به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ March 2024 19
کد خبر: ۳۱۹۶۲
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۲
تعداد نظرات: ۴ نظر

آذری: در اهواز مقابل ذوب‌ آهن بازی می‌کنیم

آذری: در اهواز مقابل ذوب‌ آهن بازی می‌کنیم

خوزستان اسپورت- مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان با اشاره به نامه سازمان لیگ برای مدنظر قرار دادن شدیدتر پروتکل های بهداشتی برای میزبانی از ذوب آهن، گفت: این بازی در ورزشگاه شهدای فولاد برگزار خواهد شد.

به گزارش خوزستان اسپورت، سعید آذری در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: طی نامه سازمان لیگ، ما موظف به لحاظ قرار دادن تمام پروتکل های بهداشتی به صورت شدیدتر هستیم و جا به جایی زمان بازی نیز امکان پذیر نیست.

وی با بیان این که بازی فولاد مقابل ذوب آهن در همان تاریخ یازدهم اسفندماه در اهواز برگزار خواهد شد، گفت: سازمان لیگ اصلا بحثی راجع به انجام این بازی در مکان دیگر جز اهواز ندارد و نظرشان این است که بازی در همین اهواز برگزار شود.

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان در پاسخ به این سوال که گویا ذوب آهن اعلام کرده در صورتی به اهواز می آید که هتل محل اقامت شان قرنطینه شود، عنوان کرد: این موضوع ربطی به باشگاه فولاد ندارد و مگر وقتی ما هم به استان های دیگر می رویم، کسی برای ما هتل قرنطینه می کند؟ ضمن این که هتل ها طبق پروتکل های وزارت بهداشت اداره می شوند و خدمات ارائه می دهند.

وی تاکید کرد: باشگاه فولاد فقط موظف است در چارچوب استادیوم، در زمینه پروتکل های بهداشتی زمان مسابقه تمام اقدامات لازم را انجام دهد که از همان زمان شروع شیوع ویروس کرونا باشگاه فولاد خود را موظف به انجام این کار دانسته و قرنطینه ورزشگاه را به بهترین شکل ممکن انجام داده ایم. من حتی آن زمان هم اعلام کردم باتوجه به این که ممکن است تا دو سه سال با کرونا درگیر باشیم، باید ورزشگاه را به صورت عالی به امکانات بهداشتی تجهیز کنیم که خدا را شکر در این زمینه مشکلی نداریم و اخیرا نیز اقدامات شدیدتر را هم مدنظر قرار داده ایم.

آذری در ادامه نیز وضعیت فولاد را پیش از بازی با ذوب آهن  خوب دانست و گفت: بازیکنان آسیب دیده نیز کمی بهتر شده اند و تمرینات خیلی خوب پیگیری می شود و به نیم فصل دوم و این که توانمندتر از نیم فصل اول بازی ها را شروع کنیم، بسیار امیدواریم.

وی همچنین اعلام کرد باتوجه به بسته بودن پنجره نقل و انتقالات باشگاه، هنوز نتوانسته‌اند تیم را برای نیم فصل دوم تقویت کنند اما همچنان در تلاش برای باز کردن پنجره هستند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۴
فولادین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
0
0
جناب آذری درود بر شما مدیر توانمند به مدیریت شما اعتماد کامل داریم
ناشناس
|
Switzerland
|
۱۹:۴۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
0
0
فکر خوبیه اگر در محدوده استادیوم آرنا فولاد یک هتل یا مهمانسرا با رستوران و امکانات و فضای سبز هم ساخته شود جهت درآمدزائی تیم فولاد .
بهنام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
0
0
یه آقایی بود هی میگفت من حاضرم مشکل استقلال و پرسپولیس را در فیفا حل کنم الان کجاست که مشکل فولاد رو حل کنه
Rama
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
0
0
سلام کوکای عزیز من آقا بهنام
من فولادی نیستم ولی انتقادت واقعا به جا نیست
محرومیت فعلی مربوط به دوره مدیریت قبله
و دلایلش رو خودت برو بررسی کن مطمین باش اگه راهی برای رفع اون باشه تنها کسی که میتونه این کار رو کنه همین آذری هست در غیر اینصورت یعنی حتما امکانپذیر نبوده
واقعا آذری مدیر توانمندی است شک نداشته باش