به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 27
کد خبر: ۳۲۲۱
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۴
تعداد نظرات: ۵ نظر

امیدهای فولاد خوزستان در یکقدمی قهرمانی

امیدهای فولاد خوزستان در یکقدمی قهرمانی

خوزستان اسپورت- تیم فوتبال امیدهای فولاد خوزستان با پیروزی برابر نفت اهواز در یک قدمی قهرمانی لیگ برتر فوتبال امید باشگاه های ایران قرار گرفت.

به گزارش خوزستان اسپورت، در حساسترین بازی هفته بیست و یکم مسابقات فوتبال لیگ برتر فوتبال امید باشگاه های کشور، تیم های فولاد خوزستان و نفت اهواز پس از وقفه سه هفته ای این مسابقات در استادیوم صنایع فولاد برابر هم قرار گرفتند.

فولاد خوزستان که برای کسب عنوان قهرمانی رقابت سختی با سپاهان اصفهان دارد، در آخرین دقیقه از اوقات تلف شده دیدار عصر امروز صاحب سه امتیاز باارزش شد تا خوزستانی ها را به کسب جام قهرمانی امیدوار نگه دارد.

نفت اهواز که پرافتخارترین تیم مسابقات لیگ برتر فوتبال امیدهای ایران به شمار می رود، در طول 90 دقیقه سعی داشت با بستن راه نفوذ بازیکنان سرعتی فولاد، تجمع در پشت محوطه جریمه خودی و استفاده از ضدحملات، مانع از رسیدن فولاد به امتیازات کامل این بازی شود.

بازیکنان نفت تا آخرین دقیقه از وقت تلف شده به خوبی از عهده این کار برآمدند و حملات مداوم فولاد را دفع کردند اما یک بی احتیاطی از بازیکن این تیم منجر به اعلام ضربه پنالتی برای فولاد خوزستان و گل برتری سرخ پوشان شد.

داریوش هرمزی سرمربی امیدهای فولاد که راه های نفوذ را بسته می دید، از اواسط نیمه دوم به بعد، با به میدان فرستادن اصلان حسینی، سجاد عبدویی و مصطفی قنبری زاده از بازیکنان تیمش خواست تمامی توپ های دریافتی را به درون محوطه جریمه نفت ارسال کنند تا بازیکنان نفت را به اشتباه وادار سازند.

این تدبیر در آخرین دقیقه وقت تلف شده نتیجه داد. ارسال مصطفی قنبری زاده و کنترل توپ و حرکت اصلان حسینی به یک برخورد در محوطه جریمه نفت انجامید تا همکاری دو بازیکن تعویضی فولاد زمینه ساز پیروزی این تیم شود.

محمود مطلق زاده هافبک میانی فولاد خوزستان این ضربه پنالتی که با اعتراض بازیکنان نفت همراه شده بود را به گل پیروزی بخش فولاد تبدیل کرد تا سرخ پوشان اهواز صدر جدول رده بندی لیگ برتر امیدها را حفظ کنند.

بازیکنان تیم امیدهای نفت که در طول مسابقه مقاومت خوبی برابر حملات تیم صدرنشین داشتند، در پایان بازی درگیری فیزیکی شدیدی با داوران مسابقه و تعدادی از حاضرین در اطراف زمین پیدا کردند.

احمد عبدالخالقی، محمد ریاحی فر و محمود جعفری از استان مرکزی وظیفه قضاوت بازی را به عهده داشتند.

ترکیب فولاد خوزستان:
بهنام موسوی، فریدون زبیدانی، مصطفی کیانی، حمزه پورموسوی، جعفر دسومی، حامد ممبینی، محمود مطلق زاده، رضا ایار (78- مصطفی قنبری زاده)، علی مکوندی (61- اصلان حسینی)، میلاد پاک پرور (69- سجاد عبدویی) و رضا بهمئی.
سرمربی:داریوش هرمزی


پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۵
فولادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۹
0
3
پیش بسویه قهرمانی خسته نباشید بچها.
سامان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۹
0
2
انشاالله که قهرمان شه و واسه خوزستان افتخار بیافرینه
امروز شنیدم درگیری پیش اومده لطفا دنبال کنید
خوزستانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۹
0
3
میشه افتخارات تیم های خوزستانی رو بنویسید؟ یعنی نفت اهواز چند تا قهرمانی داره؟
مدیر پایگاه سلام
سه قهرمانی و سه نایب قهرمانی
محسن
|
Kazakhstan
|
۲۰:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۹
0
2
تبریک به بازیکنای تیم امید فولاد و اقای هرمزی مربی زحمتکش این تیم که یه تیم خوب بومی با بازیکنای مستعد رو درست کرده
سیدمحسن سالاری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۹
0
0
اینه فوتبال خوزستانی اگه فولاد رو نابود نمی کردند الان الان هم تو آسیا هم تویی لیگ هم تویی جام حذفی اول بودیم
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها