به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 09
کد خبر: ۳۱۹۶
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۸
تعداد نظرات: ۱ نظر

موسوی: فولاد نوین مستحق شکست نبود

موسوی: فولاد نوین مستحق شکست نبود

خوزستان اسپورت- سرمربي تيم فوتبال فولاد نوين اهواز گفت: مست‍حق باخت نبودیم ولی در نهايت پس از مدت‌ها طعم تلخ شكست را چشيديم.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایسنا، کورش موسوی پس از شكست تيمش مقابل شهرداري اردبيل، اظهاركرد: با توجه به اين‌كه فاصله بين ديدار قبلي و اين ديدار بسيار زياد شده بود، پيش​بيني مي​شد این موضوع به سود يا ضرر تيم​ها باشد و ممكن بود اختلاف 9 امتيازي‌ای كه ما با تيم دوم داشتيم بازيكنان‌مان را دچار غرور كند ولي خدا را شكر اين‌گونه نشد و بازيكنان‌مان بسيار خوب كار كردند و غروري نداشتند. تيم شهرداري اردبيل نيز تیم سوم جدول بود و بعد از نيم‌‌فصل دوم بهترين نتايج را به دست آورده بود.

وي ادامه‌داد: تماشاگران اردبيلی خيلي خوب بودند و 90 دقيقه تيم‌شان را تشويق كردند. اين ديدار، ديداری بسيار زيبا بود و تماشاگران و رسانه اردبيل پيش از اين‌كه از تيم خودشان راضي باشند از تيم ما راضي بودند چرا كه شاهد بازي​اي زيبا بودند و موقعيت​هاي زيادي براي هر دو تيم خلق مي​شد. متاسفانه در نيمه اول كمك​داور به اشتباه توپي كه گلر ما روي خط گرفته بود را گل اعلام كرد و همين نتيجه تا پايان نيمه اول پابرجا بود. در نيمه دوم نیز ما مي​توانستيم به گل برسيم چرا كه موقعيت​هاي بسیاری خلق كرديم و چند بار هم توپ به تيرک دروازه برخورد كرد.

سرمربي تيم فوتبال فولاد نوين اهواز گفت: در واقع دروازه شهرداری اردبیل طلسم شده بود چرا كه ما حمله‌های زيادي روي دروازه حريف داشتیم و حتي مربي شهرداري هم به آن اذعان داشت. ما در اين بازي كاملا تیم برتر ميدان بودیم ولی در نهايت بعد از مدت​ها طعم تلخ شكست را چشيديم هر چند كه مستحق اين باخت نبوديم اما با توجه اين‌كه تيم مس كرمان توانست در دقايق پاياني حريفش را شكست دهد و اختلافش را با ما به 6 امتياز رساند، كارمان از اين به بعد سخت​تر خواهد شد.

وي با اشاره به اين‌كه مي​خواهيم با تمام وجود مقابل آلومينيوم بازي كنيم، گفت: ان‌شاالله در اين بازي سه امتياز را كسب و تا حدودی صعودمان قطعي کنیم. اميدوارم در هفته بعدي جشن صعودمان را بگيريم.

وي در پايان گفت: تا قبل از ديدار با آلومينيوم تمرينات‌مان را به صورت مستمر ادامه مي​دهيم. البته فردا با تيم استقلال شوشتر يك بازي دوستانه خواهيم داشت تا بازيكنان​مان هماهنگ​تر شوند و آماده خواهيم شد تا مقابل آلومينيوم با يك بازي خوب، يك برد خوب به دست آوريم.


پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۸
0
2
انشاءالله دوشنبه 24 فروردین بعنوان اولین تیم از بین تمامی تیمهای حاظر در دو گروه جام آزادگان کشور چشن صعود به لیگ برتر را در اهواز با حضور هواداران خواهیم گرفت وبا خواست خدا صعنت نفت آبادان دومین تیم دریافت کننده جواز حضور در لیگ برتر کشور باشد .
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها