به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 26
کد خبر: ۳۱۹۹۱
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۷

پیروزی حفاری و باخت سنگین اهورا در لیگ فوتسال

برد حفاری اهواز و شکست سنگین اهورا در لیگ فوتسال

خوزستان اسپورت- تیم ملی‌حفاری اهواز از خطر سقوط نجات یافت و تیم اهورا بهبهان در خطر سقوط قرار گرفت.

به گزارش خوزستان اسپورت، هفته سیزدهم از مرحله گروهی لیگ برتر فوتسال ایران عصر شنبه برگزار شد که با شکست سنگین اهورا بهبهان و پیروزی خانگی تیم حفاری اهواز به پایان رسید.

در گروه الف، تیم اهورا بهبهان مقابل گیتی پسند اصفهان با نتیجه عجیب 10 بر یک مغلوب شد. قدرت بهادری، سعید احمد عباسی و وحید شفیعی (هر کدام 3 گل)  و مهران رضاپور برای گیتی‌پسند و میلاد یوسفی‌فرد برای اهورا بهبهان گلزنی کردند. نماینده خوزستان با این باخت در رده پنجم گروه الف قرار گرفت و در هفته پایانی باید برای فرار از سقوط برابر تیم شهروند ساری به میدان بروند.

اما در گروه ب، تیم ملی‌حفاری اهواز با نتیجه 5 بر 3 مقابل تیم بازارهای کوثر به برتری رسید. امید خانی و محمد پیکان (هر کدام 2 گل) و سینا ممبینی برای حفاری و احسان جزینی (2 گل) و احسان فیروزپور برای بازارهای کوثر گل زدند. تیم ملی‌حفاری اهواز با این نتیجه در رده پنجم جدول گروه ب ایستاد و با توجه به سایر نتایج از خطر سقوط رهایی یافت. حفاری در ابتدای فصل جزو مدعیان قهرمانی به شمار می‌رفت، اما نتایج این تیم در دور رفت بسیار غیرمنتظره بود و تبدیل به یکی از کاندیداهای سقوط شد که در نهایت سهمیه لیگ برتری را حفظ کرد.

لیگ برتر فوتسال این فصل به دلیل شیوع بیماری کرونا به شکل دو گروه 7 تیمی در جریان است که اهورا بهبهان در گروه الف و حفاری اهواز در گروه ب حاضر هستند. یک هفته از این مسابقات باقی مانده است که از هر گروه 3 تیم به پلی‌اف صعود می‌کنند تا برای قهرمانی مصاف کنند. ضمن اینکه از هر گروه 2 تیم انتهای جدول (جمعا 4 تیم) برای تعیین 2 تیم سقوط کننده به شکل ضربدری بازی می‌کنند.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها