به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 09
کد خبر: ۳۲۱۴۱
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۹

نتایج تیم‌های خوزستانی در بازی‌های لیگ سه

نتایج تیم‌های خوزستانی در بازی‌های لیگ سه

خوزستان اسپورت- کسب چهار امتیاز حاصل کار چهار تیم خوزستانی در بازی‌های امروز لیگ 3 بود.

به گزارش خوزستان اسپورت، هفته دوازدهم از مرحله گروهی لیگ دسته سوم فوتبال ایران عصر شنبه برگزار شد و نمایندگان خوزستان در بازی‌های امروز گروه چهارم صاحب یک برد، یک تساوی و دو شکست شدند.

تیم خلیج‌فارس ماهشهر در بازی خانگی با نتیجه 2 بر صفر مقابل رز موکت بروجن به برتری دست یافت و جواز صعود به مرحله بعدی لیگ دسته سوم را کسب کرد.

فرهنگ رامهرمز هم که تا آخرین دقایق با یک گل از تیم شهدای ایل بهمئی پیش بود، به تساوی یک بر یک رضایت داد. فرهنگ در آخرین بازی میزبان تیم پویا شوش است و در صورت کسب حداقل یک امتیاز هم می‌تواند به دور بعدی صعود کند.

امروز همچنین دو نماینده استان مغلوب حریفان شدند. تیم پویا شوش با نتیجه 3 بر 2 مقابل پردیس خرم‌آباد شکست خورد و پرسپولیس نوین دزفول نیز با حساب 2 بر یک به شاهین لردگان باخت.

گزارش خبرنگار خوزستان اسپورت حاکیست که در پایان این مرحله، از هر گروه 2 تیم راهی مرحله نهایی لیگ دسته سوم می‌شوند. امروز صعود خلیج‌فارس ماهشهر از گروه چهارم قطعی شد و تیم فرهنگ رامهرمز هم نیاز به یک امتیاز از آخرین مسابقه دارد.

مرحله نهایی لیگ 3 بعد از تعطیلات نوروزی با شرکت 30 تیم در سه گروه برگزار خواهد شد. سپاهان نوین ایذه و استقلال شوش در مرحله نهایی به مسابقات اضافه می‌شوند.

جدول رده بندی گروه چهارم مرحله نخست لیگ 3
نتایج تیم‌های خوزستانی در بازی‌های لیگ سه

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها