به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 18
کد خبر: ۳۲۴۲
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۲:۰۸
تعداد نظرات: ۱ نظر

دونیس: برای این بازی هافبک دفاعی نداشتیم

دونیس: برای این بازی هافبک نداشتیم

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال الهلال سعودی گفت: خوشحالم که برابر فولاد پیروز شدیم و به صدر جدول رسیدیم.

به گزارش خوزستان اسپورت، جورجوس دونیس در کنفرانس خبری پس از بازی با فولاد خوزستان گفت: از این نتیجه بسیار خوشحالم. این دومین پیروزی تیم ما در این گروه بود که باعث شد به صدر جدول برسیم. می خواهم به بازیکنانم برای تلاشی که به خرج دادند تبریک بگویم. آن ها امشب خیلی زحمت کشیدند.

دونیس ادامه داد: بازیکنان الهلال با تمرکز و انضباط تیمی بسیار بالا بازی کردند و نهایت تلاش را در میدان انجام دادند. این پیروزی نتیجه رعایت نظم تاکتیکی و دوندگی زیاد بود.

جورجوس دونیس درباره غایبین پرتعداد الهلال مقابل فولاد و چگونگی مقابله با این مشکل گفت: قبل از بازی هم گفتم که من به جنگیدن با مشکلات عادت دارم. چون می دانستم از چند بازیکن اصلی نمی توانم استفاده کنم، روی بازیکنان حاضر تیمم تمرکز کردم. بزرگ ترین نگرانی ام نداشتن هافبک دفاعی برای این بازی بود ولی از سه روز مانده به بازی شروع به کار کردن به مدافع تیمم کردم تا آن ها را به عنوان هافبک دفاعی بازی بدهم که خوشبختانه نتیجه مثبتی برای ما داشت.


پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
فولادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۰
0
2
تو هافبک دفاعی نداشتی ما یه تیم نداشتیم همیه ستارهامونوگرفتن تو خط دفاع هافبک حجومی امسال تمام میشه سال دیگه باقدرت برمی گردیم وانتقام می گیریم.
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها