به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 27
کد خبر: ۳۲۱۸۱
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۹
تعداد نظرات: ۱ نظر

آرای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اعلام شد

آرای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اعلام شد

خوزستان اسپورت- کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال دو تیم خوزستانی را محکوم به پرداخت جریمه کرد.

به گزارش خوزستان اسپورت، لیست جدید آرای کمیته انضباطی در خصوص مسابقات مختلف لیگ برتر فوتبال و فوتسال و جام حذفی از سوی فدراسیون فوتبال ایران اعلام شد که برخی از این جرایم شامل تیم‌های خوزستانی شد.

آرای انضباطی صادر شده در خصوص تیم‌های خوزستانی بدین شرح است:

* فارس ضیاغم، بازیکن تیم فوتسال ملی حفاری اهواز به دلیل بدرفتاری نسبت به بازیکن تیم مقابل به مدت یک ماه از حضور در سالن های فوتسال محروم و پرداخت 100 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم است. این محرومیت با احتساب محرومیت ناشی از دستور موقت است. (این رای قابل تجدید نظر است).

* فرید نمازی، بازیکن تیم فوتسال ملی حفاری اهواز به دلیل بدرفتاری با مقام غیر رسمی به یک جلسه از همراهی تیم خود محروم و باید 50 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رای قطعی است.

* باشگاه ملی حفاری اهواز به دلیل سوء رفتار تیمی باید 24 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رای قطعی است.

* دیدار تیم‌های نفت مسجدسلیمان و آلومینیوم اراک در هفته پانزدهم برگزار شد که از سوی حمزه حدادی، مربی تیم نفت مسجدسلیمان تخلفاتی مبنی برحمله ور شدن به داور و توهین رخ داد. وی به دو جلسه از همراهی تیم خود محروم است و باید 100 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رای قابل تجدید نظر است.

* به دلیل تخلف صادق غفاریان، آنالیزور تیم نفت مسجدسلیمان مبنی بر بدرفتاری در قبال مقامات غیر رسمی در دیدار برابر استقلال تهران، وی به 50 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. این رای قطعی است.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
افشین کهیش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۸
0
0
متاسفم برای صدا و سیما که تصاویر اهسته پخش نکرد و داور که سر نفت را داره میبره خاک تو سرت داور که موبایلت تو جیب راستت مشخصه و شرافتت را زیر پا گذاشتی
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها