به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 26
کد خبر: ۳۲۳۴۹
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۹

سسما: دیدار مقابل السد سخت‌ترین بازی ماست

سسما: دیدار با السد سخت‌ترین بازی ماست

خوزستان اسپورت- مربی اسپانیایی تیم فوتبال فولاد خوزستان معتقد است دیدار این تیم مقابل السد قطر سخت‌ترین بازی در لیگ قهرمانان آسیاست.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از تسنیم، یوسو سسما، در نشست خبری پیش از دیدار فولاد مقابل السد، اظهار داشت: بازی خوبی در مرحله پلی آف انجام دادیم و الان از حضور در دور گروهی خوشحال هستیم. ترجیح می‌دادیم برای بازی فردا زمان بیشتری در اختیار داشتیم ولی متاسفانه این گونه نشد و الان هم بهانه‌ای نیست و فردا زحمت صددرصدی خواهیم کشید تا بتوانیم موفق باشیم.

وی اشاره کرد: گروه ما سخت‌ترین گروه است و النصر و السد اصلی‌ترین مدعیان هستند که تجربه قهرمانی و فینال و نیمه نهایی دارند. ما باور داریم که عملکرد خوبی در این گروه خواهیم داشت. باید بگویم فرداسخت‌ترین بازی ما خواهد بود، چون هم اولین بازی دور گروهی است و هم اینکه با حریفی بازی داریم که مدعی قهرمانی است.

مربی فولاد خوزستان گفت: السد بازیکنان خیلی باکیفیتی دارد که معروف هستند و همه آنها را می‌شناسند. برای ما باعث افتخار است که با تیم پرقدرت و پرستاره بازی کنیم. ژاوی نیز یکی از بهترین مربیان کنونی است که در آینده‌ای نزدیک سرمربی بارسلونا خواهد شد. برای ما البته فرقی نمی‌کند روبه‌روی ما چه کادر و چه بازیکنانی حضور دارند. ما با همه توان تلاش می‌کنیم و بازیکنان ما می‌دانند که با اعتماد به نفس باشند و می‌دانیم فردا باز خوبی ارائه می‌کنیم. نتیجه مشخص نیست ولی سعی می‌کنیم طوری بازی کنیم که هواداران و مردم خوزستان و ایران به ما افتخار کنند.

 سسما اضافه کرد: هر سه حریفان را با جزییات آنالیز کرده‌ایم و تلاش می‌کنیم تا موفق باشیم.

وی درباره اینکه آیا فشاری روی آنها برای برد وجود دارد، عنوان کرد: نمی‌توان بگویم شانس برای برد کم است یا زیاد و فقط می‌توانم این را بگویم که بچه‌های ما همه تلاش‌شان را می‌کنند که موفق باشند. فشاری روی ما نیست و فشار روی السد است که با بودجه بیشتری بسته شده است و انتظار بیشتری ازش می‌رود. به اندازه کافی تمرین کرده‌ایم و می‌دانیم در زمین چه می‌خواهیم.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها