به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 20
کد خبر: ۳۲۰۱
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۷
تعداد نظرات: ۲ نظر

اسکوچیچ: بازیکنان سرباز را در اختیار نداریم

اسکوچیچ: فولاد

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: تعداد زیادی از بازیکنان فولاد به دلیل مشکل سربازی و مصدومیت نمی توانند مقابل الهلال بازی کنند.

به گزارش خوزستان اسپورت، دراگان اسکوچیچ با حضور در کنفرانس خبری پیش بازی دیدار تیم های الهلال سعودی و فولاد خوزستان به سئوالات خبرنگاران پاسخ داد و ابراز امیدواری کرد که فولاد بتواند نتیجه خوبی بگیرد.

دراگان اسکوچیچ گفت: بازیکنان زیادی را در اختیار نداریم. چند بازیکن تیم فولاد به دلیل سربازی نمی توانند مقابل الهلال بازی کنند. چند بازیکن مصدوم فولاد هم به این بازی نرسیدند و اکنون با مشکلات زیادی در زمینه بازیکن روبرو هستیم.

وی ادامه داد: بازی برابر الهلال بازی بسیار سختی است. الهلال جزو تیم های بزرگ و قدرتمند آسیایی محسوب می شود و روبرو شدن با این تیم دشوار است.

دراگان اسکوچیچ درباره بازی رفت دو تیم در اهواز و اینکه فولاد نتوانسته بود پیروز شود، جنین گفت: ان بازی تمام شد. مسابقه فردا مسابقه متفاوتی است و می خواهیم بازی متفاوتی نسبت به دور رفت ارائه بدهیم.

سرمربی فولاد در خصوص نتیجه بازی فردا هم گفت: ما آمده ایم که نتیجه خوبی در اینجا به دست بیاوریم و برای رسیدن به این خواسته باید نهایت تلاشمان را انجام دهیم.
پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
فولادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۸
0
4
به امید خدا نتیجه می گیریم.
سیدمحسن سالاری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۹
0
0
اول خدا بعد اسکوچیچ
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها