به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 09
کد خبر: ۳۱۹۷
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۳

پارو: داور بازی را خراب کرد

پارو: داور بازی را خراب کرد

خوزستان اسپورت- سرپرست تيم فوتبال نفت آبادان گفت: شرايط ما نسبت به تيم​هاي بالاي جدول بهتر است و براي صعود همه چيز دست خودمان است.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایسنا، احمد پارو پس از تساوي مقابل مس رفسنجان، اظهاركرد: بازي بسيار حساسي بود و هر دو تيم محتاطانه بازي مي​كردند. هم تيم ما و هم تيم مس رفسنجان براي كسب سه امتياز آمده بودند چرا كه هر دو تيم در بالاي جدول قرار داشتند و براي فاصله گرفتن از سایر تيم​ها پا به ميدان گذاشته بودند. ما بازي خوبي را به نمايش گذاشتيم و تيم حريف نیز حساب‌شده بازي كرد اما تيم ما در اين بازي برتری خود را نشان داد.

وي ادامه‌داد: نكته مهم این بازي داوري آن بود و من فكر مي​كنم آقاي زاهدي داور مسابقه يكي از ضعيف​ترين داوري‌هايش را نشان داد و اصلا در حد اين بازي نبود و باعث شد بازي از جريان خودش خارج شود. داور بازي بسيار عصبي بود و سوت​هاي اشتباه مي​زد و حتي با كمك داورهاي بازي هماهنگ نبود. ناظر این دیدار هم به همين موضوع و اشتباهات مكرر داور اشاره مي​كرد. نمي​دانم دليلش چه بود ولی آقاي زاهدي بايد تمركزش را حفظ كند و بهتر كار كند تا بتواند در آينده موفق باشد.

سرپرست تيم فوتبال نفت آبادان با بيان اين‌كه داور بازی ما را خراب كرد، عنوان‌كرد: نكته اصلي بازي داوری بود و به نظرم اين ديدار مي​توانست بازی خوبي باشد اما مسایلی كه به وجود آمد كار را براي ما بسيار سخت كرد. با اين وجود تيم نفت آبادان تيم برتر اين بازي بود و حتي مي​توانست به گل​هاي بيشتري هم دست پيدا كند اما در هر صورت نشد و ما به تساوي رضايت داديم.

وي افزود: شرايط تيم ما نسبت به تيم​هاي بالاي جدولي بهتر است چرا كه ما يك بازي كمتر داريم و براي صعود به ليگ برتر همه چيز در دستان خودمان است. تيم​هاي سياه‌جامگان و پارسه ديدارهاي سختي را دارند و فقط ما هستيم كه نسبت به سایر تيم‌ها شرايط نسبتا بهتري داريم. اميدوارم كه به اهدافي كه مي​خواهيم، برسيم.

پارو درباره ديدار آينده تيم نفت آبادان مقابل داماش گيلان، گفت: تمرينات تيم به صورت مرتب تا قبل از ديدار با داماش انجام مي​شود. شنبه به تهران مي​رويم و از آن‌جا براي بازی با داماش، به رشت خواهیم رفت. داماش تیم بسيار خوبي است و هفته قبل هم در خارج از خانه به پيروزی رسید. قطعا ما براي برد مي‌رويم چرا كه براي صعود نيازمند اين هستيم كه ديدار هاي‌مان را ببريم. اميدوارم ديدار خوبی باشد.


پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها