به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 28
کد خبر: ۳۱۷۹۴
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۷
تعداد نظرات: ۱۴ نظر

پیروانی: تیم صنعت نفت بازیکن خارجی ندارد

پیروانی: تیم صنعت نفت بازیکن خارجی ندارد

خوزستان اسپورت- مربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: تیم ما بازیکن خارجی ندارد و این یک جنگ نابرابر است.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از فارس، امیرحسین پیروانی بعد از تساوی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان  مقابل تیم فولاد خوزستان، اظهار داشت: ابتدا بابت درگذشت علی انصاریان بازیکن ارزنده و چهره شناخته شده ورزش و هنر کشورمان  تسلیت عرض می‌کنم. دعا کنیم که سلامتی دنیا را در بربگیرد و کشورمان از این ویروس منحوس کرونا رها شود. یک خداقوت به هر دو تیم می‌گویم و مخصوصا به تیم خودمان که تا آخرین لحظه بازی تلاش کردند. اگر نیمه اول از موقعیت‌هایی که به دست آوردیم بهتر استفاده کرده بودیم، طبیعی بود که شرایط بازی تغییر می‌کرد. ولی بچه‌ها با تمام وجود بازی کردند و تمام داشته‌هایشان را در زمین گذاشتند.

وی افزود: ما یک تیم جوان و به لحاظ مهره محدود هستیم. امروز به خاطر محرومیت و مصدومیت‌های بازیکنان‌مان در هفته‌های اخیر، جابجایی‌هایی داشتیم. از طالب ریکانی کاپیتان ارزشمندمان تشکر ویژه‌ای می‌کنم که پس از سال‌ها به پست دفاع چپ بازگشت و کاملا در خدمت تیم بود و عملکرد بسیار شایسته‌ای به همراه بقیه بازیکنان مان داشت.

پیروانی با اشاره به اینکه مسائل مختلفی در فوتبال ایران وجود دارد که می‌خواهم آنها را مطرح کنم، اذعان کرد: در فوتبال کشورمان تیم‌هایی از هر نظر برخوردار هستند و به نوعی این مسائل اجتناب‌ناپذیر است. از این برخورداری تیم‌ها به لحاظ اقتصادی و مهره‌ای گلایه ای ندارم. گلایه‌ام در مورد فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ است که تصمیماتی می‌گیرند که چند تیم از سه بازیکن خارجی استفاده کنند و تیم‌های دیگر نتوانند از این موضوع بهره ببرند. می‌توانستند سال قبل فی‌البداهه اعلام نکنند، تیم‌ها نمی‌توانند از بازیکنان خارجی استفاده کنند. یک سال دیگر این قانون باشد و بعد از یک سال هیچ تیمی نمی‌تواند بازیکن خارجی بگیرد. تیم ما بازیکن خارجی ندارد و این یک جنگ نابرابر است.

وی در مورد داوری بازی با فولاد خوزستان تأکید کرد: فوتبال ما یک فوتبال احساسی است، به فوتبالیست‌های ایرانی می‌گویند فوتبالیست‌های احساساتی، در بازی‌های حساس تا حدودی احساس‌شان به منطق‌شان غلبه می‌کند. چرا از یک داور باتجربه در این بازی حساس استفاده نشد تا این مشکلات به وجود نیاید؟

پیروانی تاکید کرد: گل اول ما از خط ارسال شده است و داور این گل را آفساید اعلام می‌کند. نمی‌دانم به چه استدلالی این گل را آفساید اعلام کردند و بعد داور وسط گل را قبول کرد و سپس جریان بازی تغییر کرد؟ مطمئنا کادر فنی فولاد خوزستان نیز به داوری این بازی اعتراض خواهد داشت. کمیته داوران یا دپارتمان داوری فوتبال ایران باید تمهیداتی را در نظر می‌گرفتند تا این بازی کیفیت بهتری داشته باشد. هر دو تیم از مهره‌های ارزشمندی برخوردارند. داور در این بازی تصمیماتی گرفت که باعث شد بعد از هر گل کیفیت بازی تحت تأثیر قرار گیرد.

پیروانی در مورد این که چرا تیم صنعت نفت آبادان در خط حمله آن چنان کارایی ندارد، تصریح کرد: در فیفا وقتی می‌خواهند یک تیم را ارزیابی کنند، تیمی که ایجاد موقعیت می‌کند و توپ را از یک سوم دفاعی به میانی و تهاجمی در زمین حریف وارد می‌کند، و بارها بارها در باکس حریف موقعیت می‌سازد، این تیم از لحاظ تاکتیکی شرایط ایده‌آلی دارد. ولی اگر گل نمی‌زند باید به تجربه بازیکنان و بعضا به مسائل روحی و روانی برگردیم. روی این تاکتیک‌ها بارها بارها کار کردیم، باز هم باید کار کنیم و باید بهتر از موقعیت‌هایمان استفاده کنیم.

وی ادامه داد: هیچ مربی بعد از گل زدن، فکر عقب نشینی ندارد. چون در تیم‌مان 5 یا 6 بازیکن 18 و 19 ساله داریم و تا پخته شوند، کاملا‍ صاحب تجربه شوند، به زمان احتیاج داریم. تیم مقابل هم بیشتر در 20 دقیقه آخر بازی سعی می‌کرد با ارسال های بلند خط میانی ما را از بازی خارج کند، سعی می‌کردیم خط میانی و خط دفاعی به هم نزدیک شوند تا توپ‌های دوم را جمع کنیم و ناخواسته عقب رفتیم. نیاز به این داریم که بیشتر تمرین کنیم و با تفکر بهتر بعد از گل بازی کنیم.

وی در مورد کمبود مهاجم نیز گفت: یک بدشانسی داشتیم. در این بازی دفاع چپ‌مان دو کارته بود. دو دفاع چپمان خلیلی و اعظمی مصدوم شدند، مجبور شدیم تا ریکانی را به دفاع چپ بیاوریم که عملکرد خوبی داشت و او بازیکن توانمندی است و پشت مهاجم بازی می‌کند. با کیفیت بهتری می‌توانستیم بازی کنیم. نیازهایمان را بررسی کردیم و تصمیماتی گرفته شده است.

مربی نفت افزود: بازیکنانی هم مدنظرمان است ولی چون یک باشگاه حرفه‌ای هستیم و صادق هستیم در فصل نقل و انتقالات بازیکن خواهیم گرفت. هستند تیم هایی که قبل از تمام شدن نیم فصل تماس‌هایشان شروع شده و ما گذاشته‌ایم در نیم فصل بازیکن جذب کنیم و هر موقع که قانون فصل نقل و انتقالات را بدهد ما بازیکنان مدنظرمان را جذب خواهیم کرد و کادر فنی مطرح کرده که بازیکنان کلیدی را به تیم خودمان اضافه کنیم تا در نیم فصل دوم دچار مشکل نشویم.

پیروانی اضافه کرد: در ایام عید نوروز تعطیلی داریم و نیاز داریم تا بازیکنان بیشتری داشته باشیم. ما سه بازیکن 18 ساله در زمین داشتیم و این ایده‌آل است و اگر بخواهیم به نتیجه نگاه کنیم، باید تیم‌مان تقویت شود.

مربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان اظهار داشت: ماشین سازی امروز 2-2 مساوی کرد و در مقابل تیم پرسپولیس بازی خوبی ارائه کرد و تمام بازی‌ها خیلی سخت است و هیچ بازی قابل پیش بینی نیست. تیم سپاهان هفته پیش نتیجه را واگذار کرد ولی این هفته ذوب‌آهن را شکست داد. نتایجی که به دست آمده نشان می‌دهد تمام تیم‌ها از نظر مهره‌ای بهم نزدیک هستند و تیم ماشین‌سازی هم تیم خوبی است و به لحاظ جایگاهی، جایگاه خوبی ندارد ولی حریف ساده‌ای نیست. قطعا از فردا بعد از ارزیابی عملکرد تیم‌مان به آنالیز تیم ماشین‌سازی خواهیم پرداخت. بر اساس فاز حمله‌ای و دفاعی تیم حریف تمریناتمان را طراحی کنیم و مجبور هستیم برای 3 امتیاز هفته آینده بازی کنیم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱۴
میلاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۷
0
0
لیگ داره تمام مشه تازه فهمیدی بازیکن خارجی نداریم؟
پارسال هم بازیکن خارجی نداشتیم اما صنعت خیلی قشنگتر و بابرنامه تر بازی میکرد وامتیازات بیشتری هم گرفتیم نیمفصل اول 29 امتیاز گرفتیم سال گذشته.
چرا وقتی تیم میبره اقای پورموسوی میاد کنفرانس از خودش تعریف میکنه اما هروقت باخت یا مساویه اقای پیروانی رو میفرسته بهانه جویی کنه؟
صنعت بازیکنای خیلی خوبی داره 5 برد پیاپی در ابادان داشتیم اگه از این بازیکنای خوب بدرستی بازی بیرید میتونیم مدعی قهرمانی باشیم درغیر اینصورت فایده نداره.
یه بازی میگید داور یه بازی میگید خسته بودیم یه بازی میگید هتل نداشتیم این هفته میگی بازیکن خارجی!
بجای بهانه و مسایل حاشیه کمی در جریان بازی خلاقیت بخرج بدین چرا وقتی یه گل میزنیم نمیتونید 10 دقیقه گل رو حفظ کنیم و توان حفظ نتیجه نداریم؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۷
0
0
چی دارین یا ندارین متلک نزن به فولاد اقای پیروانی
ناشناس
|
Germany
|
۲۰:۴۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۷
0
0
عیب ما آینه که بازیکنامون درگیر نمیشن واجازه میدن بازیکنای حریف راحت توپ را در اختیار داشته باشن وشوت بزنن تعویضهامون امروز بر چه اساسی بود ولی باز خوبه طالب دفاع چپ بود اقای پورموسوی انتظارمون خیلی بیشتر بود حرفه ای تر تصمیم بگیرید
ناشناس
|
Switzerland
|
۲۰:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۷
0
0
با درود به آقای پیروانی ، ابتدا یادتون رفت که بابت مرحوم مهرداد میناوند هم تسلیت بگوئید به هر حال این مرحوم با مرحوم علی انصاریان هم رفیق بودند و هم همباشگاهی و خدا هر دوی آنها را رحمت کند . و اما در مورد داوری در لیگ برتر ایران ، یادم هست بیست سال پیش در تلویزیون IRIB بین دو نیمه بازی فولاد با یکی از تیمهای سرخابی مرحوم بهمنش داشتند بازی را تجزیه و تحلیل می کردند و چون داوری به ضرر فولاد بود تلفن زدم و گفتم آقای بهمنش بنظرم قضاوت داوری مشگل داشت ، مرحوم رو کرد به همکارش و گفت آقای فلانی به شرافتم قسم می خورم که این داوریها بودار نیستند و داوران ما با وجود حقوق و مزایای بسیار کمشون ولی آدم های شریفی هستند حالا صحبت بنده اینجاست پس اگر اینطوره باید گفت داوریهای لیگ ضعیف بوده حال این سوال پیش میاد که پس توی این بیست سال فدراسیون فوتبال چکار کرده که نه تنها سطح داوری فوتبال ایران ارتقائی نیافته بلکه ضعیف تر هم شده و پس رفته و شما امروز دیدید در بعضی صحنه ها این سطح داوری کردن به درد محلات هم نمی خوره برای مثال در نیمه دوم بازیکن نفت روی بازیکن فولاد خطا کرد ولی این بازیکن فولاد بود که به زعم داور به بهانه تمارض کارت زرد گرفت که موجب اعتراض شدید مربیان فولاد شد و یا گل صنعت نفت یکی از تاکتیکی ترین گل های لیگ ضعیف این دوره بود که آنهم به سختی پذیرفته شد ! سخن آخر اینکه اینهمه میلیون ها دلار خرج یک عده مربی خارجی در تیم ملی شد که هیچ سودی هم برای فوتبال ایران نداشتند خوب یکم هم از این پول ها خرج کلاس های داوری با شرکت داوران بین المللی میکردید که این معضل داوری را الان لیگ برتر نداشته باشد که اکثر مربیان لیگ از وضعیت داوری ناراحتند و می گویند که متضرر شده اند .
bahman
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۷
0
0
استاد پیروانی چرا دروغ میگی؟ چرا میگی چون داخل ترکیب ما 5-6 بازیکن 18-19 ساله داشتیم و بعد زدن گل عقب کشیدیم!!!! امروز تنها بازیکن جوون ترکیب اصلی محمدرضا غبیشاوی بود که 5 ساله داره لیگ برتر بازی میکنه. نصف ترکیب اصلی ما بازیکنای بالای 30 سال بودن. فلاحزاده و طیبی و نصاری و خالقی فر و بیت سعید و طالب از 30 سال شروع میشه سنشون تا 38 سال . اقای پیروانی لطفا با این دروغها به شعور ما توهین نکن.
Rama
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۱۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
0
0
اتفاقا این دو سالی که بازیکن خارجی نداشتیم و به جاش از بازیکن جوان استفاده کردیم نتایج بهتری گرفتیم و بازیکنای جوان ایرانی از خارجی هایی که میان خیلی بهترن
دوم ما ترکیبمون اصلا جوان نبود و این اشتباه پورموسوی بود بازیکنای جوان ما مثل شریعت و زواره ای که تو بازی نبودن که اگه بودن تیم هجومی تر میشد
لطفا ترکیب رو یه بار دیگه نگاه کن بعد بگو جوان بودن
فلاحزاده و ۴ تا دفاع تیم که جوان نبودن هافبک ها هم که فقط غبیشاوی جوان بود که جندین فصله داره بازی میکنه و از با تجریه هاست
مهاجما هم که توشون بازیکن جوان ندیدم
شما امروز به کدوم بازیکن جوان بازی دادی به ما هم بگو متوجه بشیم.
درضمن حضور پیروانی رو داخل تیم مثبت میبینم
ولی اگه میخواین موفق بشین باید به جوان ها بهای بیشتری بدین
بازیکنای ۶ و ۸ ما خط هافبک رو به فولاد دادن و اصلا تیم پرس نمیکرد انصافا فوتبال بی روحی رو از نفت دیدم فقط منتظر بودم کولیبالی اخراج شه تا حداقل بمون گل نزنه
چون تنها بازیکنی که امکان گل زدن داشت فقط و فقط کولیبالی بود چون بقیه بازیکنای فولاد هم در حد گلزنی نبودن
در کل با این شکل بازی به جایی نمیرسیم
اگه بازیکن نداشتی میتونستی عبداله زاده رو بیاری دفاع و طالب رو جای حکیم بازی بدی
تو خط هافبک لطفا توپ گیری بیشتر و پرس بیشتر لازم هست
حنفی جزو خوب های ما بود و مدافعا زیاد اشتباه میکردن
لطفا بیشتر کار کنین این تیم حتما باید قهرمانی بیاره
فقط و فقط قهرمانی به چیز دیگه فکر نکنید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
0
0
آقای ناشناس که در خصوص یک خطا بضرر فولاد آقای پیروانی را خطاب قرار دادی چرا اشاره ای به خطای مسلم کولیبالی که قطعا کارت زرد داشت و همین داور با او مماشات کرد وگرنه باید صددرصد کارت دوم و سپس قرمز و اخراجش میکرد نمیکنید . داور از شکست نحاتتون داد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
0
0
ما تا گل که زدیم خوب بودیم ولی بعد از گل برنامه نداشتنم برای همین گل خوردیم میتونستیم بازی را آرام کنیم خط هافبک و دفاع را تقویت کنیم وبازی را کنترل کنیم چرا ذبیدی و عبدالله زاده را بازی ندادید در کل ما دیر وبا برنامه تعویض نمیکنیم چقدر داور زجرمون داد تعجب آور بود اینقدر به نفع فولاد سوت زدن آخه چرا
ناشناس
|
Switzerland
|
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
0
0
دوست عزیز سلام ، من به عنوان مثال دو نمونه از اشتباهات واضح داوری را ذکر کردم و مسلما اشتباهات دیگری به ضرر و یا نفع هر کدام از این دو تیم بوده که کارشناسان داوری نظر خواهند داد ، انتقاد بنده و لب کلام بنده این است که چرا بعد از این همه سال سطح داوری ایران این همه ضعیف شده که در هر بازی صدای اعتراض مربیان بالاست . من همه تیم های خوزستان را دوست دارم و در جام تخت جمشید هوادار صنعت نفت و نیروی اهواز بودم هر چند هوادار فولادم ولی توی این بازی بی طرف بودم و اصلا دوست نداشتم نتیجه مساوی بشه و حتی چون تیم نفت بیشتر به صدر جدول نزدیک بود پیروزی نفت و رسیدن به صدر جدول باعث خوشحالی هم می شد .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
0
0
آقای ناشناس عزیز دم شما گرم به عنوان یک هوادار صنعت دوست دارم تمام هواداران خوزستانی شاد باشن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
0
0
بوی خیانت به صنعت نفت میاد . چطور کادر فنی تیمی که جلو افتاده هنوز متوجه نیس وقتی تیم حریف در حال حمله برای جبران توانایی‌های کنترل و آرام کردن بازی به شیوه های متعارف در فوتبال ایران نداره و شایدم نمی‌خواسته. به هر حال وقتی صنعت گل زد و فولاد شروع به حمله کرد باید آل کثیر و شریعت زاده را یک دقیقه بعد وارد زمین میکرد تا اینگونه هم بازی برای مدتی کنترل میشد و هم با ورود این دو بازیکن سرعتی و جوان و جنگنده خط دفاع و هافبک فولاد دیگه آنگونه نمیتوانست به هم متصل و روی دفاع صنعت فشار وارد کنن . آمدن این دو بازیکن بعد از خوردن گل هیچ ارزش فنی نداشت . خلاصه دوستان نمیخوام بدبین باشم ولی بوی خیانت میاد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
0
0
فولاد همیشه فقط روبروی تیم های هم استانی بخصوص صنعت نفت متعصب بازی میکنه وگرنه همواره در برابر. تیمهای دیگه یک بازی غیر متعصب بازی میکنه . این نکونام با این حرکات بچه گانه اش کنار زمین فقط دنبال تحت تاثیر قرار دادن داورهای و دیروز هم با همین روش کاری کرد که داور خطای مسلم کولیبالی روی بازیکن صنعت را در هنگام پرتاب اوت که صددرصد کارت دوم و اخراج داشت را فقط خطا بگیرد و دیگه هیچ . والله اینجوری شخصیت فولاد را کم میکنه مثل اقدامشان در بازی با پیکان که با تاکتیک بزرگ کردن زمین و آب پاشی واقعا فوتبال خوزستان را زیر سوال برد .
کرم رضا روشنی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
0
0
منفی ترین نکته بازی داور وکمکهاش بودند هردوتیم عصبی کردن و تمرکز بازیکنهای هردوتیم برهم زدن موندم آین کمک داوری که گل صدرصد سالم پرچم میزنه باید به کمیته داوران تبریک گفت
بنی اسد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۹
0
0
اقایی ما از بازیکن خارجی بهتر هم داریم تو کشور اگر در نیم فصل دوم نتیجه خوب میخواهیم باید بازیکن اماده و طراح باید گرفت
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها