به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 20
کد خبر: ۳۱۷۲۰
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۱
تعداد نظرات: ۱۴ نظر

نفت 1 – استقلال 1؛ بازی مهم هفته برنده نداشت

نفت 1 – استقلال 1؛ بازی مهم هفته برنده نداشت

یوسف خدامرادی
خوزستان اسپورت
هفته سیزدهم لیگ بیستم – استادیوم شهید بهنام محمدی
جمعه 10 بهمن‌ماه 99 – ساعت: 15
نفت مسجدسلیمان 1 – استقلال تهران 1
گل: سیدحسین حسینی (32- گل به خودی) برای نفت – وریا غفوری (70) برای استقلال
داور: پیام حیدری
کمک داوران: علیرضا ایلدروم و هیوا بهمنی
اخطار: محمد بلبلی، نیما انتظاری (نفت) – آرش رضاوند، سیاوش یزدانی (استقلال)
بدون تماشاگر

نفت مسجدسلیمان: فرهاد کرمانشاهی، مجتبی مقتدایی، بهروز نوروزی‌فرد، میثم تهیدست، محمدمهدی احمدی، سجاد جعفری، فرید بهزادی کریمی (87- مصطفی نائیج‌پور)، محمدمهدی محبی (78- عباس بوعذار)، نیما انتظاری، محمد بلبلی (71- مهران امیری) و ساسان حسینی (87- مهدی نیایش‌پور)
سرمربی: مجتبی حسینی

استقلال تهران: سیدحسین حسینی، محمد نادری (68- بابک مرادی)، سیاوش یزدانی، عارف غلامی، محمد دانشگر، وریا غفوری، فرشید اسماعیلی، داریوش شجاعیان (68- مهدی مهدی‌پور)، آرش رضاوند، مهدی قائدی و ارسلان مطهری (87- محمدحسین فلاح)
سرمربی: محمود فکری

خلاصه بازی
نفت مسجدسلیمان در ورزشگاه شهید بهنام محمدی پذیرای صدرنشین لیگ می‌شد؛ نفتی‌ها هفته قبل با کسب امتیاز در اصفهان به رده ششم جدول صعود کرده بودند و برای حفظ بالانشینی چشم به امتیازات بازی امروز داشتند. آبی‌پوشان استقلال هم بعد از قبول شکست برابر سایپا دوست نداشتند دومین باخت متوالی را بپذیرند و صدر جدول را از دست بدهند.

بیست دقیقه ابتدایی مسابقه بدون حادثه خاصی سپری شد و بازیکنان دو تیم در میانه میدان به تبادل توپ می‌پرداختند. استقلالی‌ها به مرور چند حمله را به سمت دروازه نفت طراحی کردند و در یک صحنه واکنش دیدنی فرهاد کرمانشاهی مانع از گشودن دروازه تیمش شد. در سمت مقابل سفیدپشان نفت توانستند از یک ضربه کرنر و با اشتباه حسینی دروازه‌بان استقلال به گل برسند و در دقیقه 32 از میهمان پیش بیفتند. نفتی‌ها با این گل روحیه گرفتند و در دقیقه 36 روی شوت ساسان حسینی در آستانه  زدن گل دوم بودند که این ضربه با واکنش سنگربان استقلال مهار شد. لحظاتی بعد استقلالی‌ها مهم‌ترین فرصت گلزنی خود را به وجود آوردند که شوت زمینی مهدی قائدی به تیر عمودی دروازه نفت برخورد کرد و به بیرون رفت.

نیمه دوم را بازیکنان نفت تهاجمی شروع کردند و شوت محمدمهدی محبی در دقیقه 53 بوی گل را در ورزشگاه پخش کرد که سیدحسین حسینی با همراهی تیر افقی درازه توپ را به کرنر فرستاد. استقلالی‌ها با سپری شدن 10 دقیقه از نیمه دوم به بازی تسلط یافتند و حملات مداوم را از جناحین به روی دروازه نفت پایه‌گذاری کردند. دو ضربه سر از ارسالان مطهری در دقایق 56 و 66 فضای بالای دروازه نفت را شکافت تا سرانجام در دقیقه 70 آبی‌پوشان مزد حملات خود را با گل وریا غفوری گرفتند. آبی‌پوشان در دقیقه 74 فرصت زن گل دوم را داشتند که ضربه سر فرشید اسماعیلی به تیر افقی دروازه نفت برخورد کرد. در دقیقه 80 هم ضربه پای چپ بابک مرادی به تیر افقی دروازه نفت مسجدسلیمان خورد و یک فرصت عالی تیم میهمان هدر رفت.

دقایق پایانی با ادامه حملات استقلال همراه بود و سفیدپوشان نفت روی ضدحملات مترصد فرصتی برای زدن گل بودند اما تلاش یاران دو تیم در این دقایق ثمری نداشت و بازی با همان نتیجه مساوی یک – یک خاتمه یافت.

شرح گل‌ها
1-0 (نفت): نیما انتظاری ضربه کرنر را به روی دروازه استقلال ارسال کرد و سیدحسین حسینی که قصد دفع توپ را داشت، به اشتباه دروازه تیم خودی را گشود.

1-1 (استقلال): بابک مرادی بازیکن تعویضی استقلال توپ را به محوطه جریمه نفت فرستاد و وریا غفوری با ضربه سر دروازه نفت را گشود.

در حاشیه
* شهر مسجدسلیمان ساعاتی قبل از مسابقه شاهد بارش باران خفیف بود و در زمان بازی هوا آفتابی شد.
* گروهی از هواداران نفت مانند بازی‌های قبلی از بالای تپه‌های مجاور ورزشگاه به تشویق تیم‌شان مشغول بودند.
* شیخ دیاباته مهاجم و محمدحسین مرادمند مدافع استقلال به دلیل مصدومیت این بازی را از دست دادند و تیم‌شان را در سفر به مسجدسلیمان همراهی نکردند.
*سیدحسین حسینی پس از بازی هفته دوم مقابل فولاد به ترکیب اصلی استقلال بازگشت. همچنین مسعود ریگی به دلیل اشتباه در گل خورده آبی‌پوشان مقابل سایپا در این مسابقه روی نیمکت قرار گرفته است.
* تصاویری از شادروان مهرداد میناوند بازیکن سابق تیم ملی در ورزشگاه نصب شده بود. در این بنرها عبارت «چپ‌پای دوست‌داشتنی ایران، روحت شاد» درج شده بود.
* آبی‌پوشان استقلال برای زنده نگه داشتن یاد شادروان میناوند با بازوبند مشکی در زمین حاضر شدند.
* داور مسابقه در اواسط نیمه اول به محمد بلبلی بازیکن نفت به دلیل تمارض کارت زرد نشان داد.
* یکی از اعضای کادر فنی نفت به خاطر اعتراض به داوری کارت زرد گرفت.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱۴
سینا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۰
0
0
بازیکنای نفت تمام توانشون رو گذاشتن با این بازیکنای جوون متوقف کردن استقلال هم خوبه درود به نفت مسجدسلیمان
ایمان منجزی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۰
0
0
نیمه اول خوب بودیم. نیمه دوم دفاعی بازی کردیم . در مجموع بد نیست . به امید موفقیت در بازیهای بعدی.
فرخ زاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۰
0
0
درود بر شیران زاگراس.
نوع یارگیری نیم فصل اول گزینه اول سقوط رو نشون میداد اما غیرت بازیکنان ک نشان دادن ارزش این لباس با اصالت رو دارن و مربی خوب که هیچ شناختی ازش نداشتیم خودشو ثابت کرد.
ولی با این همه اوصاف بازم تیم باید تقویت و حمایت مالی بشه و غافل نشن فک کنن لیگ تموم شده.
آدم باید منصف باشه... بهترین تیم خوزستانی نسبت به هزینه و امکانات شیران زاگراس بودن.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۰
0
0
شانس اوردیم مساوی گرفتیم اقای حسینی نباید تیمو اینقد عقب میکشید معلوم بود گل میخوریم بازم خداروشکر گل دوم نخوردیم
شیران زاگرس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۰
0
0
بازی برده رو به تساوی کشیدیم اگه فیلم گل خوردن تیم نفت مسجدسلیمان رو بازبینی کنید متوجه خواهید شد چه فضایی در سمت راست تیم مسجدسلیمان خالی شده بود برای بازی سازی بازیکنی که دو سه دقیقه وارد زمین شده بود و نتیجه رو روی سهل انگاری و یارگیری تغییر دادیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۰
0
0
تا دقیقه 60 تیم خوب بازی کرد ولی از ان به بعد خیلی ضعیف بود وشانس اوردیم توپها به تیر دروازه خورد تیمی مثل گل گهر که هفته دیگه بازی داریم این فرصت ها رو از دست نمیده
ناشناس
|
Netherlands
|
۱۷:۱۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۰
0
0
خسته نباشید به نفتی ها، مساوی هم نتیجه بدی نیست اما نفت نیمه دوم بجز اون توپی که فکر کنم به تیرک هم اصابت کرد موقعیت خاصی نداشت، اگه اون سه توپ استقلال که به تیرک خوردن گل میشدن نفت شکست سنگینی متحمل میشد، امیدوارم درنیم فصل بتونن تیم رو تقویت کنن حیف هست که این تیم به امان خدا بذارنش و ازطرف مسئولین حمایت نشه
نفت mis
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۰
0
0
بازی چنگی به دل نزد اما با مساوی هم راضی هستیم
علی فولادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۰
0
0
به بازیکنان و کادرفنی نفت خسته نباشید میگم با ارزوی نتایج بهتر 3 تیم خوزستانی .
فرشاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۰
0
0
بازی سردی از تیم نفت بود. خط دفاعی اشتباه زیاد داشتن باید برطرف بشه مسابقه بعدی سخته روبرو گلگهر حواسمون باشه موقعیت گلزنی به منشا ندیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۰
0
0
حالمون گرفت بازی نفت جالب نبود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۰
0
0
ای ول به نفت. فولادی اصیل
فریدون
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۰
0
0
ضمن خسته نباشید به مجموعه نفت مسجدسلیمان،، نفت بازی همیشگی خودراانجام نداد،، فکرکنم بازیکنان تحت تاثیر نام استقلال بودند،،،خدایی تقریبا حق دارند آنهم برای کسانی که سال اولشان است لیگ برتر بازی میکنند،،،، مضافا نفت چون گل اول را زد تاثیرگذارشد،،، اما برایم سوال است که وقتی عباس بوعذار میآید نوع بازی نفت خیلی خیلی بهتر میشود،،، حتی اگر مربی بفکر دفاع ووقت کشی باشد خب بوعذار همین کار را میکند اما درزمین حریف پس چرا دیربه بازی گرفته شد،،،، واما حرف آخر قبلا گفته بودم کاش نفت مسجدسلیمان پیروز شود هرچند به مساوی هم راضی ام،،،، به امید پیروزی همه تیمهای خوزستانی،،،،
Mis
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
0
0
درود به شیران زاگرس ، میتوانستید برنده باشید به شرطی که کناره رو خوب میبستین ولی الانم یه امتیاز از تیم پر مهره بد نیست به امید غافلگیر کردن گل گهر..... مرسی آقا مجتبی عزیز.....لطفا از بوعذار بیشتر استفاده کن
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها