به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 08
کد خبر: ۳۱۸۸
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۲
تعداد نظرات: ۷ نظر

چراغ سبز فولاد به اسکوچیچ برای تمدید قرارداد

چراغ سبز باشگاه فولاد به دراگان اسکوچیچ

خوزستان اسپورت- باشگاه فولاد خوزستان برای تمدید قرارداد با دراگان اسکوچیچ چراغ سبز نشان داد.

به گزارش خوزستان اسپورت، هیئت مدیره باشگاه فولاد خوزستان پس از پیروزی تیم فولاد مقابل استقلال و شکسته شدن طلسم ناکامی های اخیر سرخ پوشان جلسه ای برگزار کرد. یکی از خروجی های اولین جلسه هیئت مدیره باشگاه فولاد در سال 94 که روز شنبه هفته جاری برگزار شد، بررسی شرایط موجود برای ادامه همکاری با دراگان اسکوچیچ به مدت یک سال دیگر بود.

محمدحسین ابن قاسم سرپرست فولاد خوزستان نیز بلافاصله در گفت و گو با خبرگزاری تسنیم این موضوع را تأیید کرد که باشگاه فولاد تصمیم گرفته قرارداد اسکوچیچ را تمدید کند.

در جلسه روز شنبه هیئت مدیره باشگاه فولاد مقرر شده بود که محمد صیادنژاد رئیس هیئت مدیره این باشگاه در جریان سفر تیم فولاد به عربستان سعودی، پیشنهاد اولیه را به دراگان اسکوچیچ بدهد و سپس مذاکره نهایی پس از بازگشت تیم فولاد به اهواز توسط دهکردی مدیرعامل باشگاه فولاد با این مربی کروات انجام شود.

در همین راستا، محمد صیادنژاد طی جلسه ای که روز گذشته با دراگان اسکوچیچ در هتل ماریوت ریاض داشت، پیشنهاد اولیه باشگاه فولاد را به این مربی ارائه کرد و از او خواست برنامه ها و خواسته هایش را به باشگاه فولاد اعلام کند. در این جلسه مقرر شد که مذاکره نهایی در اهواز بین مدیرعامل و سرمربی فولاد انجام شود تا در صورتی که طرفین شرایط همدیگر را قبول کردند، قرارداد اسکوچیچ برای فصل آینده به امضاء برسد.

هیئت مدیره باشگاه فولاد خوزستان مقرر کرده بود که مذاکره با دراگان اسکوچیچ باید به صورت مستقیم و بدون حضور واسطه و دلال انجام شود. به همین دلیل، رئیس هیئت مدیره باشگاه فولاد تشخیص داد که مذاکره ابتدایی با اسکوچیچ در جریان سفر به ریاض انجام شود.

مدیران فولاد سال گذشته نیز دست به اقدام مشابهی زدند و از طریق نناد نیکولیچ به دراگان اسکوچیچ که در کرواسی حضور داشت، اطلاع دادند که در صورت تمایل به مربیگری در فولاد، به صورت مسکوت به اهواز بیاید تا مراحل مذاکره و عقد قرارداد به صورت مستقیم و بدون حضور واسطه یا دلال انجام شود.

دراگان اسکوچیچ بلافاصله پیشنهاد فولاد را پذیرفت و از طریق پرواز استانبول به تهران و سپس اهواز آمد و در اولین جمعه داغ خرداد ماه 93، در اوج بی خبری رسانه ها، قراردادش را با فولاد امضاء کرد.

قراردادی که روز بعد در حضور خبرنگاران و عکاسان در دفتر نقل و انتقالات هیئت فوتبال خوزستان به ثبت رسید تا اسکوچیچ رسماً سرمربی فولاد شود.

چراغ سبز باشگاه فولاد به دراگان اسکوچیچ


پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۷
اهوازی عاشق فولاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۹
0
9
ایول، خبر بسیار خوشحال کننده ای بود.
امیدوارم قرار داد اسکوچیچ با فولاد تمدید بشه.
من به عنوان یک فولادی از ماندن آقای اسکوچیچ حمایت می کنم.
اسکوچیچ این فصل خیلی زحمت کشید و با دستی بسته و فشار و مشکلات زیاد نتایج قابل قبولی گرفت و نشان داد یک سر مربی حرفه ای، با دانش، با کلاس، جوانگرا و بدون حاشیه است که با سیاست ها و کلاس باشگاه فولاد سازگاری دارد.
درود بر فولاد خوزستان
درود بر دهکردی
درود بر اسکوچیچ
محمدطاها
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۹
0
4
اسکوچیچ گزینه خوبی برای فولاده اما مدیرای فولاد باید سختگیری واسه دلالا رو بیشتر کنن که جریانات نیم فصل دوباره تکرار نشه
مائده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۹
0
8
عاااالیه آقا...دم هیئت مدیره گرم..از دستش ندید کینگو♥
نوید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۹
4
4
اسکوچیچ برای نتایج مقطی گرفتن خوبه ولی واسه دراز مدت مناسب نیست چون به کار زیربنایی و بازیکن جوون اعتقاد نداره و از تیمای پایه فولاد استفاده نمیکنه
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۹
0
5
من با آقا نوید موافقم اگر اسکوچیچ از تیم پایه استفاده بکنه مانند نفت تهران آینده خوبی در انتظار فولاد است شما فولاد نوین را ببینید که چقدر عالیه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۹
0
4
آره تنها مشکلش اینه که از جوونای تیم های پایه فولاد استفاده نمیکنه و همش رو نیمکتن!
به نظر من باشگاه باید موقع تمدید قرارداد این مساله رو به عنوان یکی از اولویت ها باهاش در میون بذارند.
به جای اینکه دنبال سیامک کوروشی و رافخایی و ..
باشه. اونا هم خوبند، ولی تا نقد هست چرا نسیه
فولادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۹
0
3
اگه بهترش نمیاد پس بهتر خود اسکو بمونه من میگم ما کلی جونه با استعداد داریم باید مدیران باشگاه به مربی بگن از این بازیکنا استفاده در غیر اینصورت بازیکنایی که ساختیم به راحتی از دست میدیم.
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها