به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 12
کد خبر: ۳۱۷۳۰
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۰
تعداد نظرات: ۶ نظر

پیروانی: عوامل زیادی باعث بی‌کیفیت شدن بازی بود

پیروانی: عوامل زیادی باعث شد بازی کیفیت نداشته باشد

خوزستان اسپورت- مربی تیم فوتبال نفت آبادان گفت: هر دو تیم موقعیت گل آنچنانی نداشتند و فکر می‌کنم نتیجه تساوی عادلانه بود.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از فارس، امیرحسین پیروانی پس از تساوی بدون گل مقابل نفت آبادان اظهارداشت: در ابتدا درگذشت دوست و بازیکن ارزشمند فوتبال کشورمان مهرداد میناوند عزیز را تسلیت می‌گویم و برای علی انصاریان هم آرزوی سلامتی دارم.

وی در خصوص بازی گفت: عوامل متعددی باعث شد که این مسابقه کیفیت لازم را نداشته باشد، متأسفانه برای هر دو تیم وزش شدید باد و همچنین برای تیم ما کیفیت زمین چمن تأثیرگذار بود. برای رسیدن به این مسابقه هم مسیر طولانی را سپری کردیم، در مجموع به خاطر وزش باد توپ بیشتر روی هوا در جریان بود. هر دو تیم موقعیت گل آنچنانی نداشتند و فکر می‌کنم نتیجه تساوی عادلانه بود.

مربی تیم فوتبال نفت آبادان در مورد اینکه از نفت آبادان انتظار می‌رود بیشتر به فکر فوتبال بازی کردن باشد تا وقت‌کشی گفت: با وجود احترامی که به پرسشگر این سوال قائلم اما با این نظر مخالفم. مسیری که برای این مسابقه آمدیم و همچنین 10 نفره شدن، تأثیرگذار بود، زمین چمن مصنوعی بازیکنان ما را خسته‌تر می‌کند. دو بازیکن ما که روی زمین افتادند نفرات تعویضی ما بودند. دروازه‌بانمان هم که روی زمین افتاد به خاطر مصدومیت بود و کادر پزشکی هم در حال درمان او هست. هدف ما واقعاً وقت‌کشی نیست.

وی گفت: دوست دارم همه مربیان که همه از دوستان من هستند و در مصاحبه‌های خود اعلام می‌کنند که از نفرات جوان استفاده می‌کنیم، یک نگاهی به لیست تیم نفت آبادان بیاندازند. 5 بازیکن 20 ساله، 19 ساله و 18 ساله در ترکیب تیم ما بودند. تیم ما بسیار جوان است و این شجاعت سرمربی را نشان می‌دهد که در یک بازی خارج از خانه مقابل مسی که در هفته‌های اخیر نتایج خوبی را کسب کرده است با 5 بازیکن جوان حاضر می‌شود. دلم می‌خواهد به این مسأله نگاه ویژه‌تری کنند.

پیروانی در مورد اینکه آیا هواداران نفت می‌توانند امیدوار باشند که این تیم جایگاه فعلی را حفظ کند، گفت: الان زمان آن نیست که ما بخواهیم به پایان فصل فکر کنیم و نه توجهی به این موضوع داریم. تیم ما جوان است و برای هر 5 بازی برنامه داریم و امتیازهایی را تعریف کرده‌ایم که تاکنون خوشبختانه از چیزی که می‌خواستیم عقب نیستیم. این قول را به هواداران می‌دهیم که تمام تلاشمان را کنیم تا بهترین عملکرد و بهترین کیفیت را داشته باشیم.

وی عنوان کرد: متأسفانه نقل و انتقالات در فوتبال کشور آغاز شده است، قاعده این است که زمانی را اعلام می‌کنند تا نقل و انتقالات صورت بگیرد اما متأسفانه تیم‌هایی هستند که تماس‌های خود را آغاز کرده‌اند، تیم ما هم از این قاعده مستثنی نیست و براساس نیاز تیم و پتانسیل باشگاه وارد نقل و انتقالات خواهیم شد. ما با توجه به بازی‌های تیم ملی و لیگ قهرمانان آسیا مسابقات فشرده برگزار شد و ما هم نیاز داریم تیم‌مان را تقویت کنیم.

مربی نفت آبادان در مورد حضور این تیم در کرمان و چگونگی رسیدن آنها به این شهر گفت: با توجه به اینکه کرمان از استان‌های برخوردار کشور است و داعیه این را دارند که در لیگ برتر حضور داشته باشند هزینه خوبی در فوتبال می‌کند اما حرف من این است اگر تیمی می‌خواهد در لیگ برتر باشد باید همه شرایط فراهم شود. ما برای این مسابقه 3.5 ساعت قبل حرکت کردیم.

وی اظهارداشت: ما روز پنجم تماسی با یکی از هتل‌ها داشتیم به ما اعلام کردند که نگرانی بابت اسکان شما وجود ندارد، هفتم که تماس گرفتیم گفتند 7 اتاق برای شما آماده است، اما پس از آن گفتند 4 اتاق بیشتر نداریم! این مسائل شائبه‌ای را برای ما به وجود می‌آورد، اگر 7 روز پیش می‌گفتند اتاق نداریم درست بود اما 48 ساعت قبل از بازی این موضوع مشکل‌ساز می‌شود، امیدوارم مسئولان شهر رفسنجان تمهیداتی را در نظر بگیرند که تیم میهمان راحت به این شهر بیایند، البته این گلایه تنها تیم ما نیست بلکه تیم‌های دیگر هم این مشکل را داشتند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۶
ناشناس
|
Afghanistan
|
۱۸:۲۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
0
0
اقای پیروانی جان هرکی دوس داری اینقد دفاعی بازی نکن. روبرو استقلال پرسپولیس اشکال نداره میگیم قوی هستن دفاعی اشکال نداره ولی شما مقابل همه تیمای لیگ دفاعی بازی میکنید فرقی نمیکنه حریفتون چه تیمیه و چه سیستمی داره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
0
0
همش درست ولی ما چرا تعویض نمیکنیم عبدلله زاده باید به جای ساکی میامد خالقی فر زودتر تعویض میشد امروز دروازه‌بان و دفاع وسطامون خیلی زیر فشار بودن
میلاد
|
Afghanistan
|
۱۸:۳۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
0
0
احمد شریعت زاده بازی قبلی گل زد روحیه داشت چرا تا دقیقه 85 روی نیمکت بود. طالب ریکانی و بیت سعید باید تو ترکیب اصلی بازی میکردن.
علی ابادانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
0
0
باسلام وخسته نباشید به بچهای صنعت نفت بعضی از دوستان در خیلی از سایت ها یجوری نظر میدن که صنعت دفاعی بازی کرده انگار با تیم محلات بازی کردیم اینو بگم امکانات و بودجه همین مس اندازه کل تیم های خوزستانی هست مس بازیکنان خیلی خوبی داره درست مثل تیم اراک که پرسپولیس و تراکتور رو شکست داده دراین دوهفته پس هیچ تیم راحتی وضعیفی وجود نداره بخصوص صنعت نفت امروز چندتا بازیکن اصلی رو نداشت با جوانان عالی کارکرد انشالله هفته اینده صدر نشین میشیم
محمدرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
0
0
پورموسوی به بعضی بازیکنان اصلی یک نیمه بازی داد تا برای بازی با فولاد با تمام قوا به مصاف این تیم برن.
با احترام به تیم خوب فولاد و هوادارانش ۳ امتیاز بازی مال صنعته و انشااله با اتمام نیم فصل و جذب چند بازیکن با کیفیت خوب به استقبال نیم فصل دوم میریم.
مجید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۱۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۲
0
0
بنظرم بازیکنان باتجربه و دیگر بازیکنان که در نیمه اول بازی نداد بخاطر اینکه نخواست که مصدوم بشن واقعا با این زمین و بازی زمینی که صنعت بازی میکنه خطرناکه برای بازیکنان صنعت خوب تو زمین حریف حریفی هم این روزها خوب بازی میکنه یک امتیاز بد نیست ولی امیدوارم مقابل فولاد بازی رو به جلو وهجمی بازی کرد یک فوتبال جزاب یا علی مدد
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها