به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
سه‌شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 07
کد خبر: ۳۱۷۹۲
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۱
تعداد نظرات: ۱۲ نظر

نکونام: دو تیم بازی جسورانه‌ای را انجام دادند

نکونام:

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: به هر دو تیم تبریک می‌گویم هر دو تیم بازی جسورانه ای داشتند.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از فارس، جواد نکونام در پایان بازی فولاد و صنعت نفت آبان اظهار داشت: در گذشت میناوند و انصاریان را تسلیت می‌گویم و خدا به خانواده‌هایشان صبر بده. امیدوارم شر ویروس کرونا کم شود و زندگی عادی داشته باشیم. به هر دو تیم تبریک می‌گویم هر دو تیم بازی جسورانه ای داشتند. امروز می توانستیم برنده باشیم. صحنه گل را نه دیدیم نه می توانیم قضاوت کنیم .از داور سوال کردم و گفتند درست بوده است و کمک اشتباه کرده است.

نکونام گفت: ما در این خصوص اعتراضی داشتیم ولی بعد از آن که گفتند درست بوده است، چیزی نگفتیم. اینکه بگویند گل درست بوده است و بعد بگویند اشتباه شده و شاید هم از بیرون به آنها گفتند، شاید زود تصمیم گرفتند!

وی افزود: تیم ما شروع خوبی داشت، خوب بازی کردیم و موقعیت هم داشتیم. یک موقعیت تیم نفت آبادان داشت و می‌توانست گل هم بزند. بازی به خاطر شرایط جدول مقداری حساس و احساسی شد. ما کنترل بازی را در اختیار داشتیم و توانستیم روی ضربات ایستگاهی و اوت‌های دستی موقعیت‌های زیادی خلق کنیم. آنها هم  مثل نیمه اول یک موقعیت خیلی خوب داشتند ولی نتوانستند استفاده کنند.

نکونام خاطرنشان کرد: ما نشان دادیم که به اینجا آمدیم و می‌خواهیم بازی را ببریم و در مقابل تیم نفت که یک شکست در بازی خانگی داشت و جزو مدعیان بالای جدول است، فوتبال خوب و جانداری را بازی کردیم. تیم ما میل بردن داشت. ما در آخر بازی هم اعتراض به وقت‌های تلف شده کردیم که باید بیشتر از 6 دقیقه و نزدیک 10 دقیقه گرفته می‌شد. مصدومیت‌های زیادی این بازی داشت و باید وقت اضافه بیشتری گرفته می‌شد.

سرمربی فولاد خوزستان عنوان کرد: هیچ کس نمی‌تواند به کس دیگری بی احترامی کند. داور مسابقه به من می‌گوید «برو سر جایت بنشین». من سوال کردم که ایشان می‌تواند با من این گونه صحبت کند و از من عذرخواهی کردند. اصلا حق ندارند به کسی بی‌ احترامی کنند همان طور که ما این حق را نداریم و من به خاطر این بی‌احترامی به سمت داور رفتم و به من کارت زرد داد.

نکونام تاکید کرد: امیدوارم کمیته داوران از داور  چهارم سوال کند و در خصوص این اتفاق توضیح بدهند. داوری ایشان خیلی ضعیف بود و هر دو تیم ناراضی بودند. با احترام به همه دوستان در استان خوزستان گفته بودند داوری را به یک هم استانی می‌دهند. باید با یک انتخاب خوب  این شک و شبهه‌ها از بین برود. خیلی از خطاها، هند گوشه 18 قدم را نمی‌گرفت. ما برنامه داشتیم به گل دوم برسیم. هیچ ذهنیتی به هیچ داوری وجود  ندارد.

وی ادامه داد: اینجا خوزستان است همه با هم دوست هستند، اینجا قضاوت کردن سخت است و سخت‌تر از آن این است که به دوستت بگویی برو عقب و به او کارت بدهی. ما توقع‌مان این بود که یک داور قوی به اندازه این دو تیم برای بازی بگذارند. ما به این موضوع اعتراض کرده بودیم و دوست داشتیم قضاوت بهتر شود. خیلی از خطاها را به نفع ما نمی‌گرفتند و بازی در نهایت یک بر یک تمام شد. بازی پربرخوردی بود و امیدوارم بتوانیم در ادامه راه موفق باشیم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱۲
بهنام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۷
0
0
نخیر بازی کاملا محتاط و ترسویی از طرف دو تیم دیده شد فقط فکر نباختن بودید
amin behbahan
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۷
0
0
عرض خسته نباشید خدمت نکونام عزیز و کادر ایشون
ما منکر زحمات شما نیستیم، تیم در فاز دفاعی و کنترل توپ خوب کار میکند ولی در فاز حمله کمبود شدید مهره تاثیرگذار داریم... امیدوارم در نیم فصل این نقیصه برطرف شود...
دوستانی که از صنعت نفت و نفت مسجد سلیمان میگن که بهتر از فولاد کار کردن، باید در انتهای فصل رتبه تیم ها را دید و ببینیم که آیا این دو تیم پتانسیل ماندن در نیمه بالای جدول را دارند یا خیر
دوستانی هم که از تغییر سرمربی حرف میزنن میشه بگید در شرایطی که ورود مربی خارجی ممنوعه کدوم مربی داخلی بدون تیم مونده که از نکونام بهتر باشه؟؟؟
مرتضی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۷
0
0
فولاد با این شیوه بازی هیچی نمیشه اقای نکونام لطفا یا استعفا بده یا اینکه ساسان و میری و بقیه دوستان رو بذار لیست مازاد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۷
0
0
این دفعه کاملا حق با نکونامه
فرخ زاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۷
0
0
خیلی بعضی ها خوش شانسن.
بخدا اگر تماشاگر بود کارت تمام بود.
با احترام استعفا بده قهرمان کردن تیم نیز چنگی به دل نمی زنه و مایه ننگه.
یا تمام بازیکنای بی کیفت رو کنار بزار و خوزستانی ها رو برگردان.
شروین ساسان. میری. نیک نفس. میری. موسوی. و....
ما گیریم اقای مریدی و جعفری بی انظباطی کزدن و اشتباه ....
آیا تاوان اشتباه یک جوان چند وقت هست؟
بازیکنا رو ببخشین...
از آقای اذری خواهشمندیم ورود بکنن و در وهله اول به کارنامه و حیثیت خودشون بعد خوزستان بیش از این لطمه وارد نکنن.
سینا و جعفری را برگردانید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۷
0
0
فولاد میره سرجای اولش بالا. اما اون تیم ها معلومه جاشون پایین جدوله
عادل صرخه فولادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۷
0
0
شخصا ۱۳ ساله و از قبل سال ۸۸ با افتخار فولادی هستم
مثل همه عاشقان فولاد از زمانی که نکونام مربی شد بازیا رو مثل قبل کامل و دقیق میبینم
تو هیچ دوره ای فولاد رو این قدر بی تاکتیک و منفور بین بقیه اهالی فولاد ندیدم
فولاد همیشه یک الگو برای کل تیم های ایران بود اما ریشه فولاد توسط باند آذری و نکونام در حال خشک شدن هست...
آذری که تحمل انتقاد رو داره من و از خیلی از فولادی ها رو بلاک کرده!
این تیم هیچ سبکی نداره ۴ پاس پیاپی بهم نمیدن
امار سانترهای فولاد بی سابقس
حتی قلعه نویی که سبکش همیشه همین بوده هم امسال سبکشو عوض کرده
داداش بزار یه چیزی رو رفاقتی بگمت پپ گواردیولا هم دستیار نکونام شه بی فایدس
نیم فصل اول تموم شد
تکرار اشتباهات گذشته انتخاب ترکیب های عجیب با لجبازی و خط زدن نجاریان مریدی صابر غلام پور و ... ، سبک بازی کسل کننده و عدم برنامه برای رسیدن به گل نشون میده ما داریم وقتمون رو تلف میکنیم و هیچ امیدی به آینده نیست
با این وضع نه تنها تو لیگ به جایی نمیرسیم بلکه تو آسیا هم اّبرو ریزی به بار میاد
اضافه شدن ده تا دستیار درجه یک هم دردی رو از فولاد دوا نمیکنه چون اگه قراره دستیار یهو تیم رو متحول کنه چه احتیاجی به سرمربی تو فوتبال وجود داشت؟
تیمارو میدادن به دستیارا هدایت میکردن
ناشناس
|
Switzerland
|
۲۱:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۷
0
0
با درود به آقای نکونام ، خدمتتون عرض کنم همانطور که خودتون بهتر می دانید خط دفاع فولاد مشکل دارد و این مشکل با نبودن ایوب والی دو برابر هم توی چشم میاد ، بنده به عنوان هوادار عرض کنم اگر مهاجمین نفت با تجربه تر بودند این بازی را با نتیجه ۳-۱ می باختیم روی گل نفت که بی مورد آفساید و بعد پذیرفته شد شما دیدید که چقدر راحت جلوی دفاع فولاد با سر توپ را گل کردند ، دوستانه می گویم قبل از بازی با تیم اماراتی فکری به حال دفاع فولاد بکنید و حداقل می توانید از پیشکسوت های فوتبال مشورت بگیرید ضمن اینکه حرف آقای تاج که می گوید پنجره گرفتن بازیکن خارجی برای فولاد بسته است و غیره بهانه خوبی برای حذف شدن نیست چون فولاد هم اکنون سه تا بازیکن خارجی دارد و امکاناتش هم بسیار مناسب است .
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۷
0
0
آقای نکونام آبروی فوتبال خوزستان را بردی کی میخواهید برد بیارید اینجور میخواهید داخل آسیا شرکت کنید
بچه اهواز ساکن قزوین فولادی
|
Italy
|
۲۳:۳۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۷
0
0
نیمه دوم بازیها توصیه میکنم ایوب والی بیار جای لوسیانو یا پاتوسی از جناحین سانتر کنید گل بزنه بهمراه کولی بالی
نیم فصل ساسان و شروین بفروش یه مهاجم بخر
ناشناس
|
United States of America
|
۰۰:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
0
0
من اگه اعتماد به نفس نکونام رو داشتم الان سرمربی تیم ملی برزیل بودم!!!
ذره ای خجالت هم خوب چیزی هست برای این سبک بازی و نتایج. البته که جنابعالی حمایت بی چون وچرای آذری رو داری بهت اولتیماتوم نمیده و ازت تعریف و تمجید هم میکنه
ای کاش اول فصل پنجره نقل و انتقالات فولاد باز نمیشد تا پای فروزان، ساسان، شروین،موسوی، عباسی و... که مازاد تیم هاشون بودن به فولاد باز بشه اون هم با قراردادهای نجومی وفیکس بودن درترکیب ونیکمت نشین شدن بازیکنان بومی ومحو شدن تدریجی اون ها.
داد و دردمون رو به کجا بریم ای خدا؟؟؟!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
0
0
آقای فولادی عزیز اینقدر با اعتماد بنفس در مورد تیم دلخواهت صحبت نکن . خیلی جالبه که ادعا میکنی در آخر فصل صنعت نفت میره پایین و فولاد میره بالا نه قربونت این فقط یک توهمه . صنعت نفت در نیم فصل دوم با تقویت نقاط ضعفش قطعا همون بالاها میمونه و فقط به قهرمانی و کسب سهمیه خواهد رسید . شما هم به صرف داشتن بودجه های کلان و تعدادی بازیکن اسمی تضمینی برای بالا نشینی ندارید . یادتون باشه که همین اس خوزستان در زمان ویسی با کمترین هزینه و با تعدادی جوان در برابر تیمهای متمول و پرادعا قهرمان شد . به هرحال ما صنعت نفتیها قدرت خودمون را در ضعیف نشان دادن دیگر تیمها جستجو نمیکنیم بلکه فقط به قدرت خودمون فکر میکنیم و برای سایر تیمهای استانمون هم آرزوی موفقیت میکنیم .
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها