به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 19
کد خبر: ۳۲۳۲
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۳
تعداد نظرات: ۱ نظر

امیدواری مربیان السد و لکوموتیو به صعود

افشین احمدی
کنفرانس خبری السد و لکوموتیو

خوزستان اسپورت- سرمربیان تیم‌های لکوموتیو ازبکستان و السد قطر، در کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی نظرات خود را بیان کردند.

به گزارش خوزستان اسپورت، دیدار تیم‌های لکوموتیو ازبکستان و السد قطر در حالی با پنج گل به سود لکوموتیو خاتمه یافت که با این نتیجه، هر دو تیم همچنان شانس صعود به مرحله بعدی را دارند.

حسین عموته: دو گل زودهنگام تأثیر منفی گذاشت
حسین عموته، سرمربی السد، در نشست مطبوعاتی پس از بازی در این زمینه گفت: ما در 15 دقیقه ابتدایی دو فرصت خوب گلزنی را از دست دادیم و دو گل زودهنگام خوردیم که بر روند کار ما تاثیر منفی گذاشت.

وی افزود: همه بازیکنان لکوموتیو خوب بودند و عملکرد خوب آنها باعث شکست سنگین ما شد. البته یکی از مشکلات ما در این بازی، نبود دو هافبک دفاعی ما، طلال البلوشی و جاسر یحیی، بود که متاسفانه به دلیل آسیب‌دیدگی نتوانستیم از آنها استفاده کنیم و از همین ناحیه ضربه خوردیم.
 
سرمربی السد در مورد شانس این تیم برای صعود از این گروه نیز گفت: هنوز دو بازی دیگر مقابل فولاد ایران و الهلال عربستان در پیش داریم و کماکان به صعود امیدواریم.

آبراموف: پیروزی ما تاریخی بود
وادیم آبرام‌اف سرمربی تیم لکوموتیو ازبکستان نیز در این نشست گفت: ما نهایت تلاش خود را کردیم تا پیروز شویم و هوادارانمان را راضی به خانه هایشان بفرستیم.

وی ادامه داد: این نخستین پیروزی ما در تاریخ لیگ قهرمانان آسیا است. همانطور که در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی نیز گفتم، السد تیم قدرتمندی است اما شکست سنگین دور رفت مقابل آنها، تنها یک اتفاق بود و ما با این پیروزی پرگل، این موضوع را به خوبی نشان دادیم.

سرمربی لکوموتیو افزود: پیروزی در فوتبال همیشه خوب است و از اینکه سه امتیاز بازی را به دست آوردیم، بسیار خوشحالم و از همه بازیکنانم نیز راضی هستم و فکر می کنم باید در دو دیدار آینده خودمان نیز همین گونه ظاهر شویم تا شانس صعود از این گروه را داشته باشیم.

آبرام‌اف همچنین خاطرنشان کرد: ما از بازیکنی مثل اکرام علی‌بایف برای نخستین بار در لیگ قهرمانان استفاده کردیم و عملکرد خوبی هم داشت اما از دید من، مارات بیک‌مائف بهترین بازیکن میدان بود. البته ما مدافع خوب خود‌ اسلام توختاخوجایف را در بازی بعدی مقابل الهلال به دلیل دو اخطاره بودن در اختیار نخواهیم داشت که حتما در روند کار ما تاثیر منفی خواهد گذاشت و باید به بازیکنان خودم در مورد دریافت کارت‌های زرد بی‌مورد تذکر بدهم.

کنفرانس خبری السد و لکوموتیو
پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۴
0
0
بابا ول کن این ازبکهارو
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها