به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 26
کد خبر: ۳۲۲۰۳
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۷
تعداد نظرات: ۳ نظر

تهیدست: پنالتی پرسپولیس را برای نفت نمی‌گرفتند

تهیدست: پنالتی پرسپولیس را برای نفت نمی‌گرفتند

خوزستان اسپورت- بازیکن تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: از گل زدن به پرسپولیس خوشحالم، اما ای کاش در این بازی امتیاز می‌گرفتیم.

به گزارش خوزستان اسپورت، میثم تهیدست در گفت‌وگو با تسنیم درباره شکست 2 بر یک تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان مقابل پرسپولیس در هفته هجدهم لیگ برتر گفت: می‌دانستیم بازی سختی در پیش داریم و پرسپولیس تیمی است که معمولا همه حریفانش را در تهران تحت فشار قرار می‌دهد. ما گل اول را از روی یک ضربه پنالتی خوردیم که مشکوک بود. اگر این صحنه روی دروازه پرسپولیس ایجاد می‌شد هرگز برای نفت پنالتی نمی‌گرفتند. در مجموع باید بگویم که در نیمه اول شرایط خوبی برای ما رقم نخورد، امادر نیمه دوم فوتبال خوبی را به نمایش گذاشتیم.

وی ادامه داد‌: در نیمه دوم بازی شجاعانه‌ای انجام دادیم و حتی به گل هم رسیدیم، اما حیف شد که نتوانستیم امتیاز بگیریم. البته ما تیم جوانی داریم و خیلی از نفرات نفت مسجدسلیمان هم در ورزشگاه آزادی بازی نکرده بودند، فکر می‌کنم این شایستگی را داشتیم امتیاز بگیریم که متاسفانه شکست خوردیم.

بازیکن تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان که در این بازی تک گل تیمش را به ثمر رساند و رکورد طولانی مدت پرسپولیس را در گل نخوردن شکست، گفت: برای هر بازیکنی گل زدن در چنین بازی‌های خوشحال کننده است و من هم خوشحالم که گل زدم، اما ایکاش در این بازی امتیاز می‌گرفتیم.

تهیدست در خصوص اینکه آیا قرار گرفتن در رتبه دوازدهم برای نفت راضی‌کننده است، گفت: ما می‌توانستیم نتایج بهتری بگیریم ولی پتانسیل و ظرفیت تیم را هم باید نسبت به بقیه تیم‌ها در نظر بگیرید. تلاش می‌کنیم در تعطیلات خیلی خوب تمرین کنیم و روی نقاط ضعف‌مان بیشتر کار کنیم، امیدوارم در بازی‌های بعدی خوب امتیاز بگیریم و در جدول خودمان را بالا بکشیم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۳
Mis
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۲
0
0
درود بر میثم تهیدست عزیز شیر زاگرس این بدون اکثر قهرمانهای لیگ برتر بوسیله فدراسیون و داورا مشخص میشه مردم هم میدونن اکثر قهرمانیهای استقلال و پرسپولیس پس یه روز تاریخ همه این ضعف های مدیریتی رو خواهد نوشت فعلا عدالت نیست تیم های خوزستانی با این همه سرمایه که در استان موجود هست بی بهره و باید به تیمهای پایتخت نشین و لابی ها و دلال ها داده بشه ، یکی از دلایل قهرمان نشدن تیم ملی ایران و باشگاههای ایران همین مساله هست ، حالا حالا ها هم ادامه دارد تا چنین طرفداری از طرف مسئولین و صدا سیما میشه از اینها ، بقیه تیمهای ایرانی دشمن حساب میشن ، حالا دلیل هم دارم شما به برنامه های فوتبالی نگاه کنید ببینید سر هم استقلال و پرسپولیس چنین ارزشی دارن که کل صدا سیما و مسئولین از رییس جمهور تا مجلس فقط به این تیمها نگاه کنن ، هیچوقت قهرمانی بین الملی به چنین بی عدالتی و نژاد پرستی نمیدن ، سرشون سالهای سال هست به سنگ خورده و نمیفهمن که فوتبال باید تو رگ و خون همه تیمها و عدالت و برابری باید وجود داشته باشه. به امید موفقیت خوزستان قله پر افتخار و عاشق فوتبال ایران
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۲
0
0
اقای ام آی اس قهرمانی های استقلال پاک بوده.. فقط قرمزها با کمک داور و فدراسیون جام گرفتن
دادا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۷
0
0
مرسی ناشناس
چرا باید تیم مافیایی رو که 4 بار قهرمان قلابی شده با تیم های دیگر که با زحمت و تلاش توانسته اند قهرمان شوند یکی می بینید.
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها