به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 20
کد خبر: ۳۲۴۰
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۱:۱۶
تعداد نظرات: ۲ نظر

بازتاب شکست فولاد در رسانه‌های آسیایی

بازتاب شکست فولاد در رسانه‌های آسیایی

خوزستان اسپورت- اغلب رسانه های ورزشی منطقه که گزارش بازی الهلال و فولاد را پوشش داده اند، تیم الهلال را شایسته پیروزی مقابل فولاد نامیده اند.

به گزارش خوزستان اسپورت، دیدار تیم های الهلال سعودی و فولاد خوزستان توسط رسانه های مختلف ورزشی قاره آسیا پوشش داده شده و اکثر رسانه ها تیم الهلال را شایسته پیروزی برابر فولاد معرفی کرده اند.

سایت شیکه تلویزیونی الکاس نوشت: الهلال با کسب یک پیروزی ارزشمند که استخقاق آن را داشت، به صدر جدول رده بندی گروه سوم لیگ قهرمانان صعود کرد.

سایت گل گزارش داد: تیم الهلال با شکار کردن یک پیروزی مهم به وضعیت خود در لیگ قهرمانان آسیا سامان داد. گل اول روی جاگیری خوب ناصر الشمرانی در بین مدافعان فولاد و گل دوم در پی شلیک یاسر الشهرانی به دست آمد.

سایت الکره هم به این بازی پرداخت و نوشت: الهلال در نیمه اول در رسیدن به دروازه فولاد ناکام بود اما با شروع نیمه دوم سراپا حمله شد و دروازه فولاد را مورد حمله قرار داد تا به دو گل پیاپی برسد.

سعودی اسپورت هم گزارش داد: الهلال با شکست دادن فولاد به رده اول جدول رسید و ناصر الشمرانی در ردیف اول بهترین گلزنان نسخه جدید لیگ قهرمانان قرار گرفت.
 
فولاد خوزستان در آخرین بازی از روز چهارم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا برابر الهلال سعودی با نتیجه دو بر صفر شکست خورد.


پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
رسول
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۰
0
5
الهلال خوب نبود ما بد بازی کردیم با آوردن قاضی به فولاد خط حمله را فلج کردیم به جای قاضی یک جوان وارد بازی می شود بهتر بود تا تجربه کسب کنه
سید محسن سالاری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۰
0
2
دوباره می سازمت فولاد اگر چه با خشت جان خویش
ستون به سقف تو میزنم اگر چه با استخوان خویش
فولاد هیچی از شایشتگی هایت کم نشد
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها