به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 20
کد خبر: ۳۱۸۹۴
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۷
تعداد نظرات: ۹ نظر

علوی: تلاش می‌کنیم عملکرد بهتری داشته باشیم

علوی: تلاش می‌کنیم عملکرد بهتری داشته باشیم

خوزستان اسپورت- سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: وقتی تیم‌ها نمی‌توانند با فولاد مقابله کنند برای تبرئه خود بر علیه ما هجمه ایجاد می‌کند.

به گزارش خوزستان اسپورت، محمد علوی در گفت‌وگو با میزان در مورد برتری مقابل شهرخودرو مشهد در هفته پانزدهم لیگ برتر و صعود به رده چهارم جدول رده بندی اظهار داشت: با ارائه یک بازی خوب و تکیه بر توانایی‌های بازیکنان نتیجه خوبی گرفتیم. به سه امتیاز این بازی نیاز داشتیم و خدا را شکر که به دست آوردیم. تیم ما مثل فصل قبل به مرور پیشرفت می‌کند. به هماهنگی لازم رسیدیم و حرکت رو به جلو را در پیش گرفتیم. در فصل جدید نیز در آخرین بازی این فصل موفق شدیم در جایگاه خوبی قرار بگیریم که نشان دهنده توانایی‌های همه اعضای تیم و تلاش آن‌ها است.

وی با اشاره به روند رو به رشد تیم فولاد تصریح کرد: قطعاً حرکت رو به جلویی داشتیم، اما نمی‌خواهم توقعات را بالا ببرم. در ادامه قطعاً بازیکنان هماهنگ‌تر می‌شوند و تلاش می‌کنیم عملکرد بهتری داشته باشیم. امیدوار این شرایط ادامه داشته باشد تا در نیم‌فصل دوم بهتر شده و همچون فصل قبل که در ابتدا هماهنگی لازم را نداشتیم و در ادامه به هماهنگی لازم رسیدیم در فصل جدید نیز همین روند را ادامه داده و بتوانیم رفته‌رفته شرایط بهتری را برای تیم ایجاد کنیم.

سرپرست تیم فولاد خوزستان در مورد نیم فصل پر حاشیه نیمکت و کادر فنی این تیم خاطرنشان کرد: فولاد حاشیه خاصی ندارد، اما از بازی با استقلال هجمه‌ای بر علیه تیم ما ایجاد شد. تیمی که با قدرت فولاد مواجه می‌شود خود را تبرئه کرده و انگ پر حاشیه بودن به ما را می‌چسباند. در بازی اخیر مقابل تیم شهر خودرو، نیمکت دو تیم کاری با هم نداشتند و همه با آرامش به کارشان ادامه دادند. در بازی با صنعت نفت هم به همین شکل بود و کاری به کار ما نداشتند و ما هم کاری به کار آن‌ها نداشتیم، اما در برخی بازی‌ها وقتی به مربی و سرمربی تیم ما توهین می‌کند ما نمی‌توانیم ساکت بنشینیم و واکنش نشان می‌دهیم.

علوی ادامه داد: به ناظر بازی‌های اخیر اعلام کردم و از آن‌ها خواهش کردم گزارشی کتبی مختلف از دو تیم را در هر بازی ارائه دهند. چون در هر بازی به ما می‌گویند تیمتان آرام است، اما وقتی گزارش کتبی ارائه نمی‌دهند بعد از بازی برخی هر انگی به ما می‌چسبانند. ناظر‌ها می‌توانند شهادت دهند که تیم ما هیچ حاشیه‌ای ندارد، اما تیم حریف نمی‌تواند ببرد و چون می‌بازد برای تیم ما حاشیه درست می‌کند و به این شکل خود را تبرئه می‌کند.

وی در مورد پنجره بسته تیم فولاد و برنامه این تیم در نیم فصل دوم تصریح کرد: اینکه برای نیم فصل چه برنامه‌ای داریم سوالی است که مربی و مدیر عامل باید پاسخ دهند، اما تا جایی که من می‌دانم پنجره بسته است و مجبوریم با همین بازیکنان که اتفاقاً بازیکنان خوبی هستند و از نظر فنی قوی هستند به کارمان ادامه دهیم. این طور نیست که بازیکنان ما از لحاظ فنی ضعف داشته باشند بلکه بازی به بازی بهتر می‌شوند. طبیعی است وقتی دست و بال‌مان بسته باشند ما مجبوریم با درایتی که مدیریت در پیش گرفته و توانایی‌های نکونام از جوان‌هایی که به تیم اضافه کردیم استفاده کنیم.

سرپرست تیم فولاد با اشاره به مسابقات لیگ قهرمانان آسیا خاطرنشان کرد: درست است که تیم ما به عنوان نماینده ایران مسابقات جام باشگاه‌های آسیا را در پیش دارد، اما وقتی پنجره بسته است کاری نمی‌توانیم انجام دهیم. در فصل‌های قبل هم خیلی از تیم‌های ایرانی با همین پنجره بسته در این مسابقات شرکت کردند. البته اقداماتی در حال انجام است و این طور نیست که نسبت به موضوع بی تفاوت باشیم، ولی اگر نتوانیم در موعد مقرر پنجره را باز کنیم کاری از دستم بر نمی‌آید با این همه تلاش ما این است که بتوانیم پنجره را باز کرده و از نیم فصل دوم مسابقات استفاده کنیم.

علوی در پایان خاطرنشان کرد: تا پایان هفته جاری جواد نکونام برنامه خود را به ما اعلام می‌کند. او با همکارانش تشکیل جلسه داده و پس از آن در این خصوص اظهار نظر می‌کنند. باید در این مورد به جمع‌بندی برسیم تا بتوانیم برای نیم‌فصل برنامه مناسب در نظر گرفته و اگر بشود به تیم کمک کنیم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۹
علی فولادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۸
0
0
به امید قهرمانی فولاد خوزستان
ناشناس
|
Netherlands
|
۱۴:۳۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۸
0
0
ضمن آرزوی موفقیت برای تیم فولاد.
جناب علوی عزیز اگر قرار برجذب بازیکنان غیر بومی،بی کیفیت،نیمکت نشین و مصدوم ومازاد سایر تیم ها باشه امیدوارم پنجره نقل و انتقالات فولاد بسته باشه تا کمتر حرص و جوش بخوریم از بابت خریدهای غیرکارشناسانه.
بعید به نظر میرسه نکونام بخواد از بازیکنان جوان تیم استفاده کنه چون این کار جرات و شهامت میخواد که کادرفنی فولاد فاقد اون هست
وقتی بازیکنان بالای۳۰ساله فولاد عالی بازی میکنن در حدی که امثال مسی هم جلوشون کم میارن چرا باید جاشون رو بدن به جوانان تازه نفس و باانگیزه؟؟؟!!!
amin
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۸
0
0
هیچ تیمی در نیم فصل بازیکن خوب و موثرش رو به فولاد هدیه نمیکنه همونطور که فولاد هم حاضر نمیشه بازیکنای اصلیش را به تیمهای دیگر هدیه بدهد پس بهتره که بجای گرفتن بازیکنای مازاد از تیمهای دیگه تمرکز کادرفنی روی همین بازیکنان فعلی باشه بیش از 40 بازیکن در لیست فولاد هستن و از همه تیمها بیشتر بازیکن داریم آقای علوی لطفا در مصاحبه هات دقت کن سوژه دست رسانه های تهرانی ندی که برای فولاد حاشیه درست نشه.
مصطفی میناب هرمزگان
|
United States of America
|
۱۴:۵۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۸
0
0
سلام فولادی های عزیز بنده نه استقلالی ام نه پرسپولیسی هفده سال هست که طرفدار فولاد هستم من تو هرمزگان هرچی گشتم نتونستم پیراهن فولاد پیداکنم اگه ازدوستان خوزستانی برام یه پیراهن طرفداری فولاد پست کنه ممنون میشم لباس قدیمی امید شریفی نسب یا احمدآل نعمه آدرس استان هرمزگان شهرستان میناب روستای کریان جنب دکل ایرانسل مصطفی شهرسانی
خوزستان قهرمان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۸
0
0
جناب آقای علوی عزیز تا جایی که یادمان هست تیم فولاد اولین تیم لیگ برتر و از یک ماه قبل از شروع لیگ اردوهایش را شروع کرد آیا برای تیم ساختن و هماهنگ شدن ، یک نیم فصل + یک ماه اردو نیاز است ؟ قبول کنید کادر فنی تان خیلی ضعیف است - احتمالا با تعطیلی نیم فصل این سیکل دوباره تکرار خواهد شد و دوباره شاهد بازیهای ضعیفی از طرف فولاد خواهیم بود وآخر فصل دوباره با شانس اقبال شاید سهمیه بگیریم.
ناشناس
|
United Arab Emirates
|
۱۶:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۸
0
0
آقای علوی عزیز اگر به فکر قهرمانی هستین با قدرت و اعتماد بنفس بیشتری مصاحبه کنید و مرتبا از جمله (به کمتر از قهرمانی قانع نیستیم) استفاده کنید تا حداقل آسیایی شوید در ضمن در نیم فصل دوم به داشته های خودتان بخصوص جوانان شایسته آکادمی تکیه کنید ( نجاریان ، برادران حردانی ، آغاسی....) . نه به شروین ، ساسان ، عباسی ، قاسمی نژاد ، حیدریه ،میری
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۸
0
0
خواهشا این شروین را دیگه بازی ندید هیچ کار مثبتی تا الان برای فولاد انجام نداده حیف نون که بهش میدن
Ammar
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۸
0
0
برادر مصطفي از ميناب من با افتخار برات ميفرستم فقط با ادمين هماهنگ كن يه شماره تلفن يا ايمل برام بفرست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۸
0
0
آقای علوی چرا از بازیکنان آکادمی استفاده نمی‌کنید شما بازیکن خوب و بد رو تشخیص نمیدی .نجاریان کی شمس حردانی سیدالی بهترین ها هستند .شروین ها میری ها هر بازی تو ترکیب باشد که چی بشه کی سود میبره؟؟؟؟؟
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها