به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 08
کد خبر: ۳۲۱۷۵
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۱
تعداد نظرات: ۵ نظر

یزدی: مقابل پرسپولیس دنبال سه امتیاز هستیم

یزدی: مقابل پرسپولیس دنبال سه امتیاز هستیم

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: پرسپولیس نقاط ضعف و قوتی دارد که قطعاً روی این موضوعات در هفته جاری کار کردیم.

به گزارش خزستان اسپورت و به نقل از تسنیم، داریوش یزدی سرمربی نفت مسجدسلیمان در نشست خبری پیش از دیدار با پرسپولیس گفت: اعیاد شعبانیه را به همه مسلمانان تبریک می‌گویم. پیشاپیش سال 1400 را به همه ایرانیان تبریک می‌گویم. با تیمی قابل احترام بازی داریم که به لحاظ کیفیت‌های فنی، چه به لحاظ کادر فنی و چه بازیکن، کیفیت خوبی دارد. پرسپولیس نقاط ضعف و قوتی دارد که قطعاً روی این موضوعات در هفته جاری کار کردیم.

وی با بیان اینکه نفتی‌ها روی نقاط ضعف حریف کار کرده‌اند، اظهار داشت: امیدوارم از این نقاط استفاده و نمایشی ارائه کنیم که همه از نفت مسجدسلیمان انتظار دارند. نفت تیمی است که از لحاظ بضاعت، جزو تیم‌های پایین است. نه بضاعت فنی، بلکه بضاعتی که درباره آن بحث نمی‌کنم. بازیکنان باکیفیتی داریم که کار خود را با جان و دل انجام می‌دهند و در نیم‌فصل اول، نمایش‌های نسبتاً خوبی داشته‌اند. آنها در دو بازی گذشته تا حدودی توانسته‌اند کیفیت خود را به نمایش بگذارند.

سرمربی نفت مسجدسلیمان با بیان اینکه دیدار سوم این تیم در نیم‌فصل دوم با دو دیدار قبلی متفاوت است، خاطرنشان کرد: مقابل تیمی بازی داریم که قابلیت‌های بیشتری در مجموعه خود دارد. ما برای لحظه به لحظه بازی برنامه داریم تا بتوانیم برنامه‌های خود را عملیاتی کنیم. بازی‌های قبلی نیز همین شرایط وجود داشت و به دنبال این هستیم تا شایستگی نزد بچه‌ها را در روز بازی به نمایش بگذاریم.

یزدی در مورد ناتوانی نفت مسجدسلیمان در کسب پیروزی در شش هفته گذشته گفت: همین که در فاز دفاعی کم گل بخوریم، یک پوئن برای تیم ماست و انگیزه را در تیم نگه داشته که عملکرد خوبی در این بخش داشته‌ایم. فکر می‌کنم مترصد این برد هستیم و این اتفاق (پیروزی) قطعاً برای ما رخ می‌دهد. تیم باکیفیتی هستیم و توان داریم.

«مقابل سایپا نشان دادیم علاوه بر اینکه می‌توانیم خوب دفاع کنیم، می‌توانیم موقعیت‌هایی هم روی دروازه حریف به وجود بیاوریم.» وی ضمن بیان این جمله گفت: اگر بچه‌های ما در جلو باهوش عمل می‌کردند، می‌توانستیم پیروز شویم. این بازی هم همین است. به دنبال فرصت هستیم تا از نقاط ضعف حریف استفاده کنیم، روند نبردن‌ها را تغییر دهیم و پیروزی را برای خود به  ارمغان بیاوریم.

سرمربی نفت مسجدسلیمان درباره نتیجه دیدار فردا (پنجشنبه) اظهار داشت: هیچ چیز در فوتبال قابل پیش‌بینی نیست و ما پرسپولیس را یک تیم خوب می‌دانیم. این موضوع به این معنی نیست که این مسابقه را از پیش واگذار شده می‌دانیم و به دنبال این هستیم که در روز بازی، سه امتیاز بگیریم. اگر هم نشد، تلاش می‌کنیم حداقل امتیاز را در خانه حریف داشته باشیم و به دنبال این هستیم که سال را با خوشحالی به پایان برسانیم.

یزدی با اشاره به برنامه مد نظر خود برای نفت مسجدسلیمان در نوروز 1400 بیان کرد: دستورات تاکتیکی، کارهای مورد نیاز با تیم و کم و کاستی که در شرایط انضباطی وجود داشت، در این تعطیلی تکمیل خواهیم کرد. انتظار ما از تیم، بیشتر از چیزی است که در دو بازی گذشته داشتیم و به مجموعه، بازیکنان تیم و مدیریت که برای برطرف کردن کاستی‌ها تلاش می‌کند، ایمان داریم.

 وی در مورد غایبان نفت مسجدسلیمان مقابل پرسپولیس تصریح کرد: ایزدی در جام حذفی مصدوم شد. سایر بازیکنان هم آمادگی دارند و امیدوارم نمایش خوبی برای بازی فردا داشته باشیم.

سرمربی نفت مسجدسلیمان درباره نقل و انتقالات این باشگاه خاطرنشان کرد: پنجره نقل و انتقالاتی ما بسته بود و خیلی دیر باز شد. هنوز نمی‌دانم پنجره باز شده یا خیر، اما دوستان گفتند باز شده است. سه بازیکن به ما اضافه شده‌اند و امشب و فردا، دو بازیکن دیگر هم به نفت می‌پیوندند. از روز اول به باشگاه لیست دادیم و می‌دانیم تیم ما کم‌بضاعت است. باشگاه دو لیست ما را به دلایل مسائل مالی و سایر موضوعات، نتوانست جذب کند که ناراضی نیستیم. می‌دانیم مانند بازیکنانی که کسی آنها را در ابتدای فصل نمی‌شناخت، بازیکنان جدید ما را هم کسی نمی‌شناسد، اما جایگزین کسانی می‌شوند که نمایش خوبی در نیم‌فصل اول داشتند.

یزدی در مورد منع کمک وزارت نفت به باشگاه نفت مسجدسلیمان گفت: این بحثی مدیریتی است و نمی‌توانم به آن ورود کنم.

وی در پایان گفت:‌ سال 99 برای کل دنیا از جمله فوتبال بسیار بد بود. هواداران شور و نشاط در ورزشگاه‌ها ایجاد می‌کردند و لذتی برای هواداران و شور و لذت برای تیم‌ها وجود داشت. این اتفاق در سال 99 نبود و امیدوارم اتفاقات خوبی در سال 1400 بیفتد. امیدوارم کرونا ریشه‌کن شود و هواداران پُرشور نفت مسجدسلیمان را در ورزشگاه‌ها داشته باشیم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۵
فرشاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۷
0
0
پارسال که پرسپولیس رو در ورزشگاه آزادی شکست دادیم امیدوارم که نفت با داریوش خان هم بتونه پرسپولیس رو شکست بده
ایمان منجزی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۷
0
0
با ارزوی برد نفت مسجدسلیمان
دادا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۷
0
0
امیدورام دست های نامرئی وزیر محترم از آستین داور گرامی بیرون نیاید و به لطف خدا لنگ را شکست دهید.
افشین کهیش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۷
0
0
با سلام
اقای یزدی امروز نساجی برد فاصلش داره کم میشه درسته الحمدالله ذوب باخت و حسینی منفور نتیجه نگرفت ولی مراقب فاصله های جدول باش
Mis seti
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۷
0
0
جناب یزدی اگر قوانین سختگیرتری بزاری و به بازیکنی که میفرستی تو زمین بگی با تمام توان بازی کن حتما نتیجه میگیری شک نکن ، شکست پرسپولیس دور از دست نیست به شرط اینکه کارهای خودخواهانه و فردی کنار گذاشته بشه و بازیکنی که تو زمین راه میره و تلاش نمیکنه بدون رو نیمکت هم نمیزاریش آنوقت شک نکن با امتیاز میای بیرون ، چرا تارتار بازیکنان با جون دل بازی میکنن چون میدونن اگر این تلاش رو نکنن باید برن بیرون زمین و فقط نظاره گر باشن
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها