به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 26
کد خبر: ۳۲۰۳۲
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۴
تعداد نظرات: ۱ نظر

ولایت اهواز صدرنشین لیگ دسته اول جوانان ایران

ولایت اهواز صدرنشین دسته اول جوانان ایران شد

خوزستان اسپورت- تیم ولایت اهواز در میان تیم‌های صاحب‌نام خوزستانی صدرنشین لیگ دسته اول فوتبال جوانان ایران شد.

به گزارش خوزستان اسپورت، زنگ آغاز دور برگشت مرحله گروهی مسابقات لیگ دسته اول فوتبال جوانان ایران به صدا در آمد و شش تیم خوزستانی در گروه نخست این بازی‌ها برابر هم به میدان رفتند.

در اولین بازی این گروه، تیم جوانان صنعت‌نفت آبادان با نتیجه 2 بر یک مقابل نفت اهواز به برتری دست یافت و اولین پیروزی در این فصل را تجربه کرد. نفت اهواز هم با پذیرش دومین باخت متوالی صدر جدول را از دست داد.

در پرگل‌ترین بازی، تیم پولاد اکسین ایذه هم اولین پیروزی در این فصل را جشن گرفت و تیم بالای جدولی ملی‌حفاری اهواز را با نتیجه 4 بر 3 شکست داد تا رقابت در این گروه جذاب‌تر شود.

اما در آخرین بازی هفته، تیم جوانان ولایت اهواز با ارائه یک بازی تهاجمی 3 گل توسط وحید ورزیده، امیر میرمهر و عباس شرفی وارد دروازه نفت امیدیه کرد و با این پیروزی صدرنشین جدول شد.

تیم ولایت اهواز با مربیگری حسن عساکره و محسن عساکره در این فصل از مسابقات لیگ دسته اول جوانان ایران خوش درخشیده و بالاتر از تیم‌های صاحب امکانات دولتی در صدر جدول قرار گرفته است.

شایان ذکر است، لیگ دسته اول جوانان ایران در چهار گروه انجام می‌شود و شش تیم خوزستانی با توجه به هم‌استانی بودن در گروه اول این مسابقات با یکدیگر رقابت می‌کنند.

گزارش خبرنگار خوزستان اسپورت حاکیست که در پایان مرحله گروهی، از هر گروه دو تیم (جمعا هشت تیم) راهی مرحله بعدی خواهند شد. در پایان فصل نیز دو تیم جواز صعود به لیگ برتر جوانان ایران را دریافت می‌کنند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۳
0
0
ارزوی موفقیت برای همه تیم های استان در تمام رده های سنی
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها