازی جمعه با جسارت بیشتری بازی کنیم و 3 امتیاز بگیریم
عاشق
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۱
0
0
سلام علیکم
درود بر فولاد مردان با غیرت عالی بود حرف نداشت
نوید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۱
0
0
خدا قوت به بازیکنان فولاد خوزستان.
شرایط داره سخت میشه السد قطر امشب برد اگه السد بازی بعدی هم اردن رو شکست بده میاد صدر جدول .
باید بازی برگشت حتما برای برد به میدان بریم. با ارزوی پیروزی فولاد مردان دیار کارون
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۱
0
0
واقعا خسته نباشید کادر فنی و بازیکنان فولاد, ممنونیم از شما که در گروه مرگ با حریفان تا دندان مسلح مردانه جنگیده اید و آبروداری کرده اید. دوستان یادمون نره که فولاد یک بازی بیشتر از بقیه تیم ها انجام داده و پنجره اش را نامردان بسته اند و با همین تیم جنگنده داره از جان مایه میگذاره. بازی تیم های دیگر ایران رو ببینید, پرسپولیس با این هم تجهیزات روبروی هند کم آورده بود.
بر همه ما واجب است در این شرایط حساس از جواد نکونام عزیز و تیم با شرفش حمایت کنیم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۱
0
0
فقط میشه گفت یک امتیاز بسیار شیرین . حقیقتش این النصر از السد هم‌ قویتره . واقعا فولاد از نظر بازیکن تیم چهارم گروهه . ولی همدلی و غیرت و نظم اجازه نداده پا پس بکشه . البته در بعضی مواقع تفکرات کادر فنی هم مشکل ساز شده. چون هروقت فولاد اراده کنه تیمها رو مجبور به دفاع میکنه . پس چرا در مقابل تیمها سراسر هجومی نمیشه و عامدانه خودش به دفاع رو میاره و اینطور تیم حریف رو اجازه میده که در نیمه خودش خیمه بزنه ؛ سوال بی جواب مونده. فولاد متاسفانه از تیمها غول ساخته. متاسفانه تمامیه مربیان ایرانی رو آوردن به این جمله که ما در گروه مرگ هستیم" . یه جوارایی میخوان بهانه را برای شکستهای احتمالی آماده کنن. ولی عملا در زمین میبینیم تیمهای ایرانی هر وقت بخوان و اراده کنن تیمهای غرب آسیا رو به دفاع وا میدارن حتی همین فولاد که یک تیم ناقص هستش از نظر بازیکن.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۱
0
0
حـیـا الــلــه الـزعـیـم ، حــیــا الــلــه فـــــولاد
حـــــیـــــاکــــم الــــلـــــه
ماشاءالله به بچه های فــــولاد، ماشاءالله به بچه های خوزستان و هواداران خوزستان و تیم محبوب و دوست داشتنی فــــولاد و سرمربی محــبوب نــــکـــو نـــام ، وجدانا گل آخر افساید نبود کمک داور زربینی افساید گرفت وای اگر پرچمش نمیرفت بالا چی میشد. ولی در کل فولاد در آسیا آسیائی بود و واقعا برزیلی بازی کرد. مبارک کل خوزستانی ها.
فولادین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۱
0
0
فولاد با این بضاعت فوق العاده بازی کرد حالا کاملا پنجره بسته فولاد ضررش داره احساس میشه هر کدوم از سه نماینده دیگه اگه تو گروه فولاد بودند الان چهارم جدول بودند فولاد تا اینجا هم خیلی خوب کار کرده اصلا کسی فکر نمیکرد اینطور تو اسیا مطرح بشه دم کادر فنی گرم
امیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۱
0
0
فولاد توان لازم برای پیروزی نداشت شانس آورد آن یک گل هم خودشان برای فولاد زدند
بازیکنان خسته سردرگم بی دقت با پاسهای اشتباه تمام توپ ها و موفعیت ها را از دست میدادند
نکونام مشکل است با این بازیکنان عنوانی در اسیا بدست بیاورد
به امید پیروزی در بازی بعدی .
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۱
0
0
دوستانی که میگن فولاد بازیکن نداره ! این حرفها نوعی توهین به بازیکنان فولاده. والا تا جایی که من میبینم نیمکت ذخیره فولاد اندازه یه تیم لیگ برتری مهره داره وقتی ذخیره هامون موسی کولیبالی و نجاریان ملیپوش و احمد عبدالله زاده وابراهیمی ومیری وحردانی ووووو ماشالا نیمکت ذخیره فولاد هم یک تیم قوی هستن.
ماشالا به بازیکنان فولاد خسته نباشین دمتون گرم که تلاش میکنین ایشالا صعود کنیم.
سجاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۱
0
0
سلام و خسته نباشین به بازیکنان و کادر فنی فولاد اصلا ناامید نشین مطمئنم فولاد امسال مدعی قهرمانی میشه و ثابت میکنیم از استقلال و پرسپولیس کمتر نیستیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۱
0
0
تشکر ویژه از محسن فروزان امروز بازی فوق العاده ای از فروزان بود.
سلامی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۱
0
0
ضمن خسته نباشید به فولاد مردان تعویض میری اشتباه بود وساسان رو باید تعویض میکرد نمی‌دونم نکونام از بازی این میری جی دیده که میارش تو بازی ودقیقا هافبک‌های فولاد کلا از بازی خارج میشن
ناشناس
|
Switzerland
|
۰۱:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۱
0
0
این گروه سخت ترین گروه بازیهای غرب آسیاست و گرفتن پنج امتیاز با خواست خدا ، درخشش فوق العاده فروزان و همیاری و همدلی بازیکنان فولاد بدست اومده ، بازی امشب با تیم میزبان ساده نبود آمار گویای همه چیز است درصد مالکیت توپ و تعداد پاس و غیره تیم النصر دو برابر ما بوده و وقتی هم بصورت تصادفی به گل رسیدیم متاسفانه بازیکن حریف براحتی چرخید و گل زد و مفت گل خوردیم و سه امتیاز از دست رفت از طرفی همانطور که قبلا هم گفتم در بازیهای بزرگ فقط یکی دو موقعیت گل بدست میاد که متاسفانه پاتوسی در دو مسابقه اخیر بایستی گل میزد ولی گل ها را خراب کرد در بازی قبلی توپ را به آسمون زد امشب هم بجای گل زدن پاس داد ! بنظرم اگر کسی فکر کند بازیهای برگشت ساده خواهد بود سخت در اشتباه است زیرا تیم های حریف از ما شناخت پیدا کردن ، انرژی بچه ها تحلیل میره مگر اینکه ریکاوری خوبی انجام بگیره و باز هم به کمک خدا و درخشش فروزان نیاز خواهیم داشت و هر سه بازی آینده برای فولاد سرنوشت ساز خواهند بود چون هر سه تیم شانس صعود دارند و برای گرفتن نتیجه خواهند آمد با امید پیروزی فولاد در بازیهای بعدی ان شا الله
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۱
0
0
آقای نکونام لطفااین سه بازی به میری ابراهیمی عباسی استراحت بده دقیقه شصت به بعد انصاری شیمبا پریرا رو تعویض کن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۱
0
0
اگر به بازیکنان جوان تیم اعتمادمی کردی اون ضد حمله رو که پاتوسی خراب کرد رو گل میکردن
علی ابادانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۱
0
0
خسته نباشیدو خداقوت به کادرو بازیکنان و هواداران فوتبال خورستان یکی دوتا بازیکن هستن که با ورودشون به زمین متاسفانه فولاد نه نفره میشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۱
0
0
واقعیت این است که فولاد تا اینجا به لطف درخشش بازیکنان بخصوص فروزان خوب ظاهر شده انشاالله که در دور برگشت هم موفق و پیروز از میدان خارج بشیم هر چند که با دست تقریبا خالی مقابل تیمهای تا دندان مسلح حاظر شدیم و ای کاش فدراسیون فوتبال برای این بازیها عنایت میکردن مثل تمام عنایاتی که یه تیمهای پرسپولیس و استقلال دارن و پنجره نقل و انتقالات فولاد را باز میکردن تا قدرتمندتر ظاهر بشیم که افتخارش برای همه ما و کشور عزیزمان ایران است .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۱
0
0
فولاد قابل قبول نتیجه گرفته و امکانات ما بارتیم های هم گروهمون یکی نیست مشکلاتی داریم ولی بازم خسته نباشید
اهوازی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۱
0
0
با سلام خدمت خوزستان اسپورت
میخواستم بدونم موسی کولی بالی ایا هنوز مصدوم هستش
واینکه ایوب والی به بازیا میرسه یا خیر
مدیر پایگاه
با سلام
ایوب والی به بازی نمی‌رسد. کولیبالی در لیست ذخیره ها بود و در صورت صلاحدید کادرفنی بازی خواهد کرد.
مسعود
|
Germany
|
۰۵:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۱
0
0
اکر پاتوسی سریعتر حرکت میکرد، گل دوم رو زده بودیم، خیلی کند حرکت کرد، موقعیت تک به تک رو از دست داد. باید رژیم غذایی بهش بدن!
هوادار فولاد
|
Italy
|
۱۵:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۱
0
0
فولاد ی مقدار تحت تاثیر النصر بود ولی بعدش خوب شد فولاد با همدلی و کار تیمی خوب بازی میکنه معلومه اذری اونجارو خوب مدیریت میکنه مدیر خوبیه با شرف کم نمیزاره. فولاد بازی بعد هم با حوصله و منظم بازی کنه النصری ها عصبانی میشن . مستوی هم بشه باز خوبه باید انرژی تو بازیهای بعدی بزاره تا صعود کنه
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها