به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 26
کد خبر: ۳۲۱۳۲
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۱
تعداد نظرات: ۱ نظر

صعود مربیان خوزستانی در جام حذفی فوتبال ایران

صعود مربیان خوزستانی در جام حذفی فوتبال ایران

خوزستان اسپورت- دو مربی باتجربه خوزستانی همراه با تیم‌هایشان موفق به صعود تا مرحله پنجم جام حذفی فوتبال شدند.

به گزارش خوزستان اسپورت، مسابقات جام حذفی فوتبال ایران روز جمعه در شرایطی از دور یک‌شانزدهم نهایی گذشت که خیبر خرم‌آباد با هدایت عبدالله ویسی و قشقایی شیراز با رهبری داریوش هرمزی موفق به صعود از این مرحله شدند.

خیبر خرم‌آباد با مربیگری عبدالله ویسی در ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان دست به کار بزرگی زد و تیم لیگ برتری نفت مسجدسلیمان را در ضربات پنالتی شکست داد تا تنها تیم لیگ یکی باشد که توانست تیمی از لیگ برتر را حذف کند و شگفتی‌ساز شود.

عبدالله ویسی به عنوان تنها مربی خوزستانی فاتح لیگ برتر ایران، آخرین مربی‌ای است که توانست یک تیم غیر تهرانی را قهرمان لیگ برتر ایران کند و اکنون در قامت سرمربی خیبر خرم‌آباد در حال تلاش برای ارتقای وضعیت فنی تیمی است که سال گذشته در لیگ دسته دوم حضور داشت.

روز گذشته همچنین تیم قشقایی شیراز با هدایت داریوش هرمزی توانست در زمین باتلاقی ورزشگاه آزادی کامیاران مقابل میزبان خود به برتری دست یابد و در یک شرایط بسیار سخت جوی مجوز صعود به دور بعدی را دریافت کند.

داریوش هرمزی که فصل گذشته موفق شد تیم استقلال ملاثانی را به نایب قهرمانی لیگ 2 برساند و یک سهمیه لیگ دسته اول را به فوتبال خوزستان اهدا کند، طی هفته‌های اخیر روند صعودی را در تیم قشقایی آغاز کرده و 5 بازی متوالی بدون شکست را سپری کرده است.

گزارش خبرنگار خوزستان اسپورت حاکیست که عبدالله ویسی و داریوش هرمزی تنها مربیان بومی خوزستان هستند که هم‌اکنون به‌عنوان سرمربی در تیم‌های خارج از خوزستان فعالیت می‌کنند و به نوعی نمایندگان جامعه مربیان فوتبال دیار کارون در خاج از استان محسوب می‌شوند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
مجيد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۵
0
0
با آرزوی موفقیت برای هردو مربی دوست داشتنی خوزستانی،
البته کاش آقای هرمزی درتیم استقلال ملاثانی میموند
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها