به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 26
کد خبر: ۳۲۱۲۶
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۲
تعداد نظرات: ۱۰ نظر

یزدی: اولویت نفت مسجد سلیمان جام حذفی نبود

یزدی: اولویت نفت مسجد سلیمان جام حذفی نبود

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: شانس زیاد با ما یار نبود و از هواداران هم عذرخواهی می‌کنم که شرمنده آنها شدیم اما اولویت برای ما جام حذفی نبود.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از فارس، داریوش یزدی پس از شکست مقابل نفت مسجدسلیمان در جام حذفی اظهار داشت: جام حذفی شرایطش به همین شکل است که دیدید. تیم‌هایی که به لحاظ سطح پایین هستند، دفاعی بازی می‌کنند و حرکاتی انجام می‌دهند که توقف های زیادی می‌شود، اما اینها توجیه کننده نیست و باید ایرادهای خود را برطرف کنیم. در بخش دفاع از نیم فصل اول هم بهتر بودیم و در نیم فصل دوم هم ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: در بخش حمله نقص داریم و باید برطرف کنیم. اما نوید این را می‌دهیم که با بازیکنان جوان درخشش خوبی در تمرینات داشته و بهتر شوند و از حملات استفاده کنند. به تیم خیبر تبریک می‌گویم. بازیکنان ما هم خیلی زحمت کشیدند، اما شانس هم زیاد با ما یار نبود. از هواداران هم عذرخواهی می‌کنم که شرمنده آنها شدیم. اما اولویت برای ما جام حذفی نبود و اگر احترام به مسابقات نبود، کنار می کشیدیم. باید روی لیگ برتر تمرکز کنیم و کار را جلو ببریم.

سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان در مورد اعتراض به داوری اظهار داشت: در صحنه ای که اعتراض کردیم  بازیکن حریف روی پای بازیکن ما رفت و داور می‌توانست پنالتی بگیرد. البته چون صحنه را از تلویزیون ندیدم، نمی‌توانیم نظر قطعی بدهیم. از داوران می‌خواهیم که دقت بیشتری کنند. از برخی برنامه‌های تلویزیونی هم گلایه داریم که اصلا صحنه هایی که داوران علیه ما سوت می‌زنند را نشان نمی‌دهند. ما تیم کم بضاعتی هستیم و باید با نیروی بیشتری در لیگ رقابت کنیم.

یزدی در مورد بسته بودن پنجره نقل و انتقالات نفت گفت: پنجره‌مان همچنان بسته است، اما از مدیران باشگاه تشکر می‌کنم که طی 2، 3 روز گذشته قرارداد بچه‌ها را به 50 درصد رساندند و فکر می‌کنم کمتر تیمی این درصد را پرداخت کرده باشد. امیدوارم پنجره هم به زودی باز شود و بتوانیم 2، 3 بازیکن را اضافه کنیم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱۰
فولادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۲
0
0
یاد بازی پارسال فولاد و فجرسپاسی افتادم که نکونام باخت به تیم دسته اولی گفت اولویت ما جام حذفی نبود!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۲
0
0
اقای یزدی توجیه نکن هوادار عذر خوای شما رو نمی پذیره یه چیزی مد شده که میگن اولویت ما جام حذفی نبود یعنی چی؟؟؟ تیم خیبر کاندید سقوط به دسته دومه بعد شما تو زمین خودت از این تیم ببازی و اینطور توجیه کنی نوبره والله با این بازی خدا به داد ما برسه برای بازی مقابل پرسپولیس پنجره بسته هم توجیه نداره شما وضعیت نفت رو میدونستی و قبول مسولیت کردی
جهان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۲
0
0
یعنی چی اولویت جام حذفی نبود اگر میبردی چی میگفتی خجالتم حدی داره مثل مرد بگو باختیم چون لیاقت نداشتیم مرد حسابی تو سه تا بازی برد نیوردی اینم جام حذفی تیم لیگ یکی حذفت کرد لعنت به همتون که جام حذفی الویتتون نیست
افشین کهیش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۲
0
0
داریوش کاکام قهرمان لیگ برتر نشین جان تو امادگیش نداریم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۲
0
0
آقای یزدی عزیز ما میدانیم که در فوتبال برتر مریی لیگ برتری تجارب بیشتری نسبت به مربی لیگ یکی میخواهد و باختن هم جزئی از فوتبال است همانطور که نبردن شما تا به امروز بخش دیگری از فوتبال است . اما مربی موفق کسی است که با امیدواری به فردا ی بهتر تلاش کند و با شجاعت شکست را بپذیرد و بهانه نیاورد.
نوید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۲
0
0
امسال برعکس فصل گذشته شد. فصل قبل فولاد اولین بازی اوت شد و نفت مسجدسلیمان تا نیمه نهایی رفت بالا ولی امسال برعکس شد نفت اولین بازی باخت و فولاد فعلا صعود کرد.
Mis seti
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۲
0
0
جناب یزدی تو از زمانی که اومدی تیم رو به ته جدول داری هدایت میکنی با کادر فنی که انتخاب کردی نه خودت خیلی پرتوان و قدرتمند بودی کلا تیم نفت رو به سراشیبی هست اگر یه مربی کاربلد و قدرتمند رو نیارن
Mis
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۲
0
0
جناب یزدی بله دنبال دلایل هستی که فرار از شکست آقای محترم تراکتور رو تو خونه نتونستی ببری سایپا یه تیم ضعیف لیگ برتر رو نتونستی فقط دفاع کردی خیبر بدبخت بیچاره لیگ یکی رو ازش شکست خوردی تیم رفت تو بحران ..... اقای محترم الان هم دلیل میگی پنجره بسته بازیکن بگیرم بازی با پرسپولیس تیم بردی به بحران ، متاسفم توان این کار نداری برو ببین بازیکنا خستن بزار چند روز بخوابن تو اطاقشون یوقت فشار نزاری رو تیم ها .....‌متاسفم همین. شما اینکاره نیستی فقط تارتار که بازیکن ندوید تلاش نکرد پاس اشتباه داد پرتش میکنه رو نیمکت و بازیش نمیده از تارتار یاد بگیر فقط برو کلاس .....
سعید سلطانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۲
0
0
جناب یزدی عزیز بنده یکی از افرادی بودم که موافق حضور شما در نفت مسجدسلیمان بودم اما مربیگری تو لیگ برتر نیاز داره که مربی به روز باشه و با دانش روز فوتبال دنیا آشنایی داشته باشه و بتونه در بدترین شرایط بهترین آرایش به تیم بده و بهترین نتیجه رو بگیره پس لطفاً دیگه فکر خودتون رو بزارید روی بردن چون لیگ برتر جای آزمون و خطا نیست .
شیران زاگرس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۳
0
0
مدیریت نفت هیچ برنامه ای برای قهرمانی در جام حذفی نداشت چون قهرمانی در این جام برای نفت عواقب مالی وخیم داشت چون وزرات نفت زیر بار و تقبل هزینه جام باشگاههای آسیا نمی رفت ، پس دوستان خرده نگیرید که یک مدیریت یک تیمی که از قبل همه چیز را می داند باید چه دستوری در روند بردن یا باختن داشته باشد ، درست مث لیگ برتر که هدف الان ماندن در لیگ اونهم درنیمه پائین جدول است پس تلاش ها طبق برنامه است .
زمانی که مدیریت تیم از اول فصل تقویم زمانی ، مدیریت درست بودجه ای که بشود به آن تکیه کرد و پشتوانه مطمئنی باشد بازیکن خوب و مربی متعهد داشته باشد و طبق جدول زمانی و هدفمند پیش برود میشود حساب باز کرد .
والا با توجه به وضعیت نفت مسجدسلیمان باید انتظار داشت و حرص و جوش زدن تنها آسیب رساندن به خود است . بیائید از دیدن بازیهای نفت در حد و اندازه های آن لذت ببریم.
تهران اواخر اسفند ۹۹
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها